Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin kaveri sanoista.
Oon hoitovapaalla ja oltiin anopin ja lasten kanssa kaupungilla. Sattumalta törmättiin mun työkaveriin ja melkein perhetuttuun ja hän alkaa siinä suureen ääneen ihastella meidän kaksvuotiaan silmien väriä.
Miten ne on yhtä kauniin ruskeat ja kuin suoraan isältään perityt.
Sitte katsoo esikoista ja tokaisee. Onpa sulla jännän väriset kirjavat silmät, ei kyllä uskois, et on samoista tarveaineista.
Huomasin, miten anoppi vilkuili altakulmain mua ja tää työ kaveri vielä jatkaa.
Oliks tällä vanhemmalla näin tumma tukka heti syntyessään, vai oliko samanlainen pelavapää, kuin tää pikku vesseli.
Mä sitte vaan siinä jotain ihan hoomoilasena ja nyökyttelin. ARGH!
Kommentit (43)
se jotenkin menny niin ettei ruskeasilmäiset voi saada sinisilmäistä lasta..ja jos toinen viel vaalee niiiiin...suosittelen isyystestiä
opiskele viel vähän lisää, meillä miehellä on ruskeet silmät ja mulla siniset, kaikilla 4 lapsilla on kaskas, siniset silmät..
me ollaan molemmat ruskeasilmäisiä ja mustahiuksisia ja lapset sinisilmäisiä pellavapäitä. Tosin kouluikään tullessaan hiukset alkanut tummua ja toisella silmät myös rusehtavaan taittavat nykyään. Mutta pari kolme ekaa vuotta olivat hyvinkin vaaleita. Perinneet siis molempien sukujen vaarien väritykset.
Kas kun en itse tuohduksissani tullut tuota mahdollisuutta edes ajatelleeksi.
Ja teille jotka ootte ihmetelleet herkkänahkaisuuttani...
Voi kuulkaa, kun mulla on menkat alkamassa saatan kilahtaa jo paljon tuotakin pienemmistä asioista. Kaiken lisäksi, kyllä minusta osoitti työkaverilta aika tökeröä käytöstä, rynnätä siihen ja alkaa selittämään suureen ääneen. Ensinnäkin hän ei edes tunne anoppiani, vaan näki tämän ensimmäistä kertaa.
Ap.