Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa mua, etten tänään ratkea taas juomaan.

Vierailija
03.01.2012 |

En tiedä varmuudella, missä menee suurkuluttajan ja juopon raja, mutta mä olen ihan hilkulla taas avata viinipullon. Viime aikoina niitä on tullut availtua paljonkin...

Päätin, että riivin itseni irti siitä viinanpirusta, mutta tänään on taas vaikeuksia pysyä kuivana.

Sanokaa mulle, ettei mun tänään tarvitse juoda, ettei siihen ole yhtään ainutta hyvää syytä, jooko?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle Antabusta annettiin nimenomaan PSYYKKISEEN riippuvuuteen, fyysinen lähtee muutamassa viikossa.

Viestisi on ihan OK, ihmettelen vain, että Suomessa antabusta annetaan yleensä kenellekään enää nykymaailmassa, parempia ja vaarattomampia lääkkeitäkin on.

Ei kai muualla Euroopassa antabusta saa edes tohtorilta, jos sitä ei erityisesti itse kinua. Eikös tarkoitus ole kuitenkin vaivan parantaminen eikä itse lääkkeen saaminen?

Vierailija
22/28 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita kuin Reviaa on? Ja eikö ton hinta pyöri siinä 60e/kk, Antabus 30e/3kk.

Ja nuo on kuule pikkurahoja siinä vaiheessa kun alat laskemaan, paljonko viinaan saa menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sullekin, joka jo raportoit olleesi eilen juomatta. Hyvin tehty!

t. 2

Vierailija
24/28 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miktä susta tuntuu huomenna, jos nyt juot! Kuinka pettynyt olet itseesi ja kuinka harmittaa!

Lähde kaupungille, lenkille, keksi jotain tekemistä.

Pystyt kyllä!

Vierailija
25/28 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin täytyy tietysti tehdä labrakokeita. Sä et pysy kuivilla pelkällä tahdonvoimalla enää.

olen sekä itsestäni että useasta kaverista ja tutusta huomannut, että pelkästä antabuksesta ei ole mitään hyötyä, se vaan tekee juomisen vähän hakalammaksi. Antabus vaatisi aina rinnalleen jonkun muunkin hoidon, esim. AA:ssa käymisen tms.

Sen sijaan ainakin minua ja pariakin ystävääni naltrekson on auttanut, ja muistelen kuulleeni, että olisi tullut joku uusi lääke myös, jolla hillitään juomishaluja. Minulla tuo naltrekson on auttanut niin paljon, ettei enää tee mieli juoda yhtään, mitä en ikinä olisi uskonut, aloitin sentään juoda jo 13-14 vuotiaana ja ehdin harrastaa sitä reippaasti lähes kolmekymmentä vuotta. Nykyään juon lasillisen tai kaksi ehkä kerran vuodessa, ei vaan enää tee mieli.

Vierailija
26/28 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan pullot vieläkin korkkaamatta?

Tsemiä!

Vierailija
27/28 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me vähentäjät- tai me lopettajat- palstoilla. Sieltä saa todella hyvää vertaistukea muilta samassa tilanteissa olevilta ja saa tilittää ja pohtia omaa alkoholiongelmaansa sellaisten ihmisten kanssa jotka ymmärtävät :)

Vierailija
28/28 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäisit vaan, elämä on perseestä oli sit selvinpäin tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan