eeeiii. Mä en jaksa. Lapsen koulu alkoi.
Taas pitää huolehtia että läksyt on tehty ja tarkastaa ja ties mitä. Olisi niin kiva ollut lomailla vielä viikko-pari.
Kommentit (12)
Päästään normaaliin arkirytmiin.
Tein etänä viime viikon ja oli ihanaa päästä konttoriin eilen taas. Piltit tosin jatkavat lomaansa vielä tämän viikon mutta isosiskon johdolla.
Isi ja äiti on koulunsa käyneet. En ikinä alkaisi mihinkään jokailtaiseen harkastus-kuulustelu -rumbaan.
Itsekin sain huolehtia omista läksyistäni, ja lukiosta kirjoitin k.a. 9,9:llä ja nyt olen DI.
Isi ja äiti on koulunsa käyneet. En ikinä alkaisi mihinkään jokailtaiseen harkastus-kuulustelu -rumbaan. Itsekin sain huolehtia omista läksyistäni, ja lukiosta kirjoitin k.a. 9,9:llä ja nyt olen DI.
Hänen keskiarvonsa oli vain 9,7 ja sekään ei tullut helpolla.
Isi ja äiti on koulunsa käyneet. En ikinä alkaisi mihinkään jokailtaiseen harkastus-kuulustelu -rumbaan. Itsekin sain huolehtia omista läksyistäni, ja lukiosta kirjoitin k.a. 9,9:llä ja nyt olen DI.
Minulla oli keskiarvo lähellä kymppiä ja kuulustelen mielelläni kokeisiin ja tuen koulunkäyntiä. Mutta lukion päättyminen ilmaistaan kyllä aina sillä, miten kirjoitti. Ei keskiarvolla.
Isi ja äiti on koulunsa käyneet. En ikinä alkaisi mihinkään jokailtaiseen harkastus-kuulustelu -rumbaan.
Itsekin sain huolehtia omista läksyistäni, ja lukiosta kirjoitin k.a. 9,9:llä ja nyt olen DI.
Ylioppilaskirjoitukset ilmaistaan sillä, miten kirjoitti, lukio taas keskiarvolla. Mun lapsilla lukio ja kirjoitukset meni hyvin, samoin itselläni aikoinaan.
pitkän matikan tokin myös. Tämä kyllä aikana ennen eximian keksimistä.
t: se DI
ps. Mun mielestä k.a. kertoo läksyjentekomeinigistä paljon enemmän kuin yo-todistus.
pitkän matikan tokin myös. Tämä kyllä aikana ennen eximian keksimistä. t: se DI ps. Mun mielestä k.a. kertoo läksyjentekomeinigistä paljon enemmän kuin yo-todistus.
Olen laskennallisesti ja käytännöllisesti suuntautunut, en "tee tiedettä" huvikseni.
Olen laskennallisesti ja käytännöllisesti suuntautunut, en "tee tiedettä" huvikseni.
tämä on niin käytännöllinen.
huvia, hermolepoa ja mielenkiintoinen harrastus. Käytännössä tarkoitin ehkä hieman eri asiaa kuin vaikutit käsittävän.
Opettakaa hyvät ihmiset ne lapsenne hoitamaan asiansa oma-alotteisesti ja vastaamaan koulunkäynnistään ja laiminlyöntiensä saurauksista itse. Se on pitkän päälle se kantavin systeemi.
Meillä lomaillaan vielä tämä viikko. Onneksi oli se lyhyt kahden päivän syysloma.