Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hormonikierukka aiheuttaa rintojen aristusta ja muutakin vaivaa?

Vierailija
03.01.2012 |

Mulla on toisen rinnan nänni kipeä ja hiukan painunut sisäänpäin. Vähän kuin rintsikka olis sen painanut lyttyyn. Mietin että voisko tuo johtua hormonikierukasta, joka on ollut mulla nyt 4kk? Muutenkin rinnoissa on vähän sellainen tunne kuin olis maito nousemassa. Olisivatko turvonneet. Rinnat on aiemminkin hiukan aristelleet välillä, mutta eivät olleet näin kipeät. Ajattelin kyllä että jollei toi tosta pian tokene niin pakko kai se on lääkäriin mennä ihan varuilta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt mammografiassa ja ultraäänessä, koska rintoja särki ja puristettaessa tuli maitoa. Mitään vikaa ei löytynyt, mastopaattiset tissit oli ainoa diagnoosi. Kierukan syytä vähän mietittiin, mutta ei kuitenkaan niin, että esim. sen poistamisesta olisi keskusteltu.

Itse olen jo tottunut siihen, että rintoja aika ajoin särkee. Jonkinlaisen yhteyden särkyyn olen huomannut myös rintaliivien käytön kanssa. Jotkut liivit ilmeisesti pitävät rinnat jotenkin "oudossa" asennossa (ei siis päällä tunnu kuitenkaan epämiellyttävältä) ja kun tissit vapauttaa, niin saattavat oli todella arat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi