Kaveri tykkäs fb:ssä ainoastaan mun viestiin vastanneen viestistä :D
Musta kyllä vähän outoa et tullaan toisen ihmisen keskusteluun tykkäämään vaan toisen vastauksesta. Ja kyse oli tyyliin et mä laitoin "lunta
Kommentit (20)
tykkään jonkun päivitykseen tullutta hauskaa / osuvaa kommenttia tai sellaista kommenttia, jonka olisin itsekin voinut sanoa. En tajua mitä hassua siinä on?
Ei ole mitään etikettiä siitä, että pitää tykätä itse statuksen laittajasta, jos haluaa kommentoida myös ketjussa olijoita. Höhlä. Kuulosti ihan 12-vuotiaan ongelmalta.
oli pelkästä lumesta kahdessa eri kaupungissa.
Kyllä mua ärsytti että tykkäs vaan siitä kaverin kaupunkiin sataneesta lumesta eikä myös mun kaupunkiin sataneesta.
No tässä se nähtiin kenen persettä sekin nuolee.
t. ap
se tykkääjä-kaveri samassa kaupungissa kuin se joka vastasi sun viestiin? Tuo päivitys on muutenkin niin ääliö ettei ihme ettei tuu tykkäyksiä. ;)
kun voit murehtia tuollaisia.
Itse teen tuota todella usein eikä tosiaan ole tarkoitettu loukkaukseksi alkuperäistä viestiä kohtaan.. Ei vaan viitti jokaista viestiä likettää!
Tosiystävä, jolla paistaa aurinko
Taisi suurinpiirtein koko maassa tulla lunta ja nämä "täällä sataa"-kommentit oli ainakin minusta typeriä. Sen sijaan olisi minäkin saattanut tykätä moisesta kuitista.
Taisi suurinpiirtein koko maassa tulla lunta ja nämä "täällä sataa"-kommentit oli ainakin minusta typeriä. Sen sijaan olisi minäkin saattanut tykätä moisesta kuitista.
Aivan sama tuli mieleen.
En ole edes ajatellu, et pitäis loukkaantua.
eli olisi voinut kirjoittaa samat sanat kuin se toinen kaverisi. Vältti toistoa, joten tykkäsi.
Pikkasen taidat ap ylitulkita rivien välejä.
en myöskään nähnyt tuossa viestittelyssä minkäänlaista kuittailua kenellekään, vaan ihan tavallista keskustelua.
18
eli olisi voinut kirjoittaa samat sanat kuin se toinen kaverisi. Vältti toistoa, joten tykkäsi.
Pikkasen taidat ap ylitulkita rivien välejä.
teen itskin monesti näin enkä ole edes ajatellut että joku voisi loukkaantua tästä :)
samalla tavalla minun kaverini laittavat minun viesteissä tykkäyksiä eri kohtiin.
Tästä huomaa ettei fb kyllä sovi ihan kaikille. Ei EHKÄ kannattaisi ottaa koko facebookia ihan noin vakavasti, kuulostaa tosiaan joltain 12-veen ongelmalta :D
kun olen tykännyt kaverieni statuspäivityksiin tehtyjä kommentteja, joiden kirjoittajia en edes tunne. Oih ja voih, pitääkö virtuaalielämän olla näin vaikeaa!?
Muutenhan keskustelu olis menny näin:
Lunta
-täällä myös
lunta.
Nyt se meni näin:
lunta
- täällä myös
-täällä myös
Muutenhan keskustelu olis menny näin: Lunta -täällä myös lunta. Nyt se meni näin: lunta - täällä myös -täällä myös
Se peukku "täällä myös" -kommenttiin tarkoitti juuri sitä, että samoin, peesaan, täällä myös on satanut lunta.
Tajuatko nyt, että ymmärsit koko asian väärin? Toivottavasti, jotta et nyt mene kaverisi kanssa ihan välejä pistämään oman väärinymmärryksesi takia!
se nyt noin poikkas. Eli minä kirjoitin "lunta, kivaa" ja kun toinen kaveri vastasi "meidän kaupungissa myös" niin tää yhteinen tuttu laittoi tykkäyksen vain mun kaverin vastaukseen :D