Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö opettajilta poistaa salassapitovelvollisuus

Vierailija
21.12.2011 |

niin saisitte tietää oikeasti millaista nykykoulussa on?

Ei toki nimiä esille mutta kertoa eri tapauksista, mitä koulussa tapahtunut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää päästää.

Vierailija
2/6 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korrektia käytöstä ja oppilaan yksityisyyden kunnioittamista odotetaan mutta ne eivät ole sanktioituja rikkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko vaitiolovelvollisuutta, ap?

Vierailija
4/6 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä että joka luokkaan tulisi asentaa kamerat ihan jokaisen opettajan toimien valvomiseksi. Seura tekee kaltaisekseen ja katson että yksin toimivalla opettajalla on riski muuntua henkisesti lapseksi.

Olisi jännä tietää minkälaisia tuloksia saataisiin jos opettajia olisi luokassa yhden sijaan kaksi, kauemmin kuin pari vuotta. Ymmärrän kyllä että mm. rahanpuutteen takia molemmat ehdotukset ovat mahdottomia.

Vierailija
5/6 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmiten ainakin kouluavustaja kun erityislapsia integroidaan luokkiin.

Vierailija
6/6 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä että joka luokkaan tulisi asentaa kamerat ihan jokaisen opettajan toimien valvomiseksi. Seura tekee kaltaisekseen ja katson että yksin toimivalla opettajalla on riski muuntua henkisesti lapseksi.

Olisi jännä tietää minkälaisia tuloksia saataisiin jos opettajia olisi luokassa yhden sijaan kaksi, kauemmin kuin pari vuotta. Ymmärrän kyllä että mm. rahanpuutteen takia molemmat ehdotukset ovat mahdottomia.

Ottaisimme mielellään toisiakin aikuisia luokkaan, mutta se ei tosiaan ole mahdollista aina. Ja kyllä, seura tekee kaltaisekseen. Olet notkunut liikaa AV-palstalla. t. Ope

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi