Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies ei halua lasta..

11.11.2005 |

Kysyisin nyt teiltä kaikilta vinkkejä itselleni arkaan aiheeseen;avomieheni ei halua vielä lasta(ikää 21v.) ja itse olen potenut vauvakuumetta jo 1,5v.En tiedä enää miten suhtautua tähän aiheeseen,toisaalta en halua missään nimessä painostaa mutta toisaalta teen sitä tiedostamattani jatkuvasti.Tiedän että olen itsekkin nuori,20v.,mutten nää ikää minkäänlaisena esteenä. Olemme molemmat kypsiä ja avomieheni toki haluaa myös lapsia, muttei vielä.En jaksa enää odottaa, mutten muutakaan voi...kai..Kertokaa kokemuksistanne!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis ikää minulla nyt jo 25 ja miehellä 26. Tyttäremme syntyi kun olin 22, ja opinnot yliopistossa puolivälissä, samoin miehellä. Vauvakuumetta oli ollut jo ilmassa, mutta tyttörakas sai alkunsa yllätyksenä ehkäisystä huolimatta. Olimme jo kihloissa olleet 2 vuotta ja asuneet yhdessä saman verran. Pientä paniikkia tietty ilmassa alussa oli, että kuinka selvitään, mutta tiesimme pärjäävämme.

Kaikki on mennyt enemmän kuin hienosti. Hoidin tyttöä kotona, ja kaikki päiväuniajat ja vapaat hetket tein opintoja loppuun, ja sain erinomaiset maisterin paperit vain puoli vuotta myöhemmin (siis sen aikataulun mukaan, jossa ei olut laskettu lapsen saantia kesken opintojen) kuin alunperin olin suunnitellut. Lisäksi tein freelancer-töitä kotoa käsin. Mies opiskeli ja teki töitä myös. Vilskettä ja vipinää riitti,. mutta ei loppujen lopuksi yhtään liikaa, se on järjestelykysymys (ja vauvan luonnekysymys, tyttö oli hyvä nukkumaan ;D).

Olemme olleet äärettömän onnellisia. Itse asiassa en voi käsittää, miten kaikki menee näin hyvin. Nyt siis valmistuneena meillä on maailman ihanin tyttö, yhteinen onnellinen koti, minulla on vakituinen hyväpalkkainen työ ja miehellä oma firma, häät oven takan, yhteinen ihana tulevaisuus edessä. Välillä on ollut rankkaa, mutta enimmäkseen vain ihanaa tavallista lapsiperheen elämää päivähoitoineen ja leluineen! =)

Haluan vain tällä sanoa, että lapsi nuorena hyvään suhteeseen ei ole suhteen loppu ja huonon elämän alku. Kaikki on äidistä ja isästä kiinni, älä odota ruusuilla tanssimista, mutta voit varmasti odottaa onnea! =)

Vierailija
22/22 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne,kuumeilen kovasti pikku kakkosta mutta avopuolisoni ei halua...

LIITTYKÄÄ VAUVAKUUME PALSTALLA PUOLUKOIHIN...UUDET IHMISET ON AINA TERVETULLEITA=)

PUOLUKAT:On ryhmä niistä jotka haluavat lapsen mutta avopuoliso,poikaystävä ei halua.Ja kaikille muillekkin joilla on jonkin sortin ongelmia kuumeilun suhteen=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla