Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaapa mun paino!!

Vierailija
02.01.2012 |

Olen 4-kymppinen,rintaliivit 70h,Onlyn farkut tuuma 32 =)))))).Pituus 165 cm ja liikun joka päivä säännöllisesti!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muihn mittoihin, vaikka olisikin changen liivit. Mulla on omenavaratalo ja vuosi sitten oli housujen tuumakoko sama 32. Silloin rintsikoiden ymp.mitta oli 90 cm. Nyt olen laihtunut ja ymp.mitta sama kuin sulla, mutta housut on farkut on paljon pienemmät eli 28 tuumaa

Vierailija
22/30 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luultavasti liian pieni kuppikoko, koska yhdetkään liivit eivät ole koskaan olleet ihossa kiinni edestä... Olen onneksi nyt leikkaukseen menossa.

Sori, meni ihan aiheen sivusta...

...se tukihan tulee juuri ympärysmitasta ja on hirmu tärkee isopoviselle!Toki kuppikinsaattaa olla väärä!Onnea leikkaukseen,itsekin sitä miettinyt!Mä aion pudottaa painon 70 kg,se on mulle sopiva koska olen aika urheilullinen ja kiinteä.Kilot ei loppupelissä kerro mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muihn mittoihin, vaikka olisikin changen liivit. Mulla on omenavaratalo ja vuosi sitten oli housujen tuumakoko sama 32. Silloin rintsikoiden ymp.mitta oli 90 cm. Nyt olen laihtunut ja ymp.mitta sama kuin sulla, mutta housut on farkut on paljon pienemmät eli 28 tuumaa

Minulla oli joskus +8kg:kin vielä farkut 28" ja liivit olivat silloin 70cm, Changesta.

Vierailija
24/30 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingerien sivuilta käykää kurkkaamassa,todella istuvia ja napakoita.Niin,me ollaan niin erilaisia..mun ystävä on 85b ja mun kokonen,mutta mun rinnalla leveä kuin ladon ovi =)

t.ap

Vierailija
25/30 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luultavasti liian pieni kuppikoko, koska yhdetkään liivit eivät ole koskaan olleet ihossa kiinni edestä... Olen onneksi nyt leikkaukseen menossa.

...se tukihan tulee juuri ympärysmitasta ja on hirmu tärkee isopoviselle!Toki kuppikinsaattaa olla väärä!Onnea leikkaukseen,itsekin sitä miettinyt!Mä aion pudottaa painon 70 kg,se on mulle sopiva koska olen aika urheilullinen ja kiinteä.Kilot ei loppupelissä kerro mitään!

Mulla on selkä aina jumissa ja luulen, että just siksi, että ympärystä pitäs olla vielä enemmän. Joudun käyttämään 85-liiveissä jatkopaloja, kun en saa niitä kovalla työlläkään kiinni. Jos on pienempi ympärysmitta, tulee närästystä, kun liivit painaa rintalastaan.

Kiitos leikkaustsemppauksesta. Saapi nähdä, minkälaisella koolla sitten mennään...

Vierailija
26/30 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selkä aina jumissa ja luulen, että just siksi, että ympärystä pitäs olla vielä enemmän. Joudun käyttämään 85-liiveissä jatkopaloja, kun en saa niitä kovalla työlläkään kiinni. Jos on pienempi ympärysmitta, tulee närästystä, kun liivit painaa rintalastaan.

Kiitos leikkaustsemppauksesta. Saapi nähdä, minkälaisella koolla sitten mennään...

tilaa vaikka parit eri ympäryksillä,et kadu!

Vierailija
27/30 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit samaa kokoa kuin minulla, mutta farkut pari tuumaa isommat.

Omat mittani ovat 165 cm, 70 kg ja myös liikun päivittäin.

Vierailija
28/30 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaus 67.

Vierailija
29/30 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu vähän onko rinnat aidot? aiot taitaa painaa himppasen enempi kuin silarit.

Vierailija
30/30 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän