Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen raskana ja mieheni kavereile naapuritytön kanssa...

02.01.2012 |

Voitteko auttaa minua tai antaa hyvän neuvon? Minulla on kova stressi mun mieheni takia... Olen 34 kuulla raskana ja syynytys voi tulla ihan milloin vaan, kun lääkärit sanovat. Yritän kestä viikko 35 asti...Asia on näin, että mieheni kavereile naapuritytön kanssa, hän on naimisissa ja hänellä on kolme lasta, paitsi hän on nuorempi minua 10 vuotta. Olisi ollut kaikki ok, paitsi mieheni kaiken aikaa chattaile ja viestittä viestiä puhelimitse tai soitelevat toisilleen monta kerta päivässä. Näin mieheni sängyssä vasta yöllä, kolmen jälkeen. Viimeisinä aikana tyttö lähettää viestiä yölläkin ja heti aamuisin ja jne.Olen yrittänyt puhua mieheni kanssa tästä asiasta monta kerta, mutta keskustelu ei ole mennyt perille...Ymmärrän, että ystävyys on hyvä asia, mutta sitten kun se on likaa, sitten se on likaa...Seksiä meillä kyllä ei ollut nyt 1,5 kk koska lääkäri on kieltänyt, olen yrittänyt erillaisilla tavalla lohduttaa miestäni, mutta hän ei suostunut sihen, vastasi että olet raskana ja paremmin että jos emme tee mitä, että ei tuu vahinkoa vauvalle ja jne. Viime viikolla mieheni kävi yöllä klo 2:00 hakemaan tytön ystävättären luota pois, 50 km päästä ja mieheni kotona oli silloin vaan klo 5:00 aamulla, toinen asia, aikasemmin ei koskaan raahanut puhelimen mukaan, mutta nyt on ja suihkussa mukana. Tekee mieli puhua tytön miehensä kanssa, paitsi hän on töissä jatkuvasti ja ei nää mitä hänen vaimonsa puhaa...Ja vielä kerran olen yrittänyt puhua hänen miehensä kanssa, mutta mies ei uskonut minua.Please, auttakaa, mitä mä teen, supistuksia joka päivää stressin takia, mieheni käy parvekkeella jo 3 kerta tunnin aikana ja puhuu puhelimitse...ja ennen sitä äsken tuli viesti, voi fuck, en kestä enää...pahin asia tässä tilannessa, että rakastan mun miehenei ja tää on kova isku minulle...,

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana olevalla naisella hormoonit toimivat erilaisella tavalla, uteliaisuus voitti, pääsin tarkistamaan mieheni kirjoitetti tekstiviestit naapuritytölle...olette ollut oikeassa, hän on rakastunut myös tyttökin...suhteen lopettamisen ei ole helpoa, mutta asiasta olen tehnyt selväksi ja katsotaan, kun vauva syntyy ja pikkasen kasvaa, jos vaika muuttukin jotain, kun mieheni yritti selittää minulle, mutta jos asia ei muutu ollenkaan, sitten tiedätte, että uutta mahdollisuutta hän ei saa ja välitän viestit naapurin tytön miehellekin. Jos yksi perhe riikkoudu toinenkin tulee mukaan...

Vierailija
22/26 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ikävää ap! Onko miehesi suomalainen? Jätä se, ansaitset paljon parempaa. Varmasti tulette pärjäämään lapsen kanssa kahdestaan paremmin. Koita hommata itsellesi ja lapselle oma asunto ja unohda tuollainen sika. Kerro myös pikimmiten naapuritytön miehelle.

Voimia kovasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana olevalla naisella hormoonit toimivat erilaisella tavalla...

Hormoneista huolimatta ihan oikein olet tekemässä.

Vierailija
24/26 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pettynyt meidän suomalaisten puolesta kun osa vastaajista löytää tästä huumoria, missä on naisen naiselle antama tuki?

Minä ainakin näen heti tekstin takaa hätääntyneen ja loppu olevan naisen jonka sydän on mennyt rikki.

Voimia siis sinulle ja puhu ihmeessä asiasta neuvolassa, vaikka vauva syntyykin pian ja puhu sairaalassa jos ette neuvolassa kerkiä mitään asian eteen tehdä.

He voisivat järjestää sinulle apua, edes kuuntelijan kotiin kerran pari viikossa. Joku joka voisi olla vauvan kanssa niin saisit olla edes 15 minuuttia omien ajatustesi kanssa tai käyttää sen keskusteluun miehesi kanssa. Sinun tai vauvan ei tarvitse olla kun eri huoneessa niin saa ajatuksilleen tilaa.

Täällä on kuitenkin niin asiat, ettei kenenkään tarvitse kestää moista tai asua siksi yhdessä, että on pakko. Saat apua jos haluat vauvan kanssa asumaan erikseen miehestäsi. Saat apua asunnon etsintään, taloudellisesti ja fyysistä apua kotiin. Jos asiat sitten kääntyy siihen suuntaan, että voisitte ja haluatte jatkaa miehenne kanssa yhdessä niin siihenkin saatte tukea.

Mutta hyvä ihminen, kerro tilanteestasi, älä jää yksin.

Vierailija
25/26 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei nyt aseta sinua 1. sijaille, niin kuin pitäisi, kun olet hänen vaimonsa ja raskaana.

Stressi ei tee hyvää sinulle eikä vauvalle, joten pakkaa tärkeimmät tavarasi kassiin mukaan ja lähde ystävän luo.

Sitten kun mies soittaa perään ja kyselee, kerrot, että et suvaitse hänen avioliiton ulkopuolista suhdettaan, etkä tule kotiin ennen kuin suhde naapurintyttöön loppuu.

Jos mies on vaikea tai väkivaltainen, turvakoti on silloin oikea paikka.

VOIMIA

Vierailija
26/26 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muutanut omasta kaupungista pois toiseen kaupunkiin mieheni luo 2 v.sitten ja täällä mulla ei olenkaan ystäviä, ainoastaan 145 km päässä...kyllä olen saanut tukea ystävältäkin, mutta puhelimitse puhuminen ei auta paljon...sukulaiset, lähimmäiset ovat kaukana Venäjällä, olen tässä Suomessa ihan yksin...ensi viikko perjantaina minulla on varattu aikaa neuvolaan, yritän puhua siellä jos kestän sihen asti...turvakodistakin olen ajatellut, mutta jätän sen viimeiselle tilannelle jos asia pahenee, toivottavasti ei...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi