Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen raskana ja mieheni kavereile naapuritytön kanssa...

02.01.2012 |

Voitteko auttaa minua tai antaa hyvän neuvon? Minulla on kova stressi mun mieheni takia... Olen 34 kuulla raskana ja syynytys voi tulla ihan milloin vaan, kun lääkärit sanovat. Yritän kestä viikko 35 asti...Asia on näin, että mieheni kavereile naapuritytön kanssa, hän on naimisissa ja hänellä on kolme lasta, paitsi hän on nuorempi minua 10 vuotta. Olisi ollut kaikki ok, paitsi mieheni kaiken aikaa chattaile ja viestittä viestiä puhelimitse tai soitelevat toisilleen monta kerta päivässä. Näin mieheni sängyssä vasta yöllä, kolmen jälkeen. Viimeisinä aikana tyttö lähettää viestiä yölläkin ja heti aamuisin ja jne.Olen yrittänyt puhua mieheni kanssa tästä asiasta monta kerta, mutta keskustelu ei ole mennyt perille...Ymmärrän, että ystävyys on hyvä asia, mutta sitten kun se on likaa, sitten se on likaa...Seksiä meillä kyllä ei ollut nyt 1,5 kk koska lääkäri on kieltänyt, olen yrittänyt erillaisilla tavalla lohduttaa miestäni, mutta hän ei suostunut sihen, vastasi että olet raskana ja paremmin että jos emme tee mitä, että ei tuu vahinkoa vauvalle ja jne. Viime viikolla mieheni kävi yöllä klo 2:00 hakemaan tytön ystävättären luota pois, 50 km päästä ja mieheni kotona oli silloin vaan klo 5:00 aamulla, toinen asia, aikasemmin ei koskaan raahanut puhelimen mukaan, mutta nyt on ja suihkussa mukana. Tekee mieli puhua tytön miehensä kanssa, paitsi hän on töissä jatkuvasti ja ei nää mitä hänen vaimonsa puhaa...Ja vielä kerran olen yrittänyt puhua hänen miehensä kanssa, mutta mies ei uskonut minua.Please, auttakaa, mitä mä teen, supistuksia joka päivää stressin takia, mieheni käy parvekkeella jo 3 kerta tunnin aikana ja puhuu puhelimitse...ja ennen sitä äsken tuli viesti, voi fuck, en kestä enää...pahin asia tässä tilannessa, että rakastan mun miehenei ja tää on kova isku minulle...,

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, mitä ihmettä tuollaisessa ukossa jo näet? Kuka täysjärkinen mies aiheuttaa stressiä raskaana olevalle naiselleen ja näin ollen riskeeraa myös oman lapsensa?!

Nyt heität ukosta huolehtimisen pois ja keskityt täysillä itseesi ja vauvaasi!

Vierailija
2/26 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittamaan :)))

Provo mikä provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua mä kuolen nauruun.

Vierailija
4/26 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei puhe omalle miehelle auta, niin soita tälle naapurin miehelle. Ei tuollaista peliä voi kukaan kestää!

Vierailija
5/26 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai luetun ymmärtämisessä vikaa..

Vierailija
6/26 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässä alkoi surista jo heti ekan lauseen jälkeen. Olipa tämä provo tai ei, ap:n on nyt syytä rauhoittua.

Vierailija
7/26 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai luetun ymmärtämisessä vikaa..

Vierailija
8/26 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n uskoo että mies pettää häntä naapurin kanssa ja saa stressitä supistuksia.

Vierailija
9/26 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää lumilapiota.

Vierailija
10/26 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä puhua rauhallisesti ja asiallisesti naapurin miehen kanssa.

Älä kiihdy, naapuri ei jaksa kuunnella dramaattista raskaana olevaa naista. Kerro, että miehesi ja naapurin nainen ovat läheisiä. Älä syyttele, anna naapurin miehen itse huomata.

Ota nyt kaikki naisen vaistosi käyttöön. Miehesi on urpo, mutta niinhän ne miehet nyt vaan tuppaa olemaan.

Toivottavasti sinulla on ystäviä ja sukulaisia tai muuta tukiverkkoa.

Tsemppiä!

Vierailija
11/26 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah hah,luin eka että ap on raskaana miehen kavereille naapurintyötön kanssa :D

Siinä oliskin salattuihin elämiin hyvä juoni :)

Vierailija
12/26 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt minäkin sen tajusin, sori vaan kettuilu. :-/

Ap, mä en tiedä miten neuvoa sinua, todella kurja tilanne! :( Naista ei voi pahemmin haavoittaa kuin pettää häntä raskausaikana. Mä olisin tosi huolissani, että hän voi tehdä sinulle noin, varsinkin tilanteessa jossa sinun pitäisi voida levätä. Se on henkistä väkivaltaa ja se on väärin.

Toivottavasti saat jostain apua ja sulla on ystäviä joiden kanssa keskustella tästä. Kovasti voimia ja toivottavasti raskaus kestää loppuun asti!

4

Vierailija
13/26 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille lukijoille! Sä ajatella olla pitsamesta ja sa puhuta sama keeli kun pitseria. Se olla helppo sillon lukea! Sa voida myös matkia eestikeeli.

Niin alkuperäinen, sun miehes on perseestä oleva urpo. Jos sille ei mene puhe perille, ole yhteydessä siihen naapurin ämmään ja kerro, että aiot kertoa sen miehelle jos ei ala välit viilentymään. Onpa kyllä urpo sun naapurin ämmäkin.

Vierailija
14/26 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mä ymmärsin jutun juonen. Ikävä kyllä ap, mutta sun miehelläsi on suhde. Sun sydän särkyy tavalla tai toisella, mutta särkyy jokatapauksessa. Miehesi on todellinen roisto. Jos pystyt, niin heitä miehesi pihalle nyt jo ennen kuin vauva syntyy, tai jos sinulla itselläsi on joku paikka mihin mennä, niin lähde pois sieltä. Sinun täytyy tehdä tälle jutulle päätös. Puheet eivät enää auta. Eroa ennen kuin lapsi syntyy, niin pääset aloittamaan puhtaalta pöydältä ja stressaat vähemmän. Se tekee kipeää, mutta teillä ei ole enää tulevaisuutta! Olen pahoillani :(

Vierailija
15/26 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun täytyy päästä puhumaan jonkun kanssa. Neuvolan kautta pääset puhumaan psykologille (neuvolassa ei tarvitse kertoa kuin että elämäntilanne on niin stressaava, että tarvitset keskusteluajan). Hän osaa auttaa sinua. Minä ainakaan en tiedä mitä tehdä tuossa tilanteessa, kun et varmasti halua erota, mut vaikea tuollaista on antaa anteeksikaan.

Vierailija
16/26 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyneelet vaaluvat valtavasti viestien lukemisesta....kiitoksia kovasti ymmärryksestä ja neuvosta...olen itsekin ruvennut miettimään sitä, että jos tällaine puhaa ei lopu vauvan syntymisen jälkeenkin, sitten täytyy harkita "uusi elämä", äsken taas yritin puhua mieheni kanssa, kysyn miksi olet surullinen, hän vastasi, että ei ole surullinen, riideli vaan tytön kanssa, kysyn mistä ja ei osanut vastata kunnola mikä on ja mikä ei, eli kyllä olette oikeassa, ....tästä suhteesta ei tule mitä...pahoitelen huonosta kirjoituksesta, olette oikeassa en ole ihan suomalainen, olen venäläinen, kuitenkin kiitoksia paljon vielä kerran...

Vierailija
17/26 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kirjoittanut tekstin hermostuneessa ja en ole tarkistanut virheitä eikä sanoja, kyllä kun pää ihan täynnä kaikenlaisia ajatuksia, silloin virheitäkin tulee, niin hyvin on huomattu, 34 viikkoa, ei kk :-)

Vierailija
18/26 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...silloin kädet tärisivät kirjoittaessa, ajatuksetkin olivat sekaisin...en jaksanut tarkista tekstiä, haluisin vaan moraallisen tuen...

Vierailija
19/26 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

i kak govoriat po-finski: "jätä se sika, ap"

Vierailija
20/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...edelleenkin, ainoastaan hyvää asiaa, vauva pysyy vielä ja toivon pari viikkoa kestoa... Silloin kun vauva syntyy, en jätä tämän asian kesken, koska olen tullut niin vihaiseksi... Kaikki tässä kirjoitettu vastaukset ovat osuneet hyvin tähän tapauksen... Elämä jatkuu... Venäjän sanonta: "Naura se ihminen, kuka naura viimeisenä”

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme