Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Ronjan ruokapäiväkirja ja urakka muistiinpanoja muutenkin* :)

02.01.2012 |

Nyt on tullut aika toimia! Kiloja on pässyt kertymään 20 liikaa ja ammattiin valmistuminen häämöttää ensi syksynä. Nyt on siis saatava paino putoamaan! Diettini aloitin tänään ja toivottavasti tulen siinnä pysymään tiukasti kiinni, kunnes tavoite on joku kaunis päivä saavutettu:)

Kuinkas sitten aion tavoitteeni saavuttaa? Itse suunnittelemallani dietillä, jonka toivon toimivan peremmin kuin mitkään valmiit dietit, joita minusta ei ole noudattamaan.

Eli saan syödä vain seuraavia ruokaaineita:

1. Jugurtteja

2. Viilejä

3. Näkkileipää kinkulla ja juustolla

4. Salatteja

Aloituspainoni 73,6 kiloa

Tavoitepaino 52 kiloa

Urakkaa siis 23,6 kiloa

Ajattelin että motivaatiota pysyä urakan kimpussa löytyisi siitä, että teen projekstistani "julkisen", vaikkakin näin nimimerkin turvin:)

Jos jota kuta kiinnostaa saa porukkaani hypätä mukaan, tai halutessaan saa myös juttujani kommentoida. Olisihan se mukavampaa puurtaa urakan kimpussa jonkun sellaisen kanssa, jolla olisi myös tavaoitteena karistaa ylimääräiset läskis matkan varrelle:)

Ronja

Kommentit (3)

1/3 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kanasalaatti

*karjalanpiirakka => EI KUULUNUT SALLITTUIHIN RUOKIIN!

*näkkileipä

*2 viiliä

*5 näkkileipää

2/3 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*3 viiliä

*3 kokonaista levyä näkkäriä, joiden päällä kinkkua ja juustoa.

*purkillinen raejuustoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Olen laihduttamassa suunnilleen saman verran. Vieläkö sulla on laihdutuspäätös pitänyt? Voisin itsekin alkaa kirjoitella tänne näitä mun syömisiä. Voitaisiin vertailla ja jutella muutenkin, tsemppailla toisiamme yms :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi