Millä keinoin posliiniksi?
Luin täältä (?) jonkun ketjun, jonka mukaan kaikki miehet tykkää posliinipimpasta. Inspiroiduin ja haluan nyt posliinin itsekin.
Sheivata en halua koska siitä tulee sänki nopeasti. Mikä olisi sopiva metodi kotikäyttöön?
Kommentit (14)
ketjun tuon leggings-ketjun innoittamana? Oikein AV-tyyliin sopivia vastauksia olet jo saanutkin.
ja sheivaan joka kerta saunassa/suihkussa, siis lähes päivittäin, ei ehdi sänki siinä välissä juuri kasvaa.
Sokerointi on hyvä tapa. Pysyy pitkään siistinä eikä tule sänkeä.
Ai suurin osa suomalaisista miehistä on pedoja vai?
aikuisella naisella olevan posliinivittu, no ei varmasti halua, ne on pedofiilien juttuja.
[Kysypä mieheltäs!
Olen itse mies!
On sanomattakin selvä asia, pitäisi olla kaikille, miksi muuten pedofiilit haluaisi posliinia.
On itse tarkistettava oma ajatusmaailma! Kyllä nykynaisen karvanpoisto kuuluu sanomattakin kauneusrutiineihin.
On sanomattakin selvä asia, pitäisi olla kaikille, miksi muuten pedofiilit haluaisi posliinia.
On itse tarkistettava oma ajatusmaailma! Kyllä nykynaisen karvanpoisto kuuluu sanomattakin kauneusrutiineihin.
höyläävät posliiniksi, karvat luo sen identiteetin naiselle ja on seksikkään näköiset. Miksihän pedofiilit himoaa posliineja, ei liene sattumaa.
älä helvetissä hävitä karvoja,en tykkää sinusta sen jälkeen! :)
"posliinit on pedofiileja varten" -kommentteja. Kyllä aikuisen naisen pillun todellakin erottaa lapsesta vaikka siinä ei karvoja oliskaan.
Sokerointi on hyvä tapa. Pysyy pitkään siistinä eikä tule sänkeä.
Ai suurin osa suomalaisista miehistä on pedoja vai?
aikuisella naisella olevan posliinivittu, no ei varmasti halua, ne on pedofiilien juttuja.
aaikuisen naisen vitussa pitäää olla karvaa.