Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että mua ärsyttää. Omat ja naapurin lapset leikkii meillä

Vierailija
02.01.2012 |

taas piilosta. Ne tunkee joka paikkaan piiloon, vaatehuoneeseen, kaappeihin jne. Ja tietty aina sinne missä on parhaillaan kaaos päällä. Ei se kaaos niitä lapsia haittaa mutta mua haittaa, just siks mä pidän esim. vaatehuoneen oven kiinni ettei sitä sotkua kukaan nää. Eikä auta vaikka kiellän, vähintään seuraavana päivänä ne taas keksii että leikitään piilosta. Ja mua ärsyttää kun pitää joko kieltää tai sitten vaan kestää niiden leikki.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä riehuva lapsilauma saa kohta plättyjä (vanhemmilta lupa, ettei kukaan älähdä). Paista ap sinäkin lettuja niin loppuu piiloleikki.

Vierailija
2/5 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä jos siivoaisit sen läävän????

Eikä tää mikään läävä ole, vaatehuone on vaan sekainen kun sinne on tungettu tavaraa. Se pitäs vaan järjestellä.

Ja mua saa ärsyttää noiden piiloleikki, ettäs tiedät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsilla on kavereita kylässä niin leikkivät omissa tiloissaan (koko yläkerta, 3h ja iso aula jossa sohva, telkka ja pleikka) alas voi toki tulla syömään välipalaa tms. Mutta muuten kavereiden kanssa touhutaan siellä yläkerrassa. En todellakaan halua vieraita lapsia makuuhuoneeseeni tai vaatekomeroihini.

Vierailija
4/5 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea hulina, kaikkiin paikkoihin tungetaan piiloon, kaappeihin, varastoon, joka paikkaan. No seuraavana päivänä on sitten naapurin äidin vuoro ottaa koko porukka niille :D

Vierailija
5/5 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ja se huone ovat kiellettyjä leikkipaikkoja ja sinä suutut jos sinne mennään. Piste. Mä olen aika hemmotteleva mamma vieraillekin lapsille, lettuja jne, mutta tietyt talon säännöt pätee pihalla ja sisällä ja oikeasti olen kerran tai pari tainnut oikeasti suuttua kun niitä paria sääntöä tahallisesti rikottu useamman kerra

n. Sen jälkeen tuli hiljaisuus ja anteeksipyyntö. Meillä ei esim koiraa riehuteta (yllytyshullu yksilö) niin, että sen aivot kiehuu ihan överiksi. Se on hulluna pariin leluunsa ja niitä loputtomasti heittelemällä tai kopittelemalla lapselta lapselle sen nuppi jossain välissä taatusti kuumenee ja sitten se on maaninen koko illan. Kyllä sen kans saa leikkiä ja rapsuttaa, mutta rajat pitää tietää. Ei se normaalileikistä yli-innostu :) jne. Myös meidän makkari on ei-aluetta, ja siellä oleva vaatehuone tietty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän