Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turunen murtui tiedotustilaiuudessa!!!!

Vierailija
11.11.2005 |

Näkeeköhän sitä tiedotustilaisuutta kokonaisuudessaan mistään??

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

luukuttavat tätä asiaa päivätolkulla pääuutislähetyksissään!

Vierailija
22/25 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että itse soittaminen on sitä unelman toteuttamista. Valitettavasti sitä unelmaa toteutetaan vain se pari tuntia illassa. Loppu on odottelua, paikkojen etsimistä, odottamista, odottamista, odottamista....

Matkustaminen on rankkaa kun sitä tekee työkseen. Nukut aina eri paikassa ja kotiväkeä ja kavereita silloin tällöin. Sosiaalinen elämä kärsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla sinun logiikallasi esim. kotiäidit eivät saisi koskaan sanoa elämänsä olevan rankkaa. Ei se, että tekee unelmatyötään välttämättä ole aina herkkua.

Parempi kun et puhu mitään sellaistesta asiasta, josta et tiedä yhtikäs mitään.

Vierailija
24/25 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Alaspäinkin katsotaan murtuneena juuri niin että se parempi puoli näkyy. Sitä paitsi valehdellessaan ihminen katsoo ylöspäin, oikeasti muistellessaan ja ajatellessaan alaspäin.

Olen edelleen sitä mieltä, että se bändin " mies" väki on sen bändin ns. " naisväkeä" . Lukekaa se (miehen kirjoittama) Imagen juttu bändin keikan ympäriltä Brasiliasta. Todella järkyttävän etovia heppuja. Kaiken kruunaa se kirjeen julkinen julkaisu. Taisivat pojat vaan haluta ehtiä ensin... Mieleen tulee kuva Holopaisesta lorottelemassa ilkeyttään Tarjan vessaan.

Vierailija
25/25 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme psykologiaa. Mielestäni ihan normaali reaktio kun itku tulee muttei tahtois että tulis.

Vierailija:

Vau, mikä analyysi. Kun minua itkettää, mutta en haluaisi itkeä, katson ylöspäin ja yritän ajatella jotain muuta, että kyyneleet eivät vierisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä