Sisunaiset 2.1.2012
Hyvää alkanutta uutta vuotta kaikille. Kutistutaan porukalla, eikö vaan!
Tästä lähdetään kohti uusia haasteita. Seuraava etappi voisi olla maaliskuun alussa, sopivasti hiihtolomien päätteeksi:)
Ja tästä lähdetään:
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 9) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt, pituus
Allakka-
94,8 kg, 82,1 kg, ( 62 kg), 85,3 kg, 0,0 kg, -9,5 kg, 3,2 kg, 9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 31,0 , 1,66 m
Körömölli
95 kg, 84,8 kg, ( 68 kg), 87,9 kg, 0,0 kg, -7,1 kg, 3,1 kg, 9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 32,3 , 1,65 m
Minlee
84,6 kg, 88,8 kg, ( 75 kg), 91,2 kg, 0,0 kg, 6,6 kg, 2,4 kg, 9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 28,8 , 1,78 m
Leidi
95 kg, 87,1 kg, ( 75 kg), 90,5 kg, 0,0 kg, -4,5 kg, 3,4 kg, 9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 30,2 , 1,73 m
Horsmankukka
75,7 kg, 70,7 kg, ( 57 kg), 72,3 kg, 0,0 kg, -3,4 kg, 1,6 kg, 9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 27,5 , 1,62 m
Pihlajanmarja088
81 kg, 70,1 kg, ( 66 kg), 73,3 kg, -0,2 kg, -7,7 kg, 3,2 kg, 9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 25,4 , 1,70 m
05/2010
79.4 kg, 77.4 kg, ( 65 kg), 79.0 kg, 0.0 kg, -0.4 kg, 1.65 kg, 5 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 29.0 , 1.65 m
Tiittari
Tasapainoilua
Lopullinen tavoite: 60,0 kg,
Paino nyt: n. 59,7 kg
Fivesome
87,2 kg, 72,4 kg, ( 60 kg), 75,6 kg, 0,0 kg, -11,6 kg, 3,2 kg, 9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 27,8 , 1,65 m
Katiié
75,1 kg, 71,6 kg, ( 69 kg), 74,4 kg, 0,0 kg, -0,7 kg, 2,8 kg, 9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 25,7 , 1,70 m
nani76
103 kg, 90,4 kg, ( 60 kg), 94,4 kg, 0,0 kg, -8,6 kg, 4 kg, 9 vkoa, ( Maaliskuu ) , BMI: 36,9 , 1,60 m
Ajallisesti lähinnä vko 9 (su 4.3) välitavoitetta
Kaikilla 9 viikkoa!
Laihduttajia: 10
Painon muutos : -0.2 kg
Matkaa välitavoitteeseen: 26.6 kg
Kommentit (11)
Mä oon ollut työ- ja joulukiireistä niin "stressaantunut", etten oo käynyt täällä enkä muuallakaan netissä Fb:n pikakäyntejä lukuunottamatta ;)!
Nyt täytyy kyllä korjata tilanne, sillä mulla oli jo ihan ikävä teidän juttuja..tosin en nytkään vielä kurkannut, että ootteko kuinka ahkerasti keskustelleet :)!!
Laihis sujunut oikeastaan ihan ok, mut Joulun ja Uudenvuoden juhlinnat toi kuitenkin hiukan plussaa ja1.1.12 alkoi mun fb:n lisäämäni haaste eli niin monta päivää ilman herkkuja kun on tykkääjiä ja niitä tykkääjiähän kertyi sitten 52 eli liki 2kk pitäis pysyy herkuitta haasteen tiimoilta aina tuonne 21.2 asti, mutta toisaalta meinaan nyt ihan aikuisten oikeesti ryhdistäytyä totaalisesti ja karistaa nää helkkarin liikakilot musta..nih!!
Lähtöpaino 1.1.12 oli 90.2kg eli jos minlee viitsit niin voisit sen lisätä tuohon lähtöpainoks tuon vanhan 95kg tilalle..noista lukemista on jo niin monta vuotta ja tääprojekti ei oo ottanut vaan edistyäkseen että aattelin aloittaa nyt ihan puhtaalta pöydältä eli alotukseksi tuo 90.2 ja siitä kohti 68kiloa ;)!
Alku on mennyt hyvin herkuitta, vaikka niitä kaapit ja paikat tuntuukin olevan pullollaan vielä..kunpa nuo muut tuhois ne äkkiä pois :)!
Kaikille mukavaa ja keveetä vuotta 2012 toivottelee köris
Mulla on painonpudotus ollut ihan retuperällä. On ollut muuttoa sun muuta. En ymmärrä miten tota läskiä vaan tulee...
No, mutta nyt on alotettu tälle aamulle nurtilet quick start huonolla menestyksellä. Sain pirtelön alas mutta oli siinä ja siinä etten oksentanut pois. Ilmoittelen noi painot kun käyn vaa-alla.
Ois kiva kun tää ryhmä aktivoituisi niin ei tarvis yksin täällä sitten huhuilla kun tänne eksyy. Toi toinen ryhmä on niin eri saralla painojensa kanssa, että kuulun ite enemmän tähän sakkiin;)
Meistä kaikisytahan se aktivoituminen on kiinni eli ihan jokaisen tarttis vaan sinnillä kirjoitella, vaikkei jutut ihan heti vastakaikua saiskaan..tosin tiedän kyllä senkin, että kun kuukausitolkulla on itse aktiivinen ja yrittää saada muitakin mukaan menoon niin kyllä jossain vaiheessa luovuttaa eli tulkaahan nyt hyvät naiset tsemppaantumaan taas täysillä kun melko varmasti liki jokaisella meistä on se päätös tehtynä taas siitä kevenemisestä ja siinä onnistumisesta, eiks vaan ;)!?
Mulla on sujunut hyvin herkuitta, vaikka lomalla olenkin ;) ja muutenkin oon katsonut mitä suuhuni laitan ja mitä en..sen lisäks koiran kanssa on tehty normia pidempiä lenkkejä..näin lomalla kun niille on aikaa..ah, miten ihanaa tää lomailu on kaiken sen loppuvuoden kiireen jälkeen :)!
Nyt haastaan KAIKKI meidän LISTALLA OLIJAT mukaan tämän viikon pinoon kertomaan suunnitelmistaan tälle vuodelle ja jos niitä ei ole niin kuulumisia kumminkin eli ei muuta kun äkkiä kirjoituksia kehiin, kiitos ;)!!
köris
Missäs te nyt luuraatte niiden huipussaan olevien motivaatioidenne kanssa???
Nyt äkkii kirjuuttelemaan, jottei vallan kokonaan kuihdu tää porukka!!
köris
Terveeks teille, ja onnea alkaneelle vuodelle!
Motivaatio on kyllä huipussaan, mutta aikaa on vä-hän.. Tuli pari yllätysurakkaa tammikuulle, eli minä vetäydyn taustalle kirjoittamisten suhteen. Painon seuranta, ruokailun tarkkailu ja tämänkin pinon vilkaisu ainakin pari kertaa viikossa pysyy kyllä ohjelmassa tammikuussakin. Kirjoittelun jätän suosiolla muille - eli aktivoitukaas nyt sieltä, loppiainenkin jo joulun lopetti eli uutta kesää ja rantakuntoa kohti! Eikös jee!
Tsempit kaikille,
kirjoittelen kyllä jos luova tauko johonkin väliin ilmestyy :)
Tiittari.
Motivaatiosta en kyllä omalta kohdaltani sano mitään. Sitä ei nimittäin ole. Kävin lisäksi pukeutumisneuvojalla ja ostin hiiiirveen kasan tän kokoisia vaatteita, eli laihtuminen olis vähän hulluakin. MUTTA jos aion pienentyä niin se pitää kuitenkin alkaa nyt, niin sillon kesäkuuhun on vielä 6kk aikaa ja kroppa voi vähän muuttuakin.
Mulla on nyt ollu toi nutrilet-suklaa kuuri, naurakaa vain mutta sanoin miehellekin että se on TOSI vähän mitä mä nyt oon syöny normaaliin verrattuna. Ainakin nesteet on selvästi lähteneetkin liikkeelle.
Ens viikolla olis salikortin hankkiminen, ellen tee sitä huomenna ja sitä seuraavalla viikolla liityn syö hyvin-rinkiin. Meillä ei syödä enää makaronilaatikkoa vaan monipuolistetaan ateria sisältöjä! Mä keskityn sitte siihen kokkaukseen ku joku vaan suunnittelee ne valmiiksi.
Niin kuin huomaatte niin suunnitelma on, eli kai mä oon tehny jotain päänsisäistä ajatustyötä tän eteen jo pitkään. -Kun ei vain vauvakuume iskis pahempana päälle;)..sen päätöksen oon tehnyt että jos oottamaan alan niin painoa ei-saa-tulla-enempää. Siihen pystyy kevyemmätkin! 3kg on ok, mutta sitä enempää ei,ei,ei! Mutta kuumeet tulee ja menee..tää kutistuminen olis se ykkösjuttu. Tavotteena alkuun 72kg, en tiedä miksi:) Kai se on suunnilleen 10% ja muistaakseni se oli aikoinaan joku "etappi" kun häitä varten kutistuin.
Lähden tästä nukkumaan kun riittävä uni on laihdutuksessa aika tärkeetä joten Palataanpa taas!
ps.tulipa tekstiä;)
Tiittarille tsemppiä..tiedän tosissaan mitä nuo kiireet on, mullahan oli juuri pitkä tauko täällä käymiseenkin siitä syystä, että aika ja rahkeet ei vaan riittäneet mihinkään muuhun kovan työtahdin ja perhe-elämän lisäks!!
05/2010:Voi kun se motivaatio nyt jostain ilmestyis ja kyllä tuolta rivien välistä tosiaan voi lukea ja huomata, että ainakin hyvin oot jo suunnitellut ja sehän on jo mekein niinkuin puoliks tehty eli eiköhänse siitä :)!!
Mulla on sujunut ongelmitta..tosin eilen oltiin kaverin kanssa ravintolassa syömässä ja siihen otin kyllä ne tikkuperunat, vaikka pitkään pohdin otanko annoksen kasviksilla ;), mutta mitään muita mässyjä ei sitten tullutkaan mussutettua, vaikka siitä jatkettiin sit kuitenkin baariinkin vielä!!
Innolla odotan maanantaita ja uutta toivottavasti keveempää lukemaa..tosin turvotukset puski päällensä naisten vaivojen vuoksi eli mitään kauheen suuria lukemia tuskin karisee!!
Mukavaa viikonloppua kaikille :)!!
köris
Oikein mukavaa alkanutta vuotta kaverit!
Nyt ihan pikana käyn vana ilmoittautumassa, ens kerralla sitten enemmän.
Minlee, voisitko please vaihtaa mullekin aloituslukeman, tuo 95 on ollut aika kauan. No, eipä siinä paljoa vaihtamista kyllä ole, tämän vuoden eka paino oli 91.5 toivottavasti osa ainakin turvotusta, mutta noillla numeroilla alkoi tämä vuosi. Iso urakka edessä siis. Lopulllinen tavoitteeni on varmaan joku 75 kg, mutta jos nyt ensin pääsis turvallisesti kahdeksikolla alkaviin numeroihin...
No, tästä se alkaa!!!
Voihan p...a! Niinhän siinä taas kävi ku joka ikinen joulu! Eli akka repsahti niin maan perusteellisesti...;( onnekseni oon ollu tuota suklaata jo kohta sen kolme vuotta syömättä niin siihen en enää haksahtanu mutta tortut ja muut..niin...nam!
Puntarille en oo ees tohtinu mennä, saa sitte nähä saako siitä slaagin tms. Onneksi pakkasesta on aika lailla saatu tyhjennettyä kaikki kakut ja muut ettei mun tartte niitä enää syödä, ja en kyllä oo niitä yksin syöny tähän mennessä, onneksi!
Teidän juttuja en vielä ehtinyt lukemaan, tulin vaan äkkiseltään ilmottautumaan että mukana ollaan ja huomenna alkaa taas arki..
Niin ja ilmotin itteni työikäisten naisten kuntosaliryhmään (aloittelijoille, en siis ole sitä hommaa vielä koskaan tehny), ilmotin myös pilatekseen mutta pääsin vaan jonoon...sitä oisin mielelläni täällä uudella paikkakunnalla jatkanu.. Eli jospa tää tästä taas lähtis...ja muuten motivaationa mulla tieten ois hiihtolomareissu Thaimaaseen! Ukkokulta ilmottin tänään että lomalle mennää, eti hotelli! =D
Tsempit kaikille meille! Ja kohti keveämpää kesää...(hih, kirjotin ensin kohti leveämpää kesää! =D)
nani kera kilojen
Onhan tässä jo tullut lusmuttua ihan tarpeeksi. Joulun aikaan ei tullut kiloja, aika tarkkaan kilo taisi tulla, ja sekään ei oikeestaan jouluna vaan uutena vuotena. Mutta vähenemään päin on paino taas, vaikka vähä plussaa vielä on tuohon ennen joulua olleeseen painoon verrattuna. Perjantaina aattelin painoa ilmotella taas ja toissapäivän paino oli 72,5. Ens viikolla sitten taas tuosta alaspäin :). Toivon minäkin kaikille keveämpää kesää, ei leveämpää ;).
Tavoitteesta. Minulle voisi laittaa tavoitteeksi 71,5 kg, koska en lomasta selvinnyt kokonaan ilman plussia. Joulunpyhinä söin varmaan vähemmän kuin yleensä, mutta uutta vuotta kohden mentäessä tilanne ei pysynyt yhtä hyvin hallinnassa.
Ilmoittelen painon muutaman päivän päästä. Päätin olla tammikuun kokonaan herkuitta. Ja ensi viikonloppuna tavoitteena on aloittaa taas vaunulenkkeily, vaikka välillä ti-pe en varmaan koskaan lenkillä pääse/ehdi - ainakaan ennen kevättä.
Mitenkäs teillä muilla sujuu näin uuden vuoden alettua?
Pihlis