Miten mies VOI OLLA näin urpo???
Eräs tuttavapariskuntamme kyseli meitä risteilylle ja sanoin miehelle ettei tietty päivä käy.
Ja seuraavana päivänä mies ilmoitti että risteily on nyt varattu TOKI nimenomaan sille päivälle!
Mies on nyt sitten suuttunut MINULLE vaikka nimenomaan etukäteen sanoin ettei se päivä käy,olen silloin työpalaverissa enkä tod.ehtisi ruotsinpaattiin sieltä samana päivänä..HUOH!
Kommentit (14)
joten siitä ei ole kyse.
On kyse siitä miten vitun urpo ja tyhmä tuo mies voikaan olla,ei näköjään meikäläisen puheet ja mielipiteet paljon paina
Halusiko miehesi ärsyttää ja haastaa riitaa?
Muisti vain jälkeenpäin, että puhuit tuosta päivästä ja päätteli, että halusit risteilyn juuri siihen.
Eikö varausta voi enää siirtää? Pakkoko tuosta nyt on niin kauheasti suuttua kummankaan?
eli käytännössähän tämä menee niin että mies lähtee heidän kanssaan laivalle ja minä "urputtaja" jään kotiin.
Sitä ei tietenkään lasketa että pääsen siitä palaverista klo 17-18 ja sen jälkeen haen lapset tarhasta,menen kauppaan ja teen ruokaa. Ja mies vetää viinaa sen 2vrk kavereiden kanssa.
mukaan? Kysehän oli yhteisestä reissusta. Sanot, että ei käy. Niin urpo ei miehesi voi kyllä olla.
Kyllä se silti on sinne risteilylle lähdössä.ap
Ei kai se suunnittele tosissaan menevänsä yksin? Kuulostaa järjestetyltä jutulta. Mun mieheni kotiavain ei sopisi tuon reissun jälkeen enää oveen.
miehen varaama päivämäärä vasta sitten, kun kaveripariskuntakin oli jo järjestänyt hoitajan?
Ei kai se suunnittele tosissaan menevänsä yksin? Kuulostaa järjestetyltä jutulta. Mun mieheni kotiavain ei sopisi tuon reissun jälkeen enää oveen.
Ja mies hyväksyi tämän ajankohdan vaikka sanoin EI.
ap
jos on kyse tavallisesta ruotsinlaivasta niin saahan sen perua / siirtää. Itse ollaan vekslattu päiviä moneen kertaan. tekstaa sille pariskunnan naiselle että miehes kämmäs ne päivämäärät ja kerro milloin sulle sopii.
Ja mies hyväksyi tämän ajankohdan vaikka sanoin EI.
ap
kerro, että mies on seonnut päivistä. Tuskin hekään haluaisivat miestäsi kolmanneksi pyöräksi.
mulla on muistikuva että iltalähdöt on joskus iltaseitsemän-kahdeksan maissa, eikös.
Jos viideltä tai kuudelta töistä pääsevä ei ehdi laivaan niin silloin on omasta halusta kiinni ei ehtimisestä.
Lapsenvahtihan teillä varmaan on, muuten tuskin harkitsisitte asiaa ollenkaan.
Eli älä nyt ole biatch vaan alahan järjestellä asioita siihen malliin ettet tarvitse mitään säälittäviä tekosyitä.
Teillä voi olla siellä laivalla ihan hauskaakin.
eli käytännössähän tämä menee niin että mies lähtee heidän kanssaan laivalle ja minä "urputtaja" jään kotiin.
Sitä ei tietenkään lasketa että pääsen siitä palaverista klo 17-18 ja sen jälkeen haen lapset tarhasta,menen kauppaan ja teen ruokaa. Ja mies vetää viinaa sen 2vrk kavereiden kanssa.
pääseekö tuttavapariskunnan mies mukaan? Vai onko lähtijöinä miehesi ja tuttavapariskunnan nainen ihan noin vahingossa?
Tai sitten miehesi haluaa vain lähteä laivalle ilman sinua.. :)