Naiset: Onko normaalia, että
vaimoni lähtee tänään ulos ja pukeutuu seksikkäästi (ts. uusia alusvaatteita a la sukkanauhaliivit, saumasukat ja pitsiliivit tänään ostettuina) ? Firman pikkujoulut. Voinko luottaa? Mitä pitäsisi tehdä? Onko mustasukkaisuuteni liiallista?
Otin yhteyttä etsiväänkin:
http://www.academic-investigations.com/
Hän kertoi, että yleensä epäilyt pitävät paikansa. Meillä on tilanne hieman " outo" , sillä vaimoni on liike-elämässä ja minä olen lastentarhan johtajaopettaja. Ts. meillä ei ole pikkujouluristeilyjä tms. ja minä hoidan lapsia vaimoni työpippaloinnin aikana kotona. Mitä teen - lähteekö tuo etsivän toimeksianto tästä kännystä vai kärsinkö puutteessa/lopun ikääni petettynä? Mitä teen, jos/kun etsivä kuvaa tuon pettämisen? Alkaa nimittäin siltä tuntua.
-Mihin katosi suhteen alun idealismi? Ei minuun....
Kommentit (2)
Toivottavasti etsivä ei pane muijaasikin perään:)
Nainen ostaa uusia alusvaatteita jos haluaa että ne myös pois riisutaan:)
Ihan varmanan kovaa kyytiä odotettavsissa pikkujouluissa.
Älä ihmettele jos muijasi kiletäytyy seksistä pariin viikkoon,
haluaa olla varma että ei ole sukupuolitauti iskennynnä.
alusvaatteet juhliin ihan vain siksi, että " päällimmäinen asu" ei tunnu juhlavalta eikä seksikkäältä, jos alla on mitä sattuu. Silti mielessä ei ole ollut siipan pettäminen, vaan olen vain halunnut tuntea itseni kauniiksi. Usein se on meillä mennyt niin, että kotiin tultua niitä alusvaatteita on sitten esitelty siipalle oikein innokkaasti.