Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerokaapa yks juttu, PITÄÄKÖ Facebookissa olla OMA kuva "naamakuvana"??

Vierailija
01.01.2012 |

Kun esim. mun kavereista n. kolmanneksella on joko oman lapsen tai kissan/koiran kuva tai sitten joku Barbaba tai Teletappi tms. kuvana. Mullakin on yksi piirroshahmo kuvana.

Yksi tyyppi heitti äsken kunnolla paskaa niskaani ja alkoi nyt väittämään, että Facebookissa PITÄÄ olla OMA KUVA siinä "naamakuvan" kohdalla.

Siis miten on?

Ja onpahan tuolla näkynyt kavereiden listoilla kavereina joskus myös Ihaa Aasi, Tikru, Nalle Puh ja Nasu, Aku Ankkojen ym. piirroshahmojen joukossa.. Taitavat olla jotain inside jokeja, mutta silti..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassu ja typerä ajatus!

Itselläni ei ole yhtään naamakuvaa naamakirjassa enkä myöskään ole laittanut sinne muistakaan naamakuvia.

Profiilikuvana minulla on maisemakuva tai joku reissuilla napattu erikoisuus.

Minua hakevat tunnistavat minut nimestä (ainoa tämän niminen suomessa) ja asuinkaupungista. Ne ovatkin asuinmaan lisäksi ainoat tiedot, mitkä olen faceen laittanut.

Facebookiahan voi käyttää monin eri tavoin: osalle se on päivittäinen tiedotuskanava, jossa kerrotaan kaikki, osalle satunnainen käyntipaikka ja osalle tapa pitää yhteyttä kaukana asuviin. Osa haalii kavereiksi kaikki mahdolliset, osa hyväksyy vain ihan oikeiden kavereiden pyynnöt.

Ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa käyttää facea vaan tapoja niin paljon kuin meitä käyttäjiäkin :)

Vierailija
22/26 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan hullu tuolla ole edes omalla nimellä.

Suurin osa on omalla nimellään. Mitenhän kukaan löytäisi ketään FB:ssä jos kaikki olisivat väärillä nimillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aikajanan isoimpana kuvana henkilöuva, mutta profiilikuvana tällä hetkellä aihekuva.

Vierailija
24/26 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska enhän mä sua tunnista mitenkään jos yritän etsiä vanhaa ystävää.

Mutta jos olet vaikka Anselmiina-Helmileena Abdullah, saatan tunnistaa sut pelkän nimen perusteella, joten ole vapaasti vaan aasi ihaa...

Vierailija
25/26 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaverit tiedä minkä näköinen sä olet ja jos on vieraampi ihminen, niin onko sillä niin väliäkään, jos ei tiedä minkä näköinen on..

Mä en ala ketään pyytämään, että ottakaa musta kuva, että pääsen laittamaan sen Naamaan :D

En ole kameroiden edessä viihtyvää tyyppiä ja tässä huushollissa ei ole muita aikuisia ja taapero ei todellakaan saa koskea kameraan.

Vierailija
26/26 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ei halua omaa kuvaansa nettiin, niin millä logiikalla se sun lapsesi haluaa kuvansa nettiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi