Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka harrastaisi liikuntaa ilman painonhallintatavoitteita?

Vierailija
01.01.2012 |

Tuossa yhdessä ketjussa aloittaja väittää, ettei harrasta liikuntaa painonsa vuoksi. Hah! Kaikki tuntemani naiset liikkuvat vain ja ainoastaan siksi, että paino pysyisi kurissa. Miksi muuten liikkua ollenkaan, jos hoikkana pysyy sohvalla maatenkin?!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut termiä "laihaläski"? Se on henkilö joka pysyy hoikkana ilman liikuntaa. Eli painoindeksi on hyvä mutta rasvaprosntti onkin sitten korkea, toisinsanoen ei ole mitään lihaksia. Tältä ei kukaan halua näyttää siksi liikuntaa ettei löysty vaan pysyy kiinteenä.

Vierailija
22/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten liikkua ollenkaan, jos hoikkana pysyy sohvalla maatenkin?!

Koska sattuu tykkäämään liikkumisesta? Koska siitä tulee hyvä olo? Koska tuntee itsensä elävämmäksi ja olonsa paremmaksi liikkuessaan säännöllisesti? Koska tietää sen edistävän terveyttä painosta riippumatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilijoita

Vierailija
24/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös itseni :)

Kaunis kroppa on bonus, jonka liikunnasta saa, mutta ei suinkaan liikkumisen syy. Liikunta on ihanaa, siitä tulee hyvä olo fyysisesti ja henkisesti, se auttaa jaksamaan muutenkin, se on omaa aikaa, jossa saa joko toteuttaa itseään tai vain olla, liikkuessa tapaa kivoja ihmisiä, se on mukavaa ajanvietettä jne. jne.

Mutta jos ei löydä omaa lajiaan, niin voihan se olla ikävää.. Tai ehkä kaikki vaan eivät tykkää liikkua.

Ja mulla ainakin paino nousee liikkuessa kun lihasmassa kasvaa. Vähän se vaihtelee sen mukaan, mihin lajiin keskityn. Jos juoksen enemmän, niin olen kevyempi kuin jos käyn enemmän salilla.

Vierailija
25/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158 cm/52 kg ja sohvalla maannut viimeiset 1,5 vuotta siitä saakka kun syntyi lapsi, paino ei ole muuttunut.

Ja aloitin kuntosalilla käynnin koska haluan kiinteytyä, saada lihasta selluliitin tilalle. Ja olen käynyt nyt 3 kk salilla ja olen jo kiinteytynytkin jonkin verran ja paino nousi yhden kilon joka on ihan ok. En todellakaan halua laihtua.

Vierailija
26/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin kuulun siihen ryhmään...

Vierailija
27/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska naisellakin on hyvä olla lihasvoimaa. Jaksaa nostella lapsia paremmin :)

Vierailija
28/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harrastan liikuntaa, koska se on mukavaa.

Vierailija
29/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hoikka, jopa liiankin. Aloitin treenaamaan saadakseni lihasmassaa, sitä on tullut noin 4 kg ja näytän paljon paremmalta. En ole enää onneton narukäsi ja rimppakinttu. No jaa, onhan tämäkin tosin painonhallintaa.

Vierailija
30/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen urheillut aina (mm taitoluistellut tosissani 15vuotta) ja en osaa olla ilma liikuntaa. Jopa tässä elämäntilanteessa missä nyt olen (3pientä lasta+opiskelut) niin liikkumaan on päästävä aina välillä. Ei kovinkaan usein, mutta sitten jumppailen iltasella kotona tai juoksen vaunujen kanssa lenkkiä jos ei muuta. Mitään painonhallintaan liittyvää ei liikkumisessani ole. Olen sopusuhtainen 170cm/52kg. Välillä on muutama kilo enemmän ja välillä muutama kilo vähemmän. Mutta itse en tarkoituksella ole laihduttanut, enkä enää tässä iässä lihottanutkaan. Nuorenopana kyllä sitäkin tuli tehtyä. (lihottamista)

Liikunta on elämäntapa minulle!

Minusta ne jotka ovat kilpaurheilleet lapsesta asti ovat sellaisia ikuisia liikkujia. Mutta sitten ne jotka innostuu liikunnasta vanhenpana, niin heillä siihen liittyy usein painonhallintaa. Samaoa se, hyvä että liikkuvat, sillä liikunta tekee hyvää!!!!

Vierailija
31/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvetta laihtua, nyt raskaana ja mitat 170cm/58 kg . Kuntoilen koska tykkään kehostani enemmän lihaksikkaana ja koska usein liikunnan jälkeen tulee hyvä olo. Se aloittaminen on tosin yhä vaikeaa ja liikkeelle lähtö, sujuisi kai helpommin jos olisi painotavoitteita motivoimassa...