Oletko kateellinen pienille ja siroille naisille, jotka vievät miehet nenäsi edestä?
Kommentit (56)
mieheni tykkää pitkistä ja isorintaisista naisista. Mulla on D-kuppi ja mieheni haluaisi maksaa mulla silikonit, jotta rinnat olisivat vieläkin suuremmat.
ei sille mitään voi että nätti pieni nainen on seksikkäämpi kuin hongankolistaja tai läski akka. Itse olen 183 pitkä ja naisen pitää olla alle 170 pitkä ehdottomasti.
Taas on pituudesta hyötyä, pysyvät idiootit kaukana. Pituutta löytyy 181 cm ja mun seuraan eksyy vaan edustavat ja hyvän itsetunnon omaavat ja menestyvät miehet.
oliko heidän pituus mikä tahansa, munassakaan. Mitä väliä?
Kaikenlainen deittailu ja seksi on turhuutta, median ylikorostamaa paskaa. Yksin on hyvä olla. Sama mitä muut ajattelevat minusta tai pituudestani.
joka vei miehen 175cm pitkältä ja reippaasti ylipainoiselta naiselta. Täytyy myöntää, että saan jonkinlaista tyydytystä, kun ajattelen sen naisen ulkomuotoa.
Itse olen pieni ja siro ja sain aikoinaan mieleiseni miehen, joka on pysynyt vierelläni jo neljännesvuosisadan. Minulla ei myöskään ole tarvetta eikä halua viedä yhtään miestä kenenkään nenän edestä.
joka vei miehen 175cm pitkältä ja reippaasti ylipainoiselta naiselta. Täytyy myöntää, että saan jonkinlaista tyydytystä, kun ajattelen sen naisen ulkomuotoa.
Veikö joku miehesi?
ja kokemukseni mukaan yleensä tykkäävät hieman uhkeammasta enkä nyt tarkoita lihavaa. vaan naisessa tulisi olla peppua ja rintaa ja lantiota
vaikka mulle ei olekaan käynyt sitä että ne veisivät miehet mun nenäni edestä. Varsinkaan kun olen naimisissa, joten ei olisi väliä vaikka kukaan muu mies ei enää kiinnostuisi minusta.
Haluaisin olla sirompi, en tosin kovin mielelläni haluaisi olla lyhyt. Mutta olisi kivaa olla siro. Vähän hoikempi, vähän pienemmät jalat, vähän kapeammat hartiat.
osa miehistä vaikuttais tykkäävän pitkistä ja muodokkaista naisista. Itse olen sellainen ja päät kääntyy kyllä vaikka jopa vähän ylipainoa. Pituutta enemmän kuin pisimmillä misseillä. voi olla että lyhyet miehet ei niin tykkää, en tiedä kun ei tule niitä seurattua itsekkään. Hyvän itsetunnon omaavat pitkät miehet miellyttää ja sellaiset myös tykkää tällaisesta "isosta".
ei sille mitään voi että nätti pieni nainen on seksikkäämpi kuin hongankolistaja tai läski akka. Itse olen 183 pitkä ja naisen pitää olla alle 170 pitkä ehdottomasti.
Kiitän onneani ettet sitten ainakaan ikinä lähesty minua :)
Taas on pituudesta hyötyä, pysyvät idiootit kaukana. Pituutta löytyy 181 cm ja mun seuraan eksyy vaan edustavat ja hyvän itsetunnon omaavat ja menestyvät miehet.
Että en luonnottoman näköisiä naisia edes vilkaise, tuo koko alkaa olemaan jo liikaa naiseksi.
hyväitsetuntoiset ja menestyvät miehet pitävät pitkistä naisista.
Sitten on sellaisia sisäisesti epävarmoja, jotka haluaa naisen jota hallita. Mitäs joku lilliputti uskaltaa jos talon ISÄNTÄ ärähtää. ISÄNTÄ laittaa pikkuvaimon ojennukseen yhdellä kädellä, helppoa.
P.S.mallithan alkaa siitä 180 cm ja ylöspäin
A) Koska kukaan pieni siro nainen ei ole vienyt multa miestä.
B) Koska miehet, jotka viehtyy pieniin siroihin naisiin, eivät kiinnosta mua. En pidä liian itsetietoisista miehistä. Tekisi mieli vetää turpaan sen tyylisiä miehiä, koska avaavat ovia vain pienille siroille pillun toivossa ja minä arvostan käytöstapoja, jossa avataan ovi myös liikuntavammaisille, mummoille jne.
Ihminen ei kadehdi eikä ole katkera kun on elämäänsä tyytyväinen. Jokainen voi sen tien valita, niin ei tarvitse netissä haukkua erinäköisiä tai -tapaisia ihmisiä. Ihmisen täytyy voida todella pahoin, että saa tyydytystä ala-avoisesta paskanheitosta.
täällä selvästikin joku alemmuuskompleksinen huonolla itsetunolla varustettu pätkä kirjoittelee.. Miehet tykkää pitkistä naisista, sorry!
en ole kade. Käypä tuo välillä mielessä että 20 - 30 cm lyhyempänä miesvaihtoehtoja ois huomattava kirjo. Toisaalta, oon omani löytäny, enkä useampaa tarvi. =D Ja mittaa löytyy 182,5cm.
Kiitän onneani ettet sitten ainakaan ikinä lähesty minua :)
Olen pitänyt ohjeena itselle
Että en luonnottoman näköisiä naisia edes vilkaise, tuo koko alkaa olemaan jo liikaa naiseksi.
Ei harmita yhtään.
Ihan kuin pituudelleen mitään mahtaisi. Kun kasvu pysähtyy, se pysähtyyy. Tai jos jatkuu, minkäs sillekään voi. Mutta että sitten aikuisena ja oletettavasti ihan järkevänä ihmisenä alkaa selostaa omaa pituuttaan siksi ainoaksi oikeaksi, se menee yli ymmärrykseni.
Sekin on aina yhtä kummallista, kun täällä selitetään, että pienet naiset olisivat alisteisessa asemassa kokonsa vuoksi miehilleen... Se on varmaan promillen osuuksia parisuhteista, missä naisen pitää olla niin vahva ja iso, ettei jää äijänsä alistamaksi, että hyvin on jännät kommentit. Ja ylipäätään sellainen suhde, missä fyysinen koko määrää suhteen dynamiikan.... noh, ehkä av-mammoilla on sellaisia.
Ihan mennään haitarilla 182-198, mutta nuo yli 190 cm eivät tunnut kivoilta, vaikka roikkuvatkin perässä.
Pitkät naiset sanovat, että miksi sä viet aina meidän miehet!
Että sillä lailla tässä mennään.
Kurjaa on vain tämä kun vanhempana näköjään pyöristyy eikä sitä oikein voi estää. Se on kyllä tämä aineenvaihdunta yms!
Ottakaa te 170-senttiset naiset vaan ne 170-senttiset miehet niin syntyy tasapainoa eikä tule tommosia kamalia jättiläisihmisiä, joilla ihan liikaa fyysistä massaa. Eivät ne selviä, jos tulee todellinen pula-aika ja ruoka loppuu. Silloin pienet naiset todellakin tulevat huutoon, sillä he voivat paremmin ja jaksavat synnyttää ne viimeiset lapset!
Ja tämä oli sitten yksi 150-senttinen!
Ihan kuin pituudelleen mitään mahtaisi. Kun kasvu pysähtyy, se pysähtyyy. Tai jos jatkuu, minkäs sillekään voi. Mutta että sitten aikuisena ja oletettavasti ihan järkevänä ihmisenä alkaa selostaa omaa pituuttaan siksi ainoaksi oikeaksi, se menee yli ymmärrykseni.
Sekin on aina yhtä kummallista, kun täällä selitetään, että pienet naiset olisivat alisteisessa asemassa kokonsa vuoksi miehilleen... Se on varmaan promillen osuuksia parisuhteista, missä naisen pitää olla niin vahva ja iso, ettei jää äijänsä alistamaksi, että hyvin on jännät kommentit. Ja ylipäätään sellainen suhde, missä fyysinen koko määrää suhteen dynamiikan.... noh, ehkä av-mammoilla on sellaisia.
Tosiasia vaan on, ettei ne kotiinsa nyrkin ja hellan väliin (tyyliin ulkomailta haetut thaitytöt)kaipaavat miehet todellakaan lähesty itsensä kokoista tai pidempää naista. Mutta riittäähän niitä kaikenlaisia hulluja pitkillekin naisille.