Oletko kateellinen pienille ja siroille naisille, jotka vievät miehet nenäsi edestä?
Kommentit (56)
Toiset tykkää pitkistä ja toiset pätkistä. Kuuluisilla miehillä tuntuu melkein järjestään olevan todella pitkiä naisia, vaikka saisivat minkälaisen vaan. Toiset miehet sitten taas tykkäävät pienistä, siroista taskuvenuksista. Makuja on niin monia.
Minä olen 180cm, kaunis ja hoikka. Mieheni entinen oli pieni ja siro, mutta sanoi minut nähtyään että rakastui heti ulkonäköön ja rakastaa pitkiä sääriä.
Olisin itse mielelläni muutaman sentin lyhyempi ja vähän sirompi, mutta ei ole ikinä tullut mieleen, että miehet silloin tykkäisivät enemmän. Varmasti jotkut miehet, mutta enpä ole ikinä kokenut, että olisin jäänyt ilman miesten huomiota:)
Eikä sitä miestä mitenkään katsota "ylöspäin". Semmosta en todellakaan ole koskaan huomannut tekeväni! Päinvastoin tekisi mieleni sanoa.
Hyvä jos on näin, koska hyvät miehet katsovat melkein ylöspäin naisia. Ja sitä kyllä tapahtuu ihan näin meille monstereillekin... Muuten kyllä vaikutat veemäiseltä teiniltä.
Ihan käsittämätöntä haukkua jotain "pätkäksi". Mitä tekee pätkä itselleen? Pitääkö hypätä sillalta? Eikö pätkä saa kunnon miestä vai vain jotain huonoitsetuntoisia alistajia?
Oletteko ihan tosissanne?
Itse en ole pitkä, e pätkä, vaan 168 cm. En ole ikinä, en edes sadasosa sekuntia ajatellut, että pituuteni tai kenenkään pituus, olisi joku tae onneen tai onnettomuuteen! Ajatuskin jo on täysin outo.
kyllähän niitä miehiä maailmassa riittää ja mä en tarvii kun tän yhden. Sitä ei multa vie kukaan, koska kukaan ei vaan voi olla niin ihana kuin minä :)
Eli sellaisista, joista voi sanoa "iso ihminen". Tämä ei pelkästään liity pituuteen vaan siihen, että iso pää, paksut ranteet ja nilkat, leveät hartiat jne. Ei kyse ole edes lihavuudesta oikeastaan vaan sellaisesta amatosonimaisuudesta. Mulla on yksi kaveri, joka on musta oikein nätti ja mukava. Miesflaksi ei kummoinen. Mun mies väitti, että se johtuu siitä, että on niin "iso ihminen". Pituutta ihan ok, 176, painoa ehkä 10kg liikaa, mutta kaupan päälle just kaikki isoa jalkoja ja päätä myöten.
Eikä näitä kommentteja ole heittänyt mitkään pienet miehet vaan ihan normaalit, rotevahkotkin miehet, joilla pituutta 180-190.
Oletko sinä pieni ja siro nainen, joka on kovin kateellinen muille syystä tai toisesta, mutta tunnet olevasi edes jonkin arvoinen koska olet pieni ja siro?
Etpä ole paljon maailmaa nähnyt, jos et ole nyt jo huomannut, että makuja on yhtä paljon kuin naisia ja miehiäkin. Ja huonoa itsetuntoahan se tarkoittaa, jos täytyy kateelliseksi ruveta;)
mutta en kai kovin siro (suht leveät hartiat jne). Mielestäni naisen kuuluu olla aika lyhyt (alle 170cm) ja muutenkin pienikokoinen, yli 170cm jättiläiset hervottomine ruumiinosineen ovat aika ruma näky.
mutta en kai kovin siro (suht leveät hartiat jne). Mielestäni naisen kuuluu olla aika lyhyt (alle 170cm) ja muutenkin pienikokoinen, yli 170cm jättiläiset hervottomine ruumiinosineen ovat aika ruma näky.
"Pienet ja sirot naiset on haluttavampia
ei sille mitään voi että nätti pieni nainen on seksikkäämpi kuin hongankolistaja tai läski akka. Itse olen 183 pitkä ja naisen pitää olla alle 170 pitkä ehdottomasti."
Olen aina halunnut olla lyhyt, eikä koskaan ole harmittanut. 154 on mittaa, ja ainoastaan joskus kaupassa harmittaa jos ei yletä johonkin tuotteeseen. :) Mutta silloinkin harmittaa se kauppa, ei oma pituus.
Miehiä on ollut joka mitasta, 160-200cm. Aviomieheksi valikoitui keskimittainen. En ole mahdottoman upea kaunotar, mutta ihan normaalin kaunis. Hyvin toimii elämä, eikä minulta ole miehiä viety nenän edestä.
hyväitsetuntoiset ja menestyvät miehet pitävät pitkistä naisista.
Sitten on sellaisia sisäisesti epävarmoja, jotka haluaa naisen jota hallita. Mitäs joku lilliputti uskaltaa jos talon ISÄNTÄ ärähtää. ISÄNTÄ laittaa pikkuvaimon ojennukseen yhdellä kädellä, helppoa.P.S.mallithan alkaa siitä 180 cm ja ylöspäin
käy sitten toisinkin päin? Naiset jotka haluaa että mies on pidempi on jotenkin epävarma/luuseri/sairas/epäkypsä/tms.
Minä itse olen 173 cm pitkä nainen. Yhden siron blondin sain kerran iskettyä. Nykyään keskityn miehiin mutta kyllä nuo sirot pikkuiset kääntää pääni. En ole katteellinen vaan kiinnostunut ;)
Olen jo kypsässä iässä mutta kyllä vaan seuraa riittää vaikka tarjolla on 10v nuorempia naisia.
Ei kannata kuitenkaan kadehtia, en lähde yhdenkään miehen kanssa samaa matkaa.
joka vei miehen 175cm pitkältä ja reippaasti ylipainoiselta naiselta. Täytyy myöntää, että saan jonkinlaista tyydytystä, kun ajattelen sen naisen ulkomuotoa.
Yhdessä pian 20 vuotta ja minun painoindeksi 36!
Mies normaalipainoinen.
Yhdessä pian 20 vuotta ja minun painoindeksi 36!
Mies normaalipainoinen.
Normaalipainoinen olen itse enkä juuri minkään näköinen.
Mun mies pitää erityisesti pitkistä sääristä ja niitä ei pieniltä naisilta löydy :)
Normaalipainoinen olen itse enkä juuri minkään näköinen.
Eli "vein" miehen hoikalta, pikkuiselta kaunottarelta. Kun olen miehen kanssa asiasta puhunut, hän on todennut, että ei se suloinen ulkonäkö pitkälle kanna silloin, kun se on ainoa asia, joka pyörii sen naisen päässä. Minäminäminäjne... Ja huomaahan sen näistä AV:n aloituksistakin, mitä noiden pienten sulottarien päässä liikkuu :D
Viimeiset lapset mahdollisena pula-aikana synnyttää kylläkin ne naiset pituudesta riippumatta, jotka ovat ymmärtäneet hankkia itselleen kunnon läskivaraston ennen.