Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt tuli meidän viimeinenkin teini kotiin uudenvuodenvietosta

Vierailija
01.01.2012 |

että eiköhän nämä pirskeet olleet nyt tässä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä vappuna ja juhannuksena?

Kuinkahan moni teini raskautui viime yönä?

Vierailija
2/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävämpi kuin teiniraskaus. Pillerit ei riitä, älkää antako teinien luulla niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on helppoa. Helppous voi tietysti johtua siitä että ovat poikia. Mutta uudenvuodenyönä ei ainutkan lapsista ollut poissa kotoa. Iskän kanssa kävivät katsomassa keskiyöllä ilotulitusta, itse nukuin jo silloin nuorimman (2v kanssa).

Teini-ikäiset lapset ovat siis 14 ja 17. Ja sitten on muutamia pienempiä :)

Teinit ovat kasvaneet jo pienestä tietämään että meillä ei suvaita esim. alkoholin käyttöä tai yöllä poissa oloa kotona. Yökyläilyt on johdonmukaisesti kielletty. Ja 17-vuotiaskin tulee joka ilta kotiin ennen kymmentä. Eivätkä nämä oikeasti ole edes kapinoineet sitä vastaan, se on niin hyvin niille perusteltu.

Vierailija
4/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuhaa meidänkään teinit.oma 17v päätti ettei lähde mihinkään koska kaverit dokaa ja meillä se on kielletty,ei siis halunnut lähteä ollenkaan.

Vierailija
5/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon samaan pyrin itsekkin, mulla lasten teiniaikaan tosin vielä vuosia:)Mulla on kylläkin nyt jo sellainen tuntuma, että mun vanhin tyttö tulee olemaaan todella kapinallinen.

Vierailija
6/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hienoa että kaikki teinit ei juokse öitään muualla:)

Vierailija
7/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoamaan ilotulitesotkuja pois puistoista ja pihoilta.Törkeää, että niitä jätetään hurjia määriä vaan lojumaan. Opettakaa teineillenne edes vähän yhteisten paikkojen arvostusta.

Vierailija
8/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhujiakin linjoilla eikä vaan niitä "mun 17v ei ainakaan juo tippaakaan, ja on kotona klo 22 joka ilta pelaamassa meidän kanssamme"...bla bla... Faktahan on että normaali teini juo (useimmiten) alkoholia, pyörii öisin kavereiden kanssa ja antaa vanhemmilleen harmaita hiuksia. Joka toinen pv melkein inhoaa niitä ja sit taas sydän sulaa. Mulla 3 teiniä (16, 17 ja 19v) ja kaikki olivat juhlissa eilen, yön aikana sain viestejä koska olivat kotona ja pystyin relaamaan. 16v poika meni 17veen tytön luokse yökylään, vanhin tuli kotiin.

Kyllä minä pidän itseäni ja kaveripiiriäni ihan normaali"teineinä", vaikka ei kukaan juo alkoholia. Tai polta tupakkaa. Säälittää tuommosten vanhempien lapset.

T: 17-v

Vierailija
9/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat 16 v. Ryyppäämisessä tuossa iässä ei ole mitään normaalia.

Montako kertaa olette humalassa olleet tilanteessa jossa ette olisi halunneet olla? Aivan, liian monta.

Meidän lapset pysyy kotona.

Vierailija
10/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden vuoden kotona. Niitä ei kiinnosta viinalla läträily. Ikää pojilla on 16v ja 15v.

Kyllä vika silti on aika monesti vanhemmissa. Täälläkin jatkuvasti mammat huutaa, että parempi, että ovat ryyppäämässä kuin olisivat peräkammarin poikia, nössyköitä.

Meillä ei olla mitään nössyköitä ja peräkammarin poikia, mutta niitä vain ei ole koskaan kiinnostanut se nuuskan nussuttaminen ja kaljan ryystäminen. Kutsuivat kavereitaan kylään ja yläkerrassa pelailivat keskenään ja vetivät herkkuja nassuun. Äitinä sain nukkua yöni rauhassa.

Eli joillekin on tosielämää tämäkin. Ja valinta on itse teinien. Minä olisin heidät vienyt kaupungille ja hakenut tai antanut taksirahan. Mutta itse ovat valinneet sen tien, että viina ja örvellys ei kiinnosta. Ja samoin näkyy tehneen heidän kaveriporukkansakin.

puhujiakin linjoilla eikä vaan niitä "mun 17v ei ainakaan juo tippaakaan, ja on kotona klo 22 joka ilta pelaamassa meidän kanssamme"...bla bla... Faktahan on että normaali teini juo (useimmiten) alkoholia, pyörii öisin kavereiden kanssa ja antaa vanhemmilleen harmaita hiuksia. Joka toinen pv melkein inhoaa niitä ja sit taas sydän sulaa. Mulla 3 teiniä (16, 17 ja 19v) ja kaikki olivat juhlissa eilen, yön aikana sain viestejä koska olivat kotona ja pystyin relaamaan. 16v poika meni 17veen tytön luokse yökylään, vanhin tuli kotiin.

Vierailija
11/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen puolilta päivin. Mietinkin et jos kuopusta ei olisi niin olisin viettänyt vuodenvaihdetta yksin, mieskin oli omissa menoissaan.

Vierailija
12/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan järjesti yön :(

Vierailija
13/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan järjesti yön :(

Joskus olen niin kyllästynyt tähän teini-ikään, vaikka meillä alkaa olla osalla jo ohi, mutta osalla vielä täysillä meneillään. Karmea ikä. Rakkaitahan nuo toki ovat, mutta kyllä sitä joskus tympääntyy niin, että tekis mieli varata itselleen menolippu jonnekin paratiisisaarelle, eikä paluulippua ensinkään.

Vierailija
14/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitten oma ikäkin alkaa vaikuttaa kun ei meinaa ymmärrys aina riittää.

Kuinka ne voivat olla toisinaan niin itsekkäitä ja ajattelemattomia. Välillä ovat niitä ihania rakastettavia kullannuppuja ja välillä ihan hirviöitä ;) 2

Vierailija
15/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut unta silmään ollenkaan. Mentiin ja tultiin miehen kanssa, yhtä teiniä vietiin, toista tuotiin. Sitten oli keskiyön tunnit kotona tv:n ääressä, sitten taas hakemaan jälkikasvua, paitsi tätä yhtä, joka tuli itsekseen nyt vähän aika sitten. Nyt on tunne, että voisin pitää tässä koneen äärellä pienet uudenvuoden juhlat, kun ei tarvitse enää jännittää, mitä tuolla kylillä ehkä tapahtuu. Teinien vanhemmat valvovat varmaan yhtä paljon kuin pienten vauvojen vanhemmatkin!

Vierailija
17/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kymmenen vuoden päästä juuri tuon ikäiset lapset. Näitä on tosi mielenkiintoista lukea kun kerrotte teinien jutuista. Itse kun sitä miettii välillä, että mitähän sitä onkaan vielä edessä. Taitaa olla tässä vaiheessa aika helppoa, vaikka toisinaan ajattelee, että olevinaan elämä varmaan helpottuu koko aika kun lapset kasvaa. Mutta tuo teini-ikä on kokonaisuudessaan vielä edessä, eikä mitään tietoa tai käsitystä, mitä elämä sitten on ja mihin tilanteisiin sitä voi joutuakaan...

Vierailija
18/18 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 10v. päästä mun lapset on 16v., 17v. ja 19v.