Lihoin 30 kg viime vuonna haluatko kysyä jotain
Kommentit (24)
Sen jälkeen voisit sanoa, ettei Painonvartijat myöskään toimi. Siis toki on iloista, että kilot vähenee, mutta kehon koostumusta ajatellen saman painavat ihmiset voivat olla hyvinkin eri näköisiä ja Painonvartijoiden ohjeilla, itsekin hetken kokeilleena, lihasmassa ei voi säilyä ja on ainainen nälkä. Ainainen nälkä taas helpommin saa uskomaan, että ei onnistu, saa mässäilemään, tulee huono omatunto...
Mä olen laihduttanut painoharjoittelulla ja ruokavaliolla. Puolessa vuodessa kehonkoostumusmittauksella kiloja oli lähtenyt 3.8 kg, mutta lihasmassaa tullut lisää 2.7 kg ja rasvamassaa lähtenyt 7 kg. En siis aiokaan koskaan olla siro, joten olen pelkäämättä lihasta kasvattanut. Vaikka kylläpä niistä lihaksista kai tarpeen tullen pääsee kätevästi eroon kun lopettaa treenauksen...
Itselleni käv samoin jo monta vuotta sitten. Sen jälkeen paino on jojoillut, mutta kaikkiaan noussut 10 kiloa vielä siitä lihomisvuodesta.
Painonvartijoissa en ollut, mutta laihdutin lihakset pois, elimistön sekaisin parin vuoden ajan. Pari vuotta kuvittelin myös, että sinnikkäällä taistelulla saan painon pysymään, kunnes retkahdin. Jos on syönyt sellaiset 800-1000 kaloria päivässä ihan painon pitämiseen samassa, kyllä kalorimäärän nosto normaaliruoka + joku herkku päivässä nostaa painoa tehokkaasti.
Mun mielestä paino on jokaisen ihmisen yksityisasia ja näistä vouhotetaan aivan liikaa.
Mun mielestä paino on jokaisen ihmisen yksityisasia ja näistä vouhotetaan aivan liikaa.
Eipä ole kysyttävää. Asia tuntuu olevan hallussa.
i] Minäkin syön pitsaa kerran viikossa, syön paljon hiilareita ja jokapäivä harkkuja (suklaata, pullaa tms.). En harrasta liikuntaa. Miksi minä en ole lihonut 30 kg??
[/quote]
Miks jotkut pystyy vetään mitä vaan eikä liho ja jotkut muut lihoo NIIN pienestä...? Epistääää...
harmittaa eniten tuossa lihomisessa? Oletko nyt terve?
Koska itselleni kävi samoin niiden ansiosta.
Mutta takana olikin Painonvartijat. On todella surullista, että moinen firma on olemassa ja iloista, että se Suomesta on poistunut! Se on täysi bisnes koko Painonvartijat. Siitä saa ainoastaan huonoja oppitunteja, miten ei tule tehdä. Sen jälkeen on enemmän kusessa kuin ennen ellei sitten tosiaan elä koko ikäänsä nälkäkuurilla, tarkoitan siis todellista _nälkä_kuuria. Lihakset vaan menee. Nyt kipin kapin salille ja pidä huolta proteiininsaannista!
mainostais olevani Painonvartijoiden kunniajäsen... Ymmärrän, että joku saa kunniamerkin isänmaan puolesta, mutta kunniamerkki paskafirmalta?! Oisin hyvin hiljaa moisesta...
Olen surullinen sun puolesta, koska noin voi käydä, jos liikaa uskoo siihen hehkutukseen. Ja siihen on helppo uskoa, kun akkalauma hihkuu kilojen menettämistä - lihaksen kustannuksella.
Näin muuten joskus aika lihavan naisen jossain. Ihmettelin kun todella tutun näköinen että missä oon nähnyt. Selkis sitten parin päivän päästä, että olin nähnyt sen Painonvartijat-lehdessä hoikkana onnistujana...
Noi pikaratkaisut ei vaan toimi.
Nimimerkillä sinnikäs yrittäminen takana ja vähän tulosta, mutta eteenpäin ajaa usko, että on oikealla tiellä.
pitää syödä, että edes voi lihoa noin paljon? Uskomatonta.
ja olen tyytyväinen. Miltä sinusta tuntuu?
Millä ruualla sait painon nousemaan noin paljon?
Eikä kyse ole raskaudesta
Miten paljon pitää syödä - itse asiassa YLLÄTTÄVÄN vähän. Siis toki olen syönyt huomattavasti enemmän kuin aikaisemmin ja nimenomaan herkkuja, mutta en siis mättänyt jäätelöä pakettikaupalla tai suklaata levykaupalla, vaan lähes joka päivä vähän jotain ylimääräistä herkkua.
Miltä tuntuu? Todella huonolta. Olen aikaisemmin myös laihtunut lähes 40 kg kerralla ja ollut myös painonvartijoiden kunniajäsen, joten tiedän tuon huumaavan tunteen, kun painoa on pudonnut ja luulee sen pysyvän niissä lukemissa loppuelämän :)
Millä ruoalla lihoin? Aika hiilihydraattipitoisella ja lisäksi rasvaisella. Pitsaa kerran viikossa ym. Normaalia ruokaa isoja määriä ja lisäksi pieni määrä herkkuja lähes päivittäin.
en minä tuota ihmettele, itselläkin paino nousee käsittämättömiin lukemiin tosi helposti jos en koko ajan katso mitä syön.
Aiotko alkaa laihduttaa nyt?
Mitä tapahtui - PV kunniajäsenenä olen aina joutunut olemaan todella tarkka siitä, mitä laitan suuhuni, koska paino nousee herkästi. Elimistöni oli monta vuotta säästöliekillä ja kai jonkinlaisessa paastotilassa pienten ruokamäärien takia.
Sitten sairastuin äkillisesti, jouduin sairaslomalle ja lopettamaan harrastukset ja liikunnan. Mieli oli toki maassa noiden em. asioiden takia ja lohduttauduin varmasti herkuilla aika paljon. Lisäksi olin niin sairas, etten enää välittänyt mitä söin, koska olin varma, että kuolen kumminkin. Enkä olisi pystynytkään huolehtimaan mistään terveellisestä syömisestä.
Läski meni tasaisesti joka puolelle, kaikki vaatteet pieniä nykyään.
Se on totta, että ei siihen mitään valtavia mättöruokamääriä tarvita. Onhan tutkittu, että monet ylipainoiset syö aivan liian vähän.
Itse olen normaalipainoinen ja vietin kaksi kuukautta itseäni 25 kg painavamman ystävän kanssa ulkomailla. Söimme täsmälleen samaa ruokaa, paitsi että hänen annoskokonsa oli pienempi ja minä sallin itselleni useammin herkkuja. Hän lihoi tuona aikana lisää 8 kg ja minulla pysyi paino samana. Selitys oli häneltä, että hän joutuu normaalioloissa tekemään niin paljon töitä painonhallinnan eteen ja halusi nyt ulkomailla ottaa vähän rennommin.
Olen samaa mieltä painonvartijoista ja ns. laihdutuksesta kitudieteillä yleensäkin.
En voi syyttää lihomisesta painonvartijoita, ohjelma kyllä toimii kun sitä noudattaa. Ongelma vaan on se, että sitä on niin hemmetin vaikea noudattaa, aina nälkä päällä ja elimistö menee säästöliekille. Sitten kun aloittaa normaalisyömisen, painoa tulee.
Mikä harmittaa eniten... se että vaatteet ei mahdu.
Olenko terve - en vielä kunnolla ainakaan. Uudenvuoden oivalluksena silti tajusin, että voin olla sairas, sille en mahda mitään, mutta lihava minun ei silti ole pakko olla.