Apua! Mitä ostamme kummilahjaksi? Olemme sylikummeja!
Onko lusikka se paras? Vai mikä yleensä on se sylikummien lahja? Toinen kysymys: Kaiverretaanko kaikki etunimet vai riittääkö yksi, kaksi? Meidän kummilapsella tulee olemaan 3 etunimeä.
Kommentit (19)
vauvakehys vois olla synt.päivä pit. paino siihen, se on mun mielestä tänäpäivänä se sylikumminlahja.
Siis oikeesti haluan perusteluja mitä sillä tyhmällä kummilusikalla tekee???
nyt yleensä syödään parin ensimmäisen vuodea ruuat. Me ollaan vartavasten teetetty kultasepällä kaikille kummilapsille omasuunnitellut hopealusikat. Mitä sillä kehyksellä tekee?
Niihin ei saa vain kaikkea tietoa lapsesta ja yleensä kummit laittaa ne strategiset mitat yms. Lusikkaan saisi.
-ap-
Jokaisella on oma makunsa ja omat toiveensa. Mikään ei osoita tyhmyyttä niin kuin yleistäminen. Jos sinä et toivo lusikkaa, niin joku muu toivoo.
Vierailija:
nyt yleensä syödään parin ensimmäisen vuodea ruuat. Me ollaan vartavasten teetetty kultasepällä kaikille kummilapsille omasuunnitellut hopealusikat. Mitä sillä kehyksellä tekee?
mutta kun kaikille pitäis sitten hankkia samanlaiset lusikat, koska eihän ruokapöydässä VOI OLLA erilaisia lusikoita vaan kaikki pitää olal samaa sarjaa.
Kehys on lapselle muisto ja elinikäinen muisto kummeilta, että nähnyt vähän vaivaa homman eteen. Eikä mitään lusikaa mennyt ostamaan.. mikäli ei sitten koko sarjaa ;)
Mutta meitä on moneen junaan, musta ainakin lusikka on TURHAAKIN TURHEMPI
" kummilusikkaa en ostaisi enkä omille lapsille huolisi. mieluummin kehys"
Ne kummilahjat ku on nimenomaan lapselle, eikä vanhemmille. Lusikka on aivan yhtä ajaton kuin kehys. Miten kehyksenostossa on nähty enemmän vaivaa, kuin lusikan ostossa? :)
Ja juuri lasta ajatellen kehusparempi, jos luit mitä kirjotin!!!!!!
Itse olen ostanut kummallekin kummilapselleni kultaisen sydänriipuksen+ketjun. Se on aika ajaton ja kiva muisto. Toiselle lapselle olen sylikummi, ja molemmat ovat tyttöjä. Oma poikani sai sylikummiltaan kultaisen risti-riipuksen, jonka kummi on ihan itse tehnyt (on kultaseppä).
Minusta riipus on hyvä lahja. Siihen voi kaivertaa myös lapsen nimen ja syntymäajankin, riippuen tietysti riipuksen koosta ;) Laittakaa harkintaan!
Aivan yhtä paljon voi laittaa molempiin kaiverruksia kyllä sekä lusikkaan että kehykseen!!
meillä sylikummit avasivat tilin vauvalle ja ovat nyt sitten laittaneet 10 euroa melkein joka kuukausi tilille:kummit itse halusivat tällaisen lahjan antaa,että lapsi saa sitten 18-vuoden huitteilla päättää laitetaanko kertyneet varat ajokorttiin vai oman kodin hankintoihin! Mielestämme ihana ja kauaskantoinen lahja,josta suunnattoman paljon iloa lapselle!
Joko pölyttyy kaapissa tai sitten menee käytössä rumaksi. Mitäpä lapsi sillä aikuisena tekee? Kehys on huomattavasti mukavampi muisto.
Kastevesipulloa pidän arveluttavana, sillä kastevesihän on aivan tavallista vettä. Se on vain pyhän sakramentin väline. Jos sitä otetaan johonkin pulloon talteen, sen merkitys helposti tulee liian suureksi. Aivan kuin vesi olisi ollut tärkein lapsen kasteessa.
kossupulloon... on siitä etiketit pois mutta korkissa lukee alko... kiva!
Kehyksiähän on monenlaisia ja ellei mahdu kaiverrusta, voi ostaa sellaisen irrallisen laatan, johon kaiverrus tulee.
Sitä löytyy kaikenlaista nykyään, mene jonnekin kultaseppään katsomaan. On mm. erilaisia säästölippaita, harjoja, mukeja, kynttilänjalkoja, niitä lusikoitakin on monenlaisia.
Ja vanhemmathan voivat toivoa ihan jotain muuta!
Ja joskus myöhemmin kultainen kaulaketju, johon voi laittaa sen sormuksen kun ei enää mahdu sormeen.
kyllä niissä on paikka noille strategisille mitoillekin.
Vierailija:
Joko pölyttyy kaapissa tai sitten menee käytössä rumaksi. Mitäpä lapsi sillä aikuisena tekee? Kehys on huomattavasti mukavampi muisto.
Hopea ei mene käytössä rumaksi. Se menee kaapissa rumaksi. Kehys on kaapissa. Joko esillä tai ei, mutta ei koskaan samalla tavalla käytössä. Eli menee rumaksi. Ja mitä lapsi sillä aikuisena tekee?
Ja mitäkö lusikalla tekee aikuisena? Mitä nyt yleensä lusikalla tehdään!
Olisin itse mielummin ottanut lusinkan kuin kehyksen. Kehys on mielestäni mauton. Lusikalle olisi käyttöäkin.
Oma lapsi ei saanut noista kumpaakaan.
Valikoima kunnon RISTEJÄ
ebay.com ja hakusanoilla gold cross necklace tai silver cross necklace. Tai google.com ja käyttää kuvahakua ja samoilla hakusanoilla, ja klikkailee sieltä sitten liikkeen kotisivuille ja visalla maksaa tulee postissa yleensä Amerikasta missä kaikki on hienompaa. Suomesta ei löydy kun mummojen kaulaan Ristejä lyhyt ketju jaa tyyliton risti kuka noita muka pitäs.
Meidän vauva sai kehyksen ja lusikan. Molemmista tuli hyvä mieli vanhemmillekin :)
Me ei ainakaan haluttu mitään lusikoita ja saimmekin ihanan puulelun.