Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ARGGH!Miten mä opin elämään sen asian kanssa että lapseni isällä on uusi nainen!?

Vierailija
31.12.2011 |

suuuunnattomasti v*tuttaa oma heikkous ja katkeruus. Itse jätin miehen semmosten asioiden vuoksi että emme voi olla enää yhdessä, mutta tunteita en silti ole osannut sammuttaa noin vaan, erosta vajaa vuosi.

Mulla on semmonen viha-rakkaus suhde kai. Voi perkele.

Meillä on siis yhteinen lapsi. Olisi niin helppo kun ei tarttisi olla ollenkaan tekemisissä mutta lapsen takia on pakko. Kauhistuttaa ajatuskin että alkaisivat uusia lapsia tekemään, huh huh. Miten mä päsen tästä eroon! Vai auttaako ainoastaan aika?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse rakastut toiseen

Vierailija
2/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidät ikuisesti yhdessä vaikka lapsesi isällä hoitoja olisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen eroa pitäisi vaan kelata mitä se oikeasti tarkoittaa. Kumppani löytää uuden puolison ja ehkä hankkii uusia lapsia tämän kanssa. Mustasukkaisuuden ja ulkopuolisuuden tunteet vain pitäisi pystyä käsittelemää ainakin jollain tasolla etukäteen.

Toki on tilanteita, esim väkivalta, jolloin eropäätös on tehtävä äkkiä ja "raakana" eikä mahdollisuutta valmistautumiseen ole.

Aika kyllä auttaa :)

Vierailija
4/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi tunne on varmaan kauhee. Mulla vaan erona se, että oon yhdessä miehen kanssa vieläkin joka petti mua ja on vaikea luottaa, ja en todellakaan kestäis sitä ajatusta, että mies menis yhteen sen pettäjän kanssa...!

Vierailija
5/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ei silti saisi ottaa uutta...

aika paha vaatimus.

Vierailija
6/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- etsi uusi parempi mies

Vierailija
7/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse halusin erota, ja haluan pysyäkin erossa. tottakai tiedän että lapsellistahan tämä on. siksi haluaisinkin eroon näistä ristiriitaisista tunteista! juuri noinhan se on että ei siinä mitään jos itse löytäisin uuden rakkauden, mutta ei vaan pysty kestämää sitä uutta naista.. voi pylly!

ap

ja se ei silti saisi ottaa uutta...

aika paha vaatimus.

Vierailija
8/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pentele kerkes ensin!? :D en tiedä tosiaan mutta grrrrrrnngrrrrr kun kiehuttaa!!!

ap

Vierailija
9/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä haluttiin lasta mutta hän ei oikein kyennytkään 'muuntautumaan' perheenisäksi. Kai se nyt sitten kismittää että kun sai mulle 'pallon nilkkaan' niin ite voi jatkaa poikamies elämää löysinrantein.. ja olen onnellinen lapsesta tottakai, mutta se vastuunjakaminen ei meillä ihan onnistunut, ja tietysti vielä vähemmän nyt kun ollaan erottu. mulla ei ole muuta elämää kuin tuo lapsi, ja miehen elämässä se on vaan se täydentävä lisä kun näkee lasta sillointällöin. ARGH.

ap

Vierailija
10/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erossa kun täytyy käydä läpi myös se mahdollisuus että on itse valinnut väärin ja mennyt lisääntymään sellaisen yksilön kanssa jonka kanssa eläminen ei onnistu.

Ero on aina epäonnistuminen ja pettymys, se lievenee ajan kanssa. Eikä uusien suhteiden aloittaminen ole mikään kilpajuoksu. Miehet vaan harvemmin osaavat elää yksin tai oppia aiemmista virheistään ja toistavat sitten uusissa suhteissaan samat virheet.

Mitä asioita aiot itse tehdä uudessa suhteessasi toisin sitten kun sellainen tulee ajankohtaiseksi?

Vierailija
11/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erossa kun täytyy käydä läpi myös se mahdollisuus että on itse valinnut väärin ja mennyt lisääntymään sellaisen yksilön kanssa jonka kanssa eläminen ei onnistu.

Ero on aina epäonnistuminen ja pettymys, se lievenee ajan kanssa. Eikä uusien suhteiden aloittaminen ole mikään kilpajuoksu. Miehet vaan harvemmin osaavat elää yksin tai oppia aiemmista virheistään ja toistavat sitten uusissa suhteissaan samat virheet.

Mitä asioita aiot itse tehdä uudessa suhteessasi toisin sitten kun sellainen tulee ajankohtaiseksi?

Vierailija
12/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella sitä hetkeä kun uusi nainen haluaa lapsia ja hyppää pää edellä samaan kaivoon kuin sinä?

Vierailija
13/13 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti jo 'olosuhteiden pakosta', itselläkin on erilaiset elämäntavat, ja lapsi tietysti muuttaa paljon..