Ukko häipy harrastukseensa, kuvittelee vissiin että minä silläaikaa
siivoan ja laitan ruuan. Sitten olis herran kiva tulla kotiin ja aloittaa uudenvuoden juhlinta.
En siivoa enkä laita ruokaa, vietän vapaa-aikaa aivan kuten herrakin.
Kommentit (16)
Ja kaikilla on mukavaa.
Kasvakaa aikuisiksi.
Tullaan kotiin ja avataan sipispussit. Antaa keittiön olla ihan sellanen törkypesä kuin on. Ei tää koti yksin mun vastuulla ole. ap
niin olisin näreissäni, mutta jos tiesit jo että tänään on se vanha tuttu juttu niin minusta toi on teidän yhteinen moka, olisitte siivoilleet aikasemmin.
ei varmaan ole sen kummemmin ajatellut koko asiaa.
Mikä miehen harrastus muuten on?
niin olisin näreissäni, mutta jos tiesit jo että tänään on se vanha tuttu juttu niin minusta toi on teidän yhteinen moka, olisitte siivoilleet aikasemmin.
Ja sitä ennen ei voinut tehdä mitään, roikkua vaan netissä pelaamassa. Lähtiessään se sössötti jotain ruuasta ja siitä että miten se pitäis tehdä. En saatana tee, mulla on nyt vapaa-aika. Riittää että vahdin nuo lapset tässä nettailun lomassa. ap
vaan asuu omillaan, niin kumpikin siivoaa sen mitä haluaa:)
Hyvä järjestely, suosittelen.
Pojalla aamula uimatreenit, tyttö kävi kaverinsa kanssa hiihtämässä ja minä juoksemassa. No sikäli poikkeuksellinen uusi vuosi, että mies lähti harrastamaan eilen ja tulee kotiin tiistaina :)) Ja ei ole ryyppyreissulla...
Sisarukset perheineen tulee illaksi, tehdään yhdessä ruokaa, saunotaan ja ammutaan raketteja.
ei varmaan ole sen kummemmin ajatellut koko asiaa.
Mikä miehen harrastus muuten on?
valmistaa. Ihan sama, en edes kuunnellut niitä ohjeita koska en aio sitä ruokaa tehdä.
Ensinnäkin mä ehdotin eilen tällepäivälle jotain helppotekoista ruokaa, koska illalla on kuitenkin kaikkea naposteltavaa. Ei käynyt, ukon piti saada kunnon ruokaa. Osti aineet ja ilmoitti tekevänsä sen itse. No, nyt se sitten nakitti sen mulle. Miksi se kuvittelee että voi itse tulla ja mennä miten huvittaa ja että mä täällä hoidan lapset, kodin ja ruuat? Mies käy salilla ja sinne voi mennä ihan minä päivänä tahansa. Olis voinut mennä aamusta tai sitten huomenna. Eilen se siellä jo kävi. Ei tää ole kuin tekosyy millä pääsee luistamaan ikävistä hommista. Kyllä mä ton ukon jo tunnen. ap
valmistaa. Ihan sama, en edes kuunnellut niitä ohjeita koska en aio sitä ruokaa tehdä.
Ensinnäkin mä ehdotin eilen tällepäivälle jotain helppotekoista ruokaa, koska illalla on kuitenkin kaikkea naposteltavaa. Ei käynyt, ukon piti saada kunnon ruokaa. Osti aineet ja ilmoitti tekevänsä sen itse.
Mies pääsee ruuanlaittoon kotiuduttuaan, kun tuntuu niin hyvin tietävän miten sitä ruokaa tehdään. Et kuitenkaan osaisi tehdä juuri niinkuin mies haluaisi ;) Menkää heselle. Miehelle tuskin hamppari edes kelpaa, jos noin tosissaan salilla treenaa.
Heseltä saa hyvät hampparit lapsille :)
Minä tein meille ruuan, mutta muuten aattelin tässä pitää mykkökoulua pari tuntia...
Tuolla se ukko kokkaa ruokaansa. Sanoin kyllä ettei enää kannata kun me muut ei syödä. Olis tehnyt vasta huomenna, mutta eipä tuo uskonut. Pakkasessa olis ollut miehelle ruokaa. Keittiössä kuuluu kolina ja pauke kun tuohtunut mies kokkaa :) Ei vissiin oikein tykännyt kun ei ollut valmis pöperö nokan alla salilta tullessa. Kannattaisko sitä edes kysyä toiselta miten toimitaan eikä vaan kuvitella että itse saa mennä ja toinen tekee kaiken? ap
sylettää kaikki nää valittajat jotka valivalivalittaa mutta ei tee elämälleen mitään
passitin sen harrastamaan, koska mies ei itse saa aikaiseksi lähteä kotoa kavereiden kanssa muuten - luulee, että pitää olla täällä minua viihdyttämässä ja tekemässä osansa kotitöistä.
Mutta kyllä ymmärrän ap, että sinua ottaa päähän, jos mies ei tavallisestikaan osallistu riittävästi kotitöihin ja lasten kaitsintaan ja nyt sitten jätti kaikki puuhat sinun vastuulle.
Kasvakaa aikuisiksi.