Täällä voitte käydä lueskelemassa ryhmäterapiassa tapahtunutta.
http://kallonkutistajalla.blogspot.com/
Osallistujien oikeita nimiä en tietenkään kerro, luon heille roolinimet heti kun kustakin persoonasta minulle joku käsitys muodostuu.
Kommentit (27)
Ja terapiapäiväkirjaan pistelen sit sopivasti fiktiota ja omaa mielikuvitustani väliin, ettei mene liian tylsäksi jorinaksi ellei kanssahulluilta mielenkiintoisia juttuja päiväkirjamerkinnöiksi irtoa.
Sopivasti todellisuutta ja sopivasti keksittyä..siitä se hyvä tarina syntyy. Tiedä vaikka saisin jonkun kustantajan innostumaan aiheesta.
mähän julkaisen sen jo ilmaiseksi netissä. Ja pari mainostajaa sivuille, vaikka masennusnappeja myyviä tai psykoosilääkeyrityksiä, niin rahhoo tullee.
kuvia. Nyt ja jatkossa kuvitan blogiani aiheeseen sopivilla ja sopimattomilla kuvilla.
ennen seuraavan harrastuksen alkamista, tottakai käytän sen pari tuntia nettipäiväkirjan kirjoittamiseen, se maksaa vain kahvikupillisen verran kun rantaudun läppärini kanssa lähikahvilaan odottelemaan seuraavaa harrastusta.
Ja voinhan käyttää vaikka ruutuvihkoa jos en tietokonetta mukana viitsi raahata.
Ja saa mua hulluksi haukkua, se on toivottavaakin. Minä haukun sitten vastaavasti kaikkia muita.