Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä voitte käydä lueskelemassa ryhmäterapiassa tapahtunutta.

Vierailija
31.12.2011 |

http://kallonkutistajalla.blogspot.com/

Osallistujien oikeita nimiä en tietenkään kerro, luon heille roolinimet heti kun kustakin persoonasta minulle joku käsitys muodostuu.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen seuraavan harrastuksen alkamista, tottakai käytän sen pari tuntia nettipäiväkirjan kirjoittamiseen, se maksaa vain kahvikupillisen verran kun rantaudun läppärini kanssa lähikahvilaan odottelemaan seuraavaa harrastusta.

Ja voinhan käyttää vaikka ruutuvihkoa jos en tietokonetta mukana viitsi raahata.

Ja saa mua hulluksi haukkua, se on toivottavaakin. Minä haukun sitten vastaavasti kaikkia muita.

Vierailija
22/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terapiapäiväkirjaan pistelen sit sopivasti fiktiota ja omaa mielikuvitustani väliin, ettei mene liian tylsäksi jorinaksi ellei kanssahulluilta mielenkiintoisia juttuja päiväkirjamerkinnöiksi irtoa.

Sopivasti todellisuutta ja sopivasti keksittyä..siitä se hyvä tarina syntyy. Tiedä vaikka saisin jonkun kustantajan innostumaan aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...taidat itse olla sellainen paskantaja.

Vierailija
24/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mähän julkaisen sen jo ilmaiseksi netissä. Ja pari mainostajaa sivuille, vaikka masennusnappeja myyviä tai psykoosilääkeyrityksiä, niin rahhoo tullee.

Vierailija
25/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato ihminen voi kuolla jos se ei käy paskalla, tiesitkö sitä?

Vierailija
26/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato ihminen voi kuolla jos se ei käy paskalla, tiesitkö sitä?

Vierailija
27/27 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvia. Nyt ja jatkossa kuvitan blogiani aiheeseen sopivilla ja sopimattomilla kuvilla.