Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kodin sisustushirviöt - löytyykö näitä sinun kotoasi?

Vierailija
31.12.2011 |

-Laavalamppu

-Pirttihuonekalut tai pahkakalusteet

-Kokolattiamatot

-Kaikenkirjavat koriste-esineet

-Lasitiilit

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika laaja ja tulkinnanvarainen käsite.

Vierailija
2/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin samaan listaan myös nämä Home-, sauna-, coffee- ym. kyltit ja sinne tänne ripotellut kirjaimet. Myös tähtityynyliinat ja -peitot taitavat mennä nykyään samaan sarjaan. RM on ihan jees, mutta noissa on ihan liikaa yritystä joka suuntaan.

Myös kokovalkoinen on aika hirvitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajennusosasta vessasta, joka olisi muuten jäänyt ikkunattomaksi. Mattapintaisia ja tasaisia

Vierailija
4/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen tyydytystä joku saa siitä että haukkuu toisia? Kertoo aika huonosta ihmisestä.

Vierailija
5/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka paljon. Isäni jäämistöä ja tunnearvo on korvaamaton. Eipä taitaisi ap:lla olla pokkaa tulla kasvokkain minulle arvostelemaan, että ne on "kodin sisustushirviöitä". Ja kerrohan mitä omasta kodistasi löytyy, jos se on oikein viimeisen päälle upeilla esineillä ja huonekaluilla sisustettu.. "puuh"

Vierailija
6/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin samaan listaan myös nämä Home-, sauna-, coffee- ym. kyltit ja sinne tänne ripotellut kirjaimet. Myös tähtityynyliinat ja -peitot taitavat mennä nykyään samaan sarjaan. RM on ihan jees, mutta noissa on ihan liikaa yritystä joka suuntaan.

tämän päivän hirvityksiä. Ap:n lista oli hieman jo ajasta jäänyt, kokolattiamatto voisi ollakin oikeassa paikassa ihan luxusta.

Vierailija
7/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aito Mathoms :) Eli laavalamppu. Mielestäni se on ihanaa vanhaa retroa enkä ikinä luovu siitä. Se oli hemmetin kalliskin.

Ps. laavalamppuja on erilaisia!

http://en.wikipedia.org/wiki/Lava_lamp

Vierailija
8/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasitiiliä ja koriste-esineitä löytyy

Vierailija
9/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt näe, että mikään noista on automaattisesti kamala.

Vierailija
10/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisessä lukee HOME.

Lastenhuone on täysin valkoinen eikä siellä ole yhtään lelua näkyvissä.

Ruokapöydällä on limen väriset liinat poikittain.

Vierailija
11/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisustus on hyvin hillittyä.

Vierailija
12/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. on hyvä ja laittaa sitä kuvaa omasta sisustuksestaan, niin nähdään todellista tyylitajua.

PS. mun mielestäni kaikkein parhaita sisustajia on sellaiset, jotka ymmärtää esim. ap:n luettelemien juttujen kitch-arvon, ja osaa käyttää niitä sisustuksessa tyylikkäästi.

Ja ei, meiltä ei löydy mitään noista. Mutta mua ei haittaa yhtään, jos joltain löytyy. Mulla ei ole tarvetta yrittää tehdä itsestäni hienompaa ihmistä muita lyttäämällä.

Vierailija
13/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluisin lasitiiliseinän. Rakastan lasia kaikissa väreissä ja se näkyy.

Vierailija
14/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasitiilistä saa kyllä ihania juttuja jos osaa ajatella "3 lasitiiltä seinässä" kuvion ulkopuolelle :)

jossain lehdessä oli kerran kylppäri keskellä asuntoa, pyöreän muotoinen. valo hehkui lasitiilten läpi kaikkialle. se oli IHANA!

Vierailija
15/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, nämä ovat niitä tämän päivän hirvityksiä. Ap:n lista oli hieman jo ajasta jäänyt, kokolattiamatto voisi ollakin oikeassa paikassa ihan luxusta.

Ap on ajastaan jäljessä. Esim. koivu ja mänty on tulossa kovaa kyytiä takaisin, samoin "kaikenkirjavat koriste-esineet". Kokolattiamatotkin on kehittyneet ja niitä asennetaan taas.

Juuri tuo romanttinen kokovalkoinen sisustuskirjainsisustus alkaa olla tosi 2010. Move on.

Vierailija
16/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosi tyylikästä.

Eteisessä lukee HOME.

Lastenhuone on täysin valkoinen eikä siellä ole yhtään lelua näkyvissä.

Ruokapöydällä on limen väriset liinat poikittain.

Onhan tämä vitsi, onhan??????

Vierailija
17/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edeltävien viestien jutuista:) Silti mulle on ihan sama jos jollain niitä on, ihailen myös tanskalaistyylistä valkoinen/kerma/harmaanvalkea sisustuksia mitä ei suomessa oikein osata jäljitellä.

Meillä on varmaan tosi poikkeava sisustus; ei yhtään täysin valkoista seinää, värejä paljon, antiikkia ja tätä päivää sekaisin:) Tummaa puuta, taidelasia ja aitoja tauluja seinillä, koko seinän peittävä kirjahylly takkahuoneessa, yms yms

Vierailija
18/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen sisustakoon kuten haluaa, ei tee minulle mitään.

Vierailija
19/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiili taipuu näin: tiili: tiilen: tiiltä, tiilet: tiilien: tiiliä.

Vierailija
20/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valetauluja!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi