Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla hyvin tienaava mies

Vierailija
31.12.2011 |

Millä avuilla sait hänet? Olitko silloin/oletko edelleen kenties kaunis, sosiaalinen, hyvin tienaava itsekin, vai mitä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastuttiin katsos toisiimme, luonteeseen ja ihmisyyteen.

Rahat tuli vasta myöhemmin miehen elämään ja se on helpottanut kyllä elämää, mutta rakkaus on ollut aina ensihetkestä lähtien.

Vierailija
2/10 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä avuilla sait hänet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniskin kai, en erityisen laiha, tavallisen painoinen ehkä.

Mutta hemmetin fiksu.

Mies on hyvännäköinen ja ylä-aatelia.

Vierailija
4/10 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai me oltiin molemmat silloin nuoria ja nättejä :oD Mies meni tosin vasta naimisiin mentyämme parempi palkkaisiin töihin,mut jo tavatessamme opiskelijoina oli selvää,että mä en niitä suuria tuloja tulisi haalimaan alanvalintani vuoksi. Mutta kyllä mä edelleen joskus mietin ja ihmettelen, mitä se oikein mussa näki, sillä olin TOSI vaikea seurustelukumppani. Nyt sentään on pipo vähän löystynyt ;o)

Vierailija
5/10 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ihan itseni avulla, ihastuminen oli molemminpuolista. Eikä silloin tienannut niin paljon. Toisinaan tienaan enemmän kuin hän, ja vuosien mittaan olemme osoittautuneet hyvin erilaisiksi- ei olla kovin onnellisia yhdessä. OIkeesti ihmettelen naisia jotka ajattelevat että on olemassa miehiä jotka pitää saada jollain avulla. Eiköhän se parinmuodostus ole vähän muutakin kuin tuollainen itsensätyrkyttämiskauppa jota varten tarvitaan avuja??

Vierailija
6/10 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastuin mieheen ja mies minuun. Hyvin tienaamisella ei ole sen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
7/10 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 200t vuodessa plus osingot hyvin tienaava?

Vierailija
8/10 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, hurmaava oma itseni. Tapaamisajankohtana työtön ja mies aloitttelemassa uudessa hyvässä hyvinpalkatussa työssään. Olen hyvä eri asioissa kuin mieheni. En ole koskaan esittänyt olevani muuta kuin olen, enkä koe, että olisin jotenkin "saanut" mieheni, korkeintaan toisinpäin;)

Vierailija
9/10 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 200t vuodessa plus osingot hyvin tienaava?

Siinä ei ole osinkoja erikseen.

Mutta eniten tienaava promille saa niin paljon, että eniten tienaavan prosentin joukkoon pääsee jo 90 000 vuosituloilla.

Vierailija
10/10 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli otin hänet kun olimme molemmat vielä yhtä köyhiä. (Nykyään tienaan alle puolet siitä mitä hän ja pian vain kotihoidontuen, kunhan tästä ehdin porsimaan.)

Pitää katsoppas olla pitkän tähtäimen näköaloja, ei kannata tavoitella pikavoittoja. ;)

Ja liitto toimii kun pidän sopivasti huolta itsestäni (monella eri tavalla), mutta katson että aikaa jää tarpeeksi myös hänen huomioimiseensa (monella eri tavalla).