Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä asioissa anoppi on taitavampi kuin sinä?

Vierailija
30.12.2011 |

Monilla täällä tuntuu olevat tosi surkeita anoppeja, mutta minun anoppini on monella tavalla fiksumpi kuin minä. Yksi asia missä anoppini on ainakin minua parempi on itsekontrolli syömisen suhteen. Nolottaa kun minä aina ahmin ruokaa ja makeisia, mutta anoppi osaa pysyä aina kohtuudessa. Niinpä hän onkin minua 20 kiloa kevyempi. Anoppini on myös hyvä työssään, kielitaitoinen, hyvä hoitamaaan lapsia ja tekemään ruokaa. Olen oppinut häneltä paljon. Nyt yritän seuraavaksi ottaa oppia hänen ruokatavoistaan. :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä käsittänyt, että aika usein jos anopin kanssa on skismaa jostain asiasta, ei ole kyse siitä, kumpi on parempi jossain taidossa, vaan eroista joko viestinnässä, tavoissa ja kulttuurista tai tunneälyssä.

Vierailija
2/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säästäväisyydessä. Ja on parempi sietämään sotkua ja likaisuutta, itse tulisin yhtä likaisessa kämpässä hulluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaan ryyppää eikä syö mitään , ei varmaan painakaan mitään

Vierailija
4/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on käsitöissä puoliammattilainen, itse taas olen tyytyväinen, jos saan joskus jonkun helpon jutun tehtyä pilaamatta sitä ihan kokonaan.

Vierailija
5/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan montaa muutakin hänen taitoaan. Hän ei koskaan menetä malttiaan.

Vierailija
6/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taitavampi peittämään humalatilansa.

Vierailija
7/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. syyllistämisessä, itsekkyydessä, marttyriudessa, itsemurhauhkailussa ja yleisessä skitsoilussa ja holtittomassa elämässä.

Vierailija
8/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nuuka, välillä suorastaan saita. Anoppi taas tykkää käyttää rahaa aika leveästi. Kämpän sisusti kulutusluotolla vimpan päälle ja kosmetiikkaa on ainakin viiden hengen tarpeisiin. Välillä mietin, että olisi mukavaa olla yhtä huoleton.

Vierailija
9/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hannatädinkakkujen leipomisessa. Villasukatkin neuloo nopeammin kuin minä. Ja taatusti on pihiydessä voitolla.

Anoppi on ihan ok ihminen, vähemmän uskontoa jos tuputtaisi olisi aika loistava. Meillä on hyvät välit kyllä.

Vierailija
10/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on muutenkin sellainen touhuilija, aina menossa.

Vierailija
11/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaa kauniita tauluja.