Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua ulkomaille

Vierailija
30.12.2011 |

rahaa kyllä olisi. Pitääkö minut kivittää.

En pidä kuumasta, jonottamisesta, epävarmuudesta, väentungoksesta, liasta, rikollisista...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa kyllä olisi. Pitääkö minut kivittää.

En pidä kuumasta, jonottamisesta, epävarmuudesta, väentungoksesta, liasta, rikollisista...

kaikkia on Suomessa yllin kyllin.

Tungosta nyt ei sentään.

Vierailija
2/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen kaupunkimatkan jälkeen huomaa, että oma maa mansikka: ). Sitäpaitsi, onhan noita vaihtoehtoja ei ole pakko minnekään Napoliin mennä. Eikä ole pakko mennä minnekään. Pääasia, että on onnellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaassa matkailen ihan mielelläni. Käytiin viime kesänä Prahassa ja kyllä mä viihdyin (mitä nyt pieni koti-ikävä iski). Ehkä se on se varsinainen matkustaminen sitten se mikä ei iske. Siis lentäminen, terminaaleissa odottelu...

Kuitenkin katselen ihaillen niitä valkoisten hiekkarantojen ja turkoosien merian kuvia, joissa pari palmua pystyssä. Malediivit olis kyl semmonen paikka minne menisin, mut mieluiten omalla autolla, jos pääsis ;)

Vierailija
4/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaassa matkailen ihan mielelläni. Käytiin viime kesänä Prahassa ja kyllä mä viihdyin (mitä nyt pieni koti-ikävä iski). Ehkä se on se varsinainen matkustaminen sitten se mikä ei iske. Siis lentäminen, terminaaleissa odottelu...

Kuitenkin katselen ihaillen niitä valkoisten hiekkarantojen ja turkoosien merian kuvia, joissa pari palmua pystyssä. Malediivit olis kyl semmonen paikka minne menisin, mut mieluiten omalla autolla, jos pääsis ;)

eli se itse kohteessa olo on kivaa, mutta se lentäminen ja siis se itse matkustaminen on tosi rasittavaa. tykkään kuitenkin reissata, pieni paha se lentäminen siihen muuten upeeseen kokemukseen verrattuna.

Vierailija
5/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta matkustaminen ja elämykset kyllä kiehtoo.

Talvilomalla Alpeille Sveitsiin laskettelemaan, ja syksyllä Islantiin.

Vierailija
6/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvilomalla Alpeille Sveitsiin laskettelemaan, ja syksyllä Islantiin.

Voi miten ihania kohteita sulla. Jos mulla olis varaa, niin lähtisin myös. Islanti kiehtonut aina ja laskettelureissulle Sveitsiin olis niiiiin ihana. Italian alpit käy myös :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi