Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIkä sinua harmittaa juuri nyt, jos joku asia on pakko sanoa?

Vierailija
30.12.2011 |

useammankin asian saa sanoa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se etten enää pääse lukemaan suosikkiblogiani.

Isona harmituksena edessä oleva ero, vuosia löin päätäni seinään kun odotin, uskoin ja toivoin kaiken muuttuvan hyväksi. Nyt tiedän ettei muutu ja on vain yksi vaihtoehto.

Vierailija
2/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai nykyään pikemminkin se, jolta otetaan ja se on alkanut katkeroittamaan mieltä. Ja se on se, mikä vituttaa. Tosin yritän tehdä asialle jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies meni mielummin lätkämatsiin ku olis jääny kotia, sen jälkeen menee töihin 21-02 ja huomenna menee töihin 19-04.

Vierailija
4/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivää töissä aamusta yöhön ja mä olen lasten kanssa kotona ilman taukoja..

Vierailija
5/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hemmetin läski.

enkä ole saanut seksiä taaskaan kolmeen kuukauteen. :(

Vierailija
6/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai enemmänkin se että joutuu laittamaan taaperon päiväkotiin sen takia. Ahdistaa ehkä enemmän kun harmittaa...

Vierailija
7/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pitää taas reilun viikon päästtä mennä töihin

-haluaisin isomman asunnon

-uneksin uudsta työpaikasta

-> en jaksaisi tehdä tarvittavia muutoksia, ottaa niihin liittyvi riskejä...

--tosiasiassa tällä hetkellä ei ihan oikeasti harmita juuri mikään.

Vierailija
8/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isona harmituksena edessä oleva ero, vuosia löin päätäni seinään kun odotin, uskoin ja toivoin kaiken muuttuvan hyväksi. Nyt tiedän ettei muutu ja on vain yksi vaihtoehto.

Tähän samaan kerhoon...

Vierailija
9/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettii tänää kaks viisauden hammasta ja särkee eikä voi edes syödä mitään hyväskää lohdutukseksi.

Vierailija
10/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se et mun aviomies muutti avoliittoon jonkun tytön kans tohon muutaman kilsan päähän vaikka me ollaan vielä naimisissa enkä mä olisi edes halunnut eroa.Eniten harmittaa se et toikin piti kuulla kolmannelta osapuolelta.

Vierailija
11/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän koti on koko ajan tosi sekainen, ja ketään muuta ei asia tunnu kiinnostavan. Minä touhuan koko ajan, mutta siitä ei ole mitään hyötyä kun neljä muuta kylvää kamaa ympäriinsä minkä ehtivät.

Vierailija
12/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väheksyvä asenne muita kohtaan.

Alan saamaan tarpeekseni ja niin alkaa muutama muukin saamaan tarpeekseen. Kohta saamme kuulla taas mielistelyä ja hetken päästä hymyssä suin vittuilua.

Harmittaminen on aika lievä ilmaisu kuvaamaan tätä fiilistä...

Vierailija
13/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jo synnyttämään!

Vierailija
14/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmiset kirjoittaa Facebookiin sellaisia statuspäivityksiä, joista muille tulee paha mieli

Vierailija
15/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähisukulaisen terveydentila huolettaa ihan hirveän paljon, eikä asialle edes tehdä mitään ennen lomien loppumista:/

Vierailija
16/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmiset kirjoittaa Facebookiin sellaisia statuspäivityksiä, joista muille tulee paha mieli

Vierailija
17/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se että en pysty liikkumaan noiden takia niin paljon kun haluaisin. Toisaalta, olen jatkuvasti Tramal-päissäni joten eipä se niin plajon vituta.

Lisäksi se harmittaa että olen 30-vuotias syömishäiriöinen. Luulin parantuneeni siitä, mutta tauti teki come backin muutama kk sitten. Tietysti kun en voi enää hallita painoa liikunnalla, piti sitten alkaa oksennella.

Harmittaa myös se että luultavasti tuhoan hienon avioliiton hyvän miehen kanssa haaveilemalla toisesta miehestä.

Joo, eipä muuta, ranteet auki vaan ja niin edelleen.

Vierailija
18/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pitänyt jaksaa siivota, jää huomiseen jolloin paljon muutaki puuhaa. Miehen pakeneminen autotalliin kunnes lapset nukkumassa...

Vierailija
19/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin koko eilisen päivän sen siivoamiseen. Siivosin myös lastenhuoneet. Nyt tavaraa on kaikkialla olohuoneessa, keittiössä, lattiat täydessä sotkussa. En vain saa noihin lapsiin sitä otetta, että siivoaisivat. Isompi nauraa kaikille rangaistuksille, pienempi ei edes tajua. Ja mies viettää täällä niin vähän aikaa eikä itsekään osaa mitään tavaraa viedä paikalleen, että sieltäkään ei ole tulossa apuja.

Ehkä eniten vituttaa se, että minä käytän lomapäiviäni siihen, että yritän raivata kämppää - ihan turhaan. Mies juuri ilmoitti, että pitää omat vapaansa joskus keväällä, ja arvaan kyllä, minkälaisia lomapäiviä pitää. Vie lapst päiväkotiin ja väittää mulle, että aloittelee remonttia, mutta tosiasiassa vaan nököttää tv:n ääressä ja katsoo leffoja.

Vierailija
20/48 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä olen hakenut ja kymmeniä hakemuksia laittanut jo ennen äippäloman loppumista syyskuussa. tänään näkyi vähän valoa tunnelin päässä, kun tuli haastattelukutsu. mies painaa pitkää päivää ja ylitöitä, minkä ehtii, mutta rahat eivät tunnu riittävän. sähkön hinta esimerkiksi on noussut niin rajusti, että tuntuu taloudessa kuin taloudessa.