Minkä ikäinen seurustelukumppani 15-vuotiaalle?
15-vuotias tuossa kysyi, että mikä on mielestäni maksimi pojan iälle, jos tyttö alkaisi seurustelemaan. En halua, että tyttö alkaa näin nuorena seurustelemaan, joten sanoin, että seurustele 18-vuotiaana ja maksimi ikä on 19-vuotta.
Kommentit (3)
15-vuotias tuossa kysyi, että mikä on mielestäni maksimi pojan iälle, jos tyttö alkaisi seurustelemaan. En halua, että tyttö alkaa näin nuorena seurustelemaan, joten sanoin, että seurustele 18-vuotiaana ja maksimi ikä on 19-vuotta.
Tuosta kysymyksenasettelusta päätellen, on helppo päätellä, että tyttäresi seurustelee JO NYT itseään selvästi vanhemman kanssa. Varovaisesti halusi ennakkoon tiedustella kantaasi ja koska se on noin jyrkkä, hän tapailee tätä poikaa jatkossakin salassa...
Luulet siis, että voit vaikuttaa tyttösi seurusteluihin? Jos siltä tuntuu, niin tyttö seurustelee ja pimittää asian sinulta. Et voi estää tuon ikäistä seurustelemasta, tajua se.
Itse seurustelin ensimmäisen kerran 14-vuotiaana, eihän se tosin mitään kunnon seurustelua ollut, mutta jonkinlaista käsipeliäkin meillä taisi olla. Ensimmäinen kunnon suhde oli sitten 16-vuotiaana. Jotenkin kuulostaa aika ihmeelliseltä, jos 18v tytöllä ei ole ollut minkäänlaista kontaktia seurusteluun tai muuhunkaan tuollaiseen. Saat vain tyttäresi salailemaan asioita sinulta.
Niin ja kysymykseen, 15v tytölle mielestäni max 2v vanhempi poikaystävä.
18-vuotiaan kanssa. Vanhemmat oli kauhuissaan, kun vietimme aikaa ajellen poikaystäväni autolla ympäri kyliä. Tietty seksiin liittyviä asioita myös pelkäsivät. Olis pitäny varmaan kertoa, että söin pillereitä 14v. lähtien kun aloitin aktiivisen seksielämän. "Vähän" nauratti kun äiti puhui mulle seksistä ja ehkäisystä varovaisesti eka kerran ku olin 17v.