Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vessa haisee kuselle vaikka olen pessyt

Vierailija
30.12.2011 |

kloritilla, mäntysuovalla ja vc:n puhdistusaineella. Lattiakin kuurattu ja seinät. Mikä haisee vielä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/27 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tulee susta se haju, oletko itse käynyt pesulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin joskus kurkkaamaan peilillä sen reunuksen alle mistä vesi tulee. Varsinkin siitä etuosasta reunuksen alla oli ihan oranssi pissasta vaikka luulin pesseeni pöntön hyvin. Kantsii peilillä kurkkia niin selviää tuo asia.

Vierailija
4/27 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sen reunuksen alta kannattaa pestä! Laitan itse wc ankkaa ensin ja sitten kuuraan semmosella lisäosallisella vessaharjalla. Lopuksi huuhtelen käsisuihkulla kovalla paineella ja kuumalla vedellä.
Kokeile niitä vessapesuaineita joissa hajunsyöjää ja liota vessan renkaat ja lattia siinä.
Kannen vaihto ellei muuten raikastu

Vierailija
5/27 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen hammasharjalla pienet välit ja Domestoksella.

Vierailija
6/27 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaan alle ja porsliini reunalle pinttyy hajut, koita jottai sitruunaa ja soodaa jos ne veis hajun pois.

Vierailija
7/27 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessanpöntön reunukset olet varmaan pessyt? Onko pönttö kunnolla kiinni ja se poistoputken ympärys tiivis? Joskus se kaulus sieltä viemäriputkesta on löysä ja hajua pääsee.

Vierailija
8/27 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju voi syöpyä laattojen väleihin rappaukseen. Ainoa apu silloin on rappauksen poistaminen ja uusiminen. (Ammattilainen osaa tehdä sen laattoja rikkomatta ja irrottamatta.)

Vierailija
9/27 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääseekö sinne väliin kusi? entäs pöntön kansi/rengas, pääseekö sinne johonkin väliin kusi?

Vierailija
10/27 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskis? Meillä on toisessa vessassa roskis, jota emme oikeastaan juurikaan käytä enkä siksi tule sitä tyhjentäneeksikään usein.

Sattuipa kerran niin, että vierailulla olevat ihmiset olivat siihen roskikseen laittaneet pissavaipan enkä ollut siitä tietoinen. Melko aromi ehti muodostua ennenkuin hoksasin kurkata roskikseen. Muistan sitä ennen kuuranneeni pyttyä, lattiaa ja seinääkin apinan raivolla ties millä myrkyillä ja ihmetelleeni miksei se haju vaan katoa.

Vierailija
11/27 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reunan alta voi löytyä vaikka mitä yllätyksiä, jos et ole tajunnut pestä sieltä huolella. Miehen muuten niin siistissä poikamiesboksissa hajun aiheutti tämä.

Vierailija
12/27 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin remontti vessaan, jossa uusittiin kaikki lattiasta kattoon. Tuli uudet kaakelit seiniin, uusi laattalattia ja uudet putket ja uusi katto. Pytty pysyi samana, mutta pesin kunnon myrkyillä suihkussa ihan kauttaaltaan. Kusi haisee yhä silloin tällöin, vaikka äijäkin kusee istuen eli ei roisku.

Kusi haisi voimakkaasti jo ennen remonttia vanhojen asukkaiden jäljiltä. Totaalinen mysteeri meillä...

Vierailija
13/27 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pöntön kannessa sellaiset muoviest systeemit millä se on kiinnitetty? Niihin muovisiin kiinnitysosiin jotenkin imeytyy se kusen haju ja ei lähde muulla kuin uusimalla pöntön kansi. Siis jos on muovinen kansi (ja se rengas) kannattaa heittää vanha mäelle ja ostaa uusi tilalle. Meillä auttoi tuo toimenpiden kun vessassa oli aina vaan piintynyt kusenhaju.

Vierailija
14/27 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli sama ongelma. Olin pessyt pöntön isiältä ja ulkoa, seinät, lattiat, roskikset, vessaharjan. Välillä haju katosi hetkeksi, mtuta tuli takaisin.

Sitten vasta - enkä käsitä, miksi näin myöhään - tajusin, että samassa tilassa oli myös suihku, jota ei juurikaan käytetty. Sen lattiakaivo kuivui siis vähän väliä ja haisi kyllä tosi kammottavalle. Hajut ovat pysyneet poissa kun olen tajunnut tarkoituksella laskea siellä vettä lattiakaivoon.

Vierailija
15/27 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesemään pöntön reunuksen sisäpuolelta kunnolla.Vaikka autat käsisuihkulla tulikuumalla.

Meillä ainakin tytöt pissii niin reunalla ja kiireellä painaen, että lorottavat vissiin eteenpäin sinne sisäreunan alle.Järkyttävä haju tulee nopeesti.

Vierailija
16/27 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitää pestä vain nihkeällä, ei lonttamärällä. Kun kuivuu haju loppuu.

Vierailija
17/27 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesemään pöntön reunuksen sisäpuolelta kunnolla.Vaikka autat käsisuihkulla tulikuumalla.

Meillä ainakin tytöt pissii niin reunalla ja kiireellä painaen, että lorottavat vissiin eteenpäin sinne sisäreunan alle.Järkyttävä haju tulee nopeesti.

meil sama juttu. joskus ostin sellaisen vessaharjan jossa ei ollut sitä reunusharjaa ja kyllä nopea

Vierailija
18/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kusee koko elämä ja se vasta haiseekin. ✊

Vierailija
19/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin vessanpuhdistusaineista itsestään jää kusen haju leijumaan, koska ne sisältävät muurahaishappoa tehoaineena. Haista vaikka.

Vierailija
20/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reunuksen alle etikkaista tms. vessapaprua yöksi likoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan