Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatiosta 10 päivää, jeesikääs. :)

Vierailija
30.12.2011 |

Tein tänään aamulla tollasen erittäin herkän liuskatestin. Tiedän, tiedän, on liian aikaista mutta kun ei malta ja raskausoireitakin on. Näettekö kuvassa haamun?

http://aijaa.com/005789269029.jpg

Todellisuudessa on selkeämpi, värillinen viiva muttei suostu kamerassa näkyä paremmin. :/ Tuli testiajan (5min) sisällä.

Kertokaas mielipiteenne, kiitos! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosin erittäin haaleana...

Vierailija
2/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli juuri tuollainen kun testasin 26/28 oli haamu vielä 31/28, sittemmin en testejä tehnyt kun alkoi oksentaminen. Nyt rv 11 :) Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista! Haalea se viiva onkin, mutta näkyy kyllä selvästi. Kuukautisten alkuun ois vielä se 4 päivää, että ei sitä hCG hormonia vielä paljoa virtsassa ookaan, että en odottanutkaan vahvaa plussaa. :)

Tässä on puolisen vuotta yritetty ja tää tuntuu kyllä uskomattomalta että nyt sitten tärppi kävi.

Vierailija
4/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tunne oli mulla kun mä testasin haamun, niin siitä jo olin i´han innoissani, kun on tullut noita testejä suurkulutettua vuoden ajan mitä meillä kesti. Haamu on + kuitenkii. Mulla lisäksi tuli tuo haamu viiva 26/28 vasta useamman minuutin päästä kun olin jo heittämässä testiä roskiin. kakkonen

Vierailija
5/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussa se on, onnea!

Vierailija
6/6 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy uusia testi parin päivän päästä. Mutta en siis näe omiani, kun tekin näette sen. ;)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme