Antaisitko kenkää rakastajallesi, jos hän ei muistaisi sinua jouluna?
Tilanne on tämä: minulla on melkein vuoden kestänyt seksisuhde erääseen mieheen. Muistin häntä jouluna pienellä lahjalla, mutta hän ei muistanut minua mitenkään. Hän kyllä pahoitteli asiaa ja sanoi, ettei ole yksinkertaisesti ehtinyt ajatella koko asiaa. Hänellä kyllä oli juuri joulun alla valtavat työpaineet ja teki 14-16 h päiviä.
Lahjan arvo ei ole tässä tärkeä, vaan ajatus. Olisin ilahtunut vaikkapa pienestä suklaarasiasta, joita saa 5 eurolla ihan vaikka K-kaupasta. Omakaan lahjani ei ollut juuri sen kummempi (viinipullo n. 10 e).
Nyt olen dumppaamassa koko äijää. Tuntuu siltä, etten ole hänelle millään tavalla tärkeä. Hän toki väittää muuta koko ajan.
Kommentit (3)
ei lahjomattomuus ole mikään syy katkaista välejä. Tunnut haluavan nyt romantisoidajuttua. Onko juttu sittenkään sinulle vain seksiä?
ylipäätään en ymmärrä aikuisten kesken "jos mä ostan lahjan, mun kuuluu saada takaisin"- ajattelua. Itse hankin lahjat omasta tahdostani, enkä (etenkään miespuoleisilta kavereilta) odota takaisin mitään.
on rakastaja ihan muihin tarkoituksiin kuin suklaanostoon.
Eli jos hänen kanssaan on ihanaa, saa minun puolestani olla lahjoja ostelematta.
Mutta kukin tyylillään. Kun seuraavaan mieheen luot suhdetta, muista kertoa hänelle, että vaikka muuten olisi kuinka hyvä suhde, pellolle päätyy jos jää lahja ostamatta.
ei munkaan miesystävä ostele mulle lahjoja.
Riippuu siitä teetkö sä tolla tyypillä muutenkaan mitään.