Rehellisesti nyt. Onko mielestäsi L-XL-kokoa käyttävä nainen
Kommentit (25)
riippuu tietty kuinka tiukkoina vaatteet on. Mutta siis iso kyllä, ei vaan todella iso. Itselle menee nyt vaatteista riippuen xl/xxl. Esim. H&m t-paidat xl on ok, mutta riippuu sekin mallista ja ne on aika tyköistuvat...
Olen mielestäni läski ja liian iso itseeni, kun olen myös xs:ää joskus käyttänyt, mutta silti ei mielestäni l/xl ole todella iso.
164cm, 64kg. En omasta mielestäni mikään iso! Enkä varsinkaan läski, urheilen 4 kertaa viikossa, rasvaprossa 23.
L-koko on monelle ihan normaalille naiselle sopiva. XL on iso ja oma kokoni 2XL on todella iso
L = Large = suom. iso
XL = Extra large = erittäin iso
Että kyllä nuo koot on isoja kokoja.
käytän noita kokoja, ja kyllä, olen iso.
Se, haittaako asia mitään, on eri asia.
kokoja ovat ihan oikeasti LIHAVIA tyyliin 85 kg ja 165 cm.
L = Large = suom. iso
Normaalikokoinen nainen joutuu useimmissa halpismerkeissä käyttämään L kokoista vaatetta
mutta iso kuitenkin. Itse olen lievästi ylipainoinen, 162 cm/72 kg, ja käytän L-kokoa.
Ja olen mielestäni tosi iso (johtuu kylläkin pituudestani).
hm:n mukaan, rinta 92, vyötärö 76, lantio 100
ja mulla on A kuppi, jos ois isommat tissit ois heti L kokoa
L = Large = suom. iso
Normaalikokoinen nainen joutuu useimmissa halpismerkeissä käyttämään L kokoista vaatetta
Kuten jo sanottiin L=iso ja XL=erittäin iso.
Palsta Mamma luulee muuttuvansa pienemmäksi sen mukaan mitä vaate maksaa....
Ihan normaalipainoinen olen, enkä peilikuvankaan perusteella kutsuisi itseäni todella isoksi. Koko M meni minulle silloin, kun painoin max 62kg. Silloinkin kyllä usein hihat ja lahkeet olivat M-koossa liian lyhyet.
Ja olen mielestäni tosi iso (johtuu kylläkin pituudestani).
Läskiä on ja inhoan kroppaani..olen joskus painanut 65kg
ja vaikka kuinka laiha noin pakko käyttää L kokoisia vaatteita kun muuten on pieniä. Eli vastaus on että iso voi olla L kokoinen mutta myös todella laiha, jopa anorektinen voi käyttää L kokoa.
Mutta esim. Espritin kokojen mukaan on näin xxl=44.
Käytän kokoa L ja mittani ovat 175cm ja 74kg