ÄRSYTTÄVÄT NÄSÄVIISAAT KAIKKITIETÄVÄT ÄÄLIÖT!!
Mua ärsyttää ihan suunnattomasti tällä ne tyypit jotka tulee kommentoimaan muiden huolia ja murheita niin hiton jälkiviisaina ja paskamaisella asenteella. Jos jonkun huoli ja murhe on teidän mielestä ihan pala kakkua, niin täytyykö olla niin helvetin ylimielinen vastatessanne?
Jos joku sanoo, että on voimat loppu, kun on vastoinkäymisiä, niin sitten joku typerys tulee siihen huutelemaan, että mitäs teit lapset ja mitäs menit naimisiin ja ja ...
Mitä saatte tuollaisesta ilkeilystä? Pitääkö ollenkaan vastata jos ei keksi muuta kuin vittuilla?
Sit on nämä "akateemiset" muita paremmat tyypit, jotka on niin hiton olevinaan. Tiedoski vaan, että samanlaisia tallaajia olette kuin muutkin. Antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta että tullaan jollain koulutuksella sitten elvistelemään tänne ja polkemaan muita maanrakoon.
Tietty saa olla hyvä koulutus ja hyvä duuni, mutta miksi pitää sillä toisia pilkata?
Jäänpähän odottelemaan nyt niitä kommentteja että "pitääkö täällä käydä jos vituttaa" tai "älä kirjoita tyhmiä asioitasi tänne, jos et kestä vastauksia"
UGH! olen puhunut!
Kommentit (4)
Hohhoijaa ap hyvä, tämä on KESKUSTELUpalsta, ei kaikkien tarvitse olla samaa mieltä sun kanssa tai kompata sun mielipidettä. Minusta tänne tulevien kuuluu kestää se ja ottaa se riski, että joku vastaajista on eri mieltä. Ilkeily on tietty eri asia, mutta en ainakaan itse ole sitä nyt havainnut.
Miksi muuten kirjoitat akateemiset lainausmerkeissä? Ei niin tarvitse tehdä.
mene vittu muualle sitten jos et kestä totuutta!
Hohhoijaa ap hyvä, tämä on KESKUSTELUpalsta, ei kaikkien tarvitse olla samaa mieltä sun kanssa tai kompata sun mielipidettä. Minusta tänne tulevien kuuluu kestää se ja ottaa se riski, että joku vastaajista on eri mieltä. Ilkeily on tietty eri asia, mutta en ainakaan itse ole sitä nyt havainnut.
Miksi muuten kirjoitat akateemiset lainausmerkeissä? Ei niin tarvitse tehdä.
Tällä palstalla ei voi keskustella mmistään ilman, että joku ilkeilee.
tulihan se sieltä