Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedät että olet hyvässä parisuhteessa?

Vierailija
06.03.2025 |

Olen ollut parisuhteessa kolmesti ja nyt jälleen sinkkuna. Lyhyesti: mua on petetty, mut on jätetty eikä mua ole hyväksytty tällaisena kuin olen.

Millaista se on kun parisuhde on hyvä? Mikä mulla on vielä kokematta?

N32

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ja sukupuoli kommentteihin, kiitos. 

Ap

Vierailija
2/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko tekee, eikä puhu paskaa. Samoin mie.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko tekee, eikä puhu paskaa. Samoin mie.

Akka 66 Ukko 58

Vierailija
4/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ei aina tee, enkä miekään, ja paskaa puhutaan silleen sopivasti.

Sovimme toisillemme.

Vierailija
5/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen ja turvallinen olo, hauskaa yhdessä, molemmat kaipaavat toisiaan, jos ollaan erossa.

N57, M58, yhdessä 37v.

Vierailija
6/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä olla yhdessä, tunneyhteys pelaa, toiseen voi aina luottaa ja on pääosin hauskaa yhdessä, ristiriidat pystytään ratkomaan puhumalla, tartutaan toistemme ideoihin ja kannustetaan toisiamme. M41, N46

Vierailija
7/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonnollisesti sellainen parisuhde joissa noita seikkoja ei ole ja olet muutenkin tyytyväinen suhteeseen. Se, mikä on hyvä parisuhde, on jokaisen subjektiivinen kokemus.

Vierailija
8/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on hyvä olla. Hellyyttä, syviä keskusteluja, yhteinen musta huumori ja sama arvomaailma. 

N 58, M 61

Vierailija
9/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kaiken mitä haluan ja miten haluan miehen tekemänä ja maksamana. Parisuhde on hyvä silloin kun kaikki hyöty ja edut menee pelkästään naiselle ja miehelle menee kaikki vastuut ja velvoitteet. Miehen tehtävä palvella naista unohtaen itsensä mutta naisen ei koskaan tarvi tehdä mitään miehen hyväksi. Tämmöinen on hyvä parisuhde. Jotkut saattaa kutsua tuommoista suhdetta miehen hyväksikäyttö suhteeksi mutta miehiä kuuluu käyttää hyväkseen varsinkin henkisesti ja taloudellisesti

Vierailija
10/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N42, M53

Molemmilla on sellainen olo, että yhdessä ollessa rentoutuu ja voi olla vapaasti oma itsensä. Puhutaan vaikeistakin asioista avoimesti ja rakentavasti, osataan kohdata myös kritiikkiä ja ristiriitatilanteita positiivisella otteella. Otetaan huomioon toistemme tarpeet. Arkiset kauppakäynnitkin ovat hauskoja. Koen olevani arvostettu ja kunnioitettu, rakastettu ja hyväksytty joka tasolla. Haluan antaa miehelle samanlaisen kokemuksen. 

Harmittaa tosi paljon se, että nuorempana tyydyin vähempään ja kuvittelin, ettei oikeasti hyvä suhde ole edes mahdollinen. Kyllä se on. Vähempään ei kannata tyytyä!

Vierailija
11/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin mieheeni tilanteessa, jossa olin saanut vastikään erittäin vaikean sairauden diagnoosin. Olin asian vuoksi masentunut ja ihan pohjalla. Hän ei jättänyt minua yksin, vaan sanoi, että tästä tulee meidän yhteinen taistelumme. Tapahtuipa, mitä tahansa, hän pysyy rinnallani. Hän oli sanansa veroinen mies ja hän on sitä yhä edelleen. Joka ikinen päivä hän muistaa sanoa, kuinka paljon minua rakastaakaan. Hän on sielunkumppanini, paras ystäväni ja elämäni suuri rakkaus. Olemme olleet yhdessä yksitoista vuotta. Minä olen nyt 34-vuotias ja hän minua kymmenen vuotta vanhempi. 

Vierailija
12/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on hyvä kun molemmilla on hyvä ja turvallinen olo ja molemmat viihtyvät toistensa seurassa. Ajatellaan perusasioista samalla tavalla, tehdään yhdessä, harrastetaan yhdessä. Molemmilla myös omaa aikaa, ystäviä ja omaa tekemistä. Hyvässä suhteessa kaikki on tasapainossa, kunnioitetaan toisiamme ja arvostetaan toisiamme. Yhdessä yli 30 vuotta.

Vierailija
13/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä parisuhteessa puolisot ovat ekstroverttejä optimistejä. Voivat puhua kaikesta maan ja taivaan väliltä. Ei ilkuta ja sätitä toista vaan elellään sovussa ja huumoriakin mahtuu hyvään parisuhteeseen.

Vierailija
14/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on merkki hyvästä suhteesta, kun 20 v. jälkeen ei tee mieli muuttaa eri osoitteeseen. Meillä on leppoisaa yhdessä, harrastetaan yhdessä ja erikseen, meillä on sama käsitys esim rahan käytöstä, ei ole väkivaltaa tai alistamista tai huonoa kohtelua toista kohtaan. Ihan tavallista arkea on mukava elää yhdessä. N ja M 48

Vierailija
15/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, enpä ole vielä ollut sellaisessa. 

Vierailija
16/16 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-samanlaiset arvot

-seksi ja läheisyys luontevaa

-luotettavuus-mies pitää sanansa

-voidaan olla kaksi erillistä, itsenäistä yksilöä. Voidaan olla erimieltä ja kummallakin on esim. omia harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita ja kumpikin käy töissä. ei vääränlaista  riippuvuutta toisesta

-huumoria, kivaa tekemistä yhdessä