Kirppareinerot
Onko tammikuu huonoa aikaa viedä vaatteita kirppikselle, kun on muutenkin alet.
Ovat hyväkuntoisia, yhdellä lapsella olleita poikien vaatteita (enimmäkseen ihan näitä lindex, HM linjaa, mutta myös merkkivaatteita joukossa), kokoa 110-140
Kommentit (8)
mitään ja nyt tärähti ykkösarvauksella oikein. Jihuu, saaks mä jonkun palkinnon? t.4
The reiska-tittelin
kirppareiden nerot vai kirppareiden erot vai ihan jotain muuta?
kirppareiden nerot vai kirppareiden erot vai ihan jotain muuta?
Ihan yhtä tyhmää, kun kirjoittaa väärin, on vastata kysymykseen kysymyksellä;)
Mutta mä kierrän kirpparit kerran viikossa säännöllisesti kesät talvet, ja ostan aina jos jotain sopivaa löytyy. Joulun alla oli hiljaista, mutta muuten siellä on mielestäni aina porukkaa.
Mutta mä kierrän kirpparit kerran viikossa säännöllisesti kesät talvet, ja ostan aina jos jotain sopivaa löytyy. Joulun alla oli hiljaista, mutta muuten siellä on mielestäni aina porukkaa.
kirjoitusvirhe, kuten yllä kirjoitin. Mutta viestissä se olennaisin asia onneksi on.
Kiitos että vaivauduit vastaamaan alkuhankaluuksista huolimatta:)
Onnea, selvitit arvoituksen. Voit ilmoittaa iltasanomiin.
on moneen lähtöön, joten eroja esim. lastenvaatteiden menekissä on. Täällä Hämeessä mielestämme parhaalla kirpparilla menevät vaatteet tosi huonosti. Syksylläkin kun laittoi myyntiin lasten hyväkuntoisia talvihattuja hinnoilla 50 snt tai 1 e, niin ei mennyt mitään. Mutta jos jossain ylipäänsä on kirppari, jolla vaatteet menevät, niin kaipa ne menevät vuoden ympäri. Itse ainakin etsin lastenvaatteita aina. Noin muuten meillä oli joulun alla (no ei ehkä muutamana viimeisenä päivänä) vilkasta, sama juttu vuosi sitten.
mitään ja nyt tärähti ykkösarvauksella oikein. Jihuu, saaks mä jonkun palkinnon? t.4