Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lohjaa tuntevia??

Vierailija
29.12.2011 |

Mitkä alueet Lohjalla on ns. parempaa aluetta?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/33 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et sitä vielä käsittänyt??

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin Lempola,Moisio ja Muijalan ja Roution ns uudet alueet.

Ojamo,Roution keskus ja Virkkalan keskustaan en heti lähtis asumaan

Vierailija
24/33 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos ei kestä hiljaisuutta ja luonnonrauhaa.

Vierailija
25/33 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos et sitä vielä käsittänyt"-kommenti on ihan järkyttävä. Ensin ap itse pyytää ja kysyy neuvoa mutta vastailee takaisin epäkohteliaasti ja käskyttämällä.

Varmaankin joku teini, joka jäänyt vailla kasvatusta. Pari mukulaa pyörii vaivoina niin, ettei ehdi röökiä vetää.

Ap:n tapauksessa kannattaisi suoraan ksyä missä Lohjalla on lähin Alko.

en asu lohjalla,

jos et sitä vielä käsittänyt??

-ap

Vierailija
26/33 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan katseltu asuntoja Lohjalta, mutta jos väki on ap:n kaltaista, taidamme siirtyä Karjalohjan suunnalle. Siellä olen ollut Päiväkummun kylpylässä monta kertaa lomalla ja väki aivan ihanaa!

Vierailija
27/33 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketin puoleinen Vappula on kaamean tiuhaan rakennettu. Kaavoittajalle rangaistus, kiitos. Uusia ihan komeita taloja, mutta väärällä alueella, eivät pääse oikeuksiinsa

Tontit on sopivankokoisia yhdelle leikkimökille, sellaiselle ihan pienimmälle mahdolliselle

Vierailija
28/33 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps,

mä saan aina pahoja traumoja kun ajan vappulan läpi tolla kohtaa

Vierailija
29/33 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontit on sopivankokoisia yhdelle leikkimökille, sellaiselle ihan pienimmälle mahdolliselle

Meillä vanhempi okt ja tontti 5 kertainen Espooseen rakentaneihin kavereihin verrattuna.

Vappula on mukavannäköistä aluetta, mutta koulu on sitten Ojamolla, jota moni täällä kammoksuu. Hassua sinänsä että kaikkialla Suomessa tunnutaan kammoksuvan 70-luvulla rakennettuja kerrostaloalueita, varsinkin jos joukossa on kaupungin vuokra-asuntoja.

Vierailija
30/33 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhempi okt ja tontti 5 kertainen Espooseen rakentaneihin kavereihin verrattuna.

Niin, aika selvästi kyllä kirjoitin uudesta alueesta

Vierailija
31/33 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkala, Ojamo ja Routio ei ole rauhallisimmasta päästä vaikka niissäkin on omat rauhalliset alueet.

Asemanpelto, Nummentausta, Gruotila, Moisionpelto olisi sellaisia joihin muuttaisin jos palaisin vielä Lohjalle. Tai keskustan Rantakantti tai Neitsytlinna..

Olen työskennellyt sairaankuljettajana vuosia Lohjalla joten tunnen aika hyvin ns. "ongelma-alueet". =)

Siinä ne alueet olivatkin jotka ovat kivempia. Yhteinen nimittävä tekijä näille on tietty lyhyt etäisyys keskustasta ja pientalovaltainen alue. Itse katsoisin lähinnä 1km-2km säteellä keskustasta olevia alueita, jolloin asemanpelto karsiutuisi. Me asumme Moisiolla ja on loistava alue lasten kanssa.

Vierailija
32/33 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kuitenkin se vienola olisi hyvä kiertää kaukaa, jos perhettä haluaa asuttaa turvalliseen ympäristöön ja vienola on ihan tunnettu paikka jossa on paljon pedofilian kannattajia sekä myös pedofiilit ovat suurimmaksi osaksi juuri siltä alueelta.

Vierailija
33/33 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurlahti on ihana.

Neitsytlampi ja Moisio kivoja okt-alueita kävelymatkan päässä keskustasta.

Keskilohja ja Asemanpelto.

Gunnarla, Vappula on musta ihan kamalia.