Lohjaa tuntevia??
Mitkä alueet Lohjalla on ns. parempaa aluetta?
Kommentit (33)
vai mikä se nyt on... ja onhan neitsytlinnaankin päin mennessä vähän kalliimpaa aluetta, siinä rannan tuntumassa.
Siellä esim. Vienola, Gunnarla, Metsola.. Vienola taitaa olla ainoa pelkästään omakotitaloista muodostuva asuinalue Lohjalla.
Kaukaa kierrettäviä ovat Routio, Virkkala ja Perttilä.
Siellä esim. Vienola, Gunnarla, Metsola.. Vienola taitaa olla ainoa pelkästään omakotitaloista muodostuva asuinalue Lohjalla.
Kaukaa kierrettäviä ovat Routio, Virkkala ja Perttilä.
Perttilässä on kyllä sitä parempaakin aluetta, mm. perttiläntien varren "kivilinnat"... onhan siellä toki vuokratalojakin, mutta myös ns. parempaa aluetta!
rumaa, huonot palvelut, sisäänpäin kääntyneet ihmiset, kiusaaminen arkipäivää joka koulussa ja työpaikalla, välinpitämättömyys, roskaaminen. Monessa kaupungissa olen asunut, mutta tämä narkkien valtaama paska on aivan rimanalitus
paljon pahoja ja ongelmaisia vuokrataloja, ettei sitä muutamat paremmat kadunpätkät pelasta. Jos esim. lasten ja koulun kannalta asiaa ajattelee.
Ja tosiaan Ojamo kuuluu kaukaa kierrettäviin lähiöihin.
Hiljaisessa myynnissä paljon huippuasuntoja hyviltä alueilta.
t. kiinteistövälittäjä
itse perttilässä yht. 8 vuotta asuneena ( nyt jo lohjalta poismuuttanut ja 5 v tampereen seudulla asunut ) varmaan vähän kaunistelin totuutta :), mutta itse siellä viihdyin hyvin. Vuokratalot toki pilaa sen maineen... Routiolla ns. alaroutio on parempaa aluetta, ylä-Routiolle en muuttaisi mistään hinnasta... Ojamo on varmaan pahin ghetto. Eipä kai Lohjalla ole kuin Rantakantti sellaista parempaa aluetta, jos sekään.... hintataso on ainakin hirmuinen.
Virkkala, Ojamo ja Routio ei ole rauhallisimmasta päästä vaikka niissäkin on omat rauhalliset alueet.
Asemanpelto, Nummentausta, Gruotila, Moisionpelto olisi sellaisia joihin muuttaisin jos palaisin vielä Lohjalle. Tai keskustan Rantakantti tai Neitsytlinna..
Olen työskennellyt sairaankuljettajana vuosia Lohjalla joten tunnen aika hyvin ns. "ongelma-alueet". =)
"kysyin
alueita, joten nimeä sellaisia"
Virkkala, Ojamo ja Routio ei ole rauhallisimmasta päästä vaikka niissäkin on omat rauhalliset alueet.
Asemanpelto, Nummentausta, Gruotila, Moisionpelto olisi sellaisia joihin muuttaisin jos palaisin vielä Lohjalle. Tai keskustan Rantakantti tai Neitsytlinna..
Olen työskennellyt sairaankuljettajana vuosia Lohjalla joten tunnen aika hyvin ns. "ongelma-alueet". =)
teillä ei ihan taida olla käsitystä asiasta kuitenkaan? Mut kiitti kuitenkin kaikille vaivannäöstä ja kiitos niille muutamille joilta tuli ihan tietoakin.
Kiinteistövälittäjälle: Omakotitaloa, Rivitalojakin katseltu, ei paritaloa. 100m2 minimissään, max 150m2, ei mitään pilvilinnaa :)
En muuttaisi Ojamolle, ihan keskustaan ja Routiota karttaisin.
Vappula, Moisio, Gruotila, osa Virkkalasta ok.
Joka paikassa on ne omat heikot kohdat.
on kivaa ja rauhallista aluetta... ja motarin liittymä lähellä http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…
alueita, joten nimeä sellaisia