Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri Laihdutus Ketju !

Vierailija
29.12.2011 |

Kaikki mukaan jotka alkaa 1.1. 2012.

Minä alan nutraamaan, kaksikymmentä kiloa pitäis tiputtaa ja viimeistään eilen!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ole ku kymmenen kiloa, mut siinä on just ne 12 liikaa :D Päälle ei mene ku onepiecehaalari, enkä sillä kehtaa uimaan mennä lasten kanssa.

Enkä ala mitään karppimaan, vaikka käskisitte :)

Vierailija
42/48 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas hei! -huomenna aloitetaan uudestaan, kuka lähtee mukaan?

kuinka monen tammikuun ajan olet huijannut itseäsi, että "tänä vuonna se onnistuu!"? =D

Vierailija
44/48 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä liityn kans tähän! Pituutta 176cm ja painoa 74kg... Oon mätänny koko joulun antaumuksella ja nyt vedin itteni niin ähkyyn, että oksennus meinaa lentää... Nyt ei pitäis hetkeen tehä mieli herkkuja..(EIPÄ!) Uuden vuoden lupauksena on pudottaa paino maksimissaan 65kg maaliskuun loppuun mennessä. Tähän hommaan tarvitaan tukea :D

Vierailija
45/48 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän porukkaan edes tuppautua:(

Ärsyttää nämä apua painan 66 vaikka oon 164 cm eli H.I.R.V.E.E L.Ä.S.K.I!!!!!

Painun syömään suklaata

Vierailija
46/48 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liityn myös. röyh!

Vierailija
47/48 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mä aloitan 2.1, koska tänään haluan vielä syödä herkkuja ja viimeiset suklaat pois. Mulla on töihin paluu helmikuun loppupuolella edessä, siihen mennessä pitää saada ainakin 5kg, kesään mennessä miel 15kg ja kaikkineen n.20-25kg. En tiedä paljonko painan nyt, veikkaan että ainakin 80kg ja pituutta on vaan 162.. Eli sinne 58-62 välille kun pääsisin niin hyvä. Sen vähempää ei yhtään, koska sitten ei ole enää mitää muotoja missään ja tissitkin on onnettomat.

Vierailija
48/48 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa syödä 3 hedelmää tai 3x2dl marjoja päivässä. Vähennä hedelmien määrää siihen kolmeen ja lisää kasviksia aamupalalle, iltapalalle ja välipalalle kasviksia. Ne on oikeasti kevyitä ja täyttää vatsaa.

Jos puuro maistuu, niin aamiaiseksi voisit kokeilla puuroa (2 dl maitoa/vettä, 1 dl esim. kuntokaurahiutaleita) tai sitten rahkaa/rasvatonta jugurttia/viiliä marjojen tai hedelmän kanssa.

Ajattelin kans liittyä tähän! Olen laihduttanut ns. aina.

Olisiko teillä vinkkejä mitä tulisi tehä ruokavaliolle jotta laihtuisin, painoni on jämähtänyt jo yli 2kk enkä vain yksinkertaisesti laihdu vaikka pitäisi.En syö pastaa/perunaa/riisiä tai leipää. Vältän hiilihydraatteja jonkin verran.

Päivän ruokavalioni on yleensä tämmöinen:

Aamupala: n. 4 hedelmää(omena, mandariini, päärynä, kiivi, viinirypäleitä, persikka, vesimelonia, appelsiinin puolikas, hunajamelonia.. jne näistä siis yleensä 4)

Lounas: kouluruokaa (½lautasesta salaattia jota on tarjolla + 1/4 kalaa/lihaa/kanaa jne. mitä sattuukaan olemaan

Päivällinen: Iso lautanen salaatinpohjana + kurkkua + tomaatti + persikan puolikas + vähän ananasta + 250g raejuustoa + 150g kanaa/kalaa/lihaa

Iltapala: 4-6 hedelmää (tai/ja iso kupillinen marjoja (mansikka, vadelma ja mustikka)) + maitoa ja jugurttia joskus.

Miksi siis en laihdu tällä ruokavaliolla? Syön paljon hedelmitä mutta nehän ovat ns. kevyttä ruokaa, eikä vatsani täyty van yhdestä hedelmästä joten syön monta aina.

Liikun n. 4 kertaa viikossa 1½h!

Mitä voisin syödä hedelmien tilalla, tai muutenkin muuttaa ruokavaliossanu, koskaniistä tulee paljon hiilihydraatteja joita koitan minimoida. En kuitenkaa halua täyspäisesti karpata(syyä paljon pekonia, munakokkeleiti, pihvejä ja muita yllinkyllin joka aterialla!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän