Suuri Laihdutus Ketju !
Kaikki mukaan jotka alkaa 1.1. 2012.
Minä alan nutraamaan, kaksikymmentä kiloa pitäis tiputtaa ja viimeistään eilen!
Kommentit (48)
-10kg ihan vaan liikuntaa lisäämällä ja syömisiä tarkkailemalla.
mä oon syöny eläessäni jo niin paljon suklaat,että tiedän miltä se maistuu. Mutta laiha en oo ollu sitä ois kiva maistaa :)
mukana pittuutta 171 ja elopainoo 96
mega läski.
alotan nyt.
Alatko kaveriks?
Mä kyllä imetän, että en aio nutrailla tai muuten kikkastella-
lopetin kanssa just imettämisen. t megaläski
vaaka ihanasti hajonnut aikapäiviä sitten, ei tarvi totuutta katsella silmiin. Ei vaan jos mä painaisin 70 kiloa, olisin enemmän kuin tyytyväinen. Uunna Vuonna Sisaret aloitetaan!
lopetin kanssa just imettämisen. t megaläski
t megaläski 2
megaläski 2 aloittaa nyt ja kävi heittää tobleronet roskiin
joulutauon jälkeen 10-12 vielä ennen Vappua, kiitos!
Kokemuksesta vaan tiedän, että ei ole helppoa aloittaa kovin nopeasti uudestaan. Mä olen tehnyt ajatustyötä koko syksyn, tähtäimessä 1.1.
semmosten kans en laihduta grammaakaan
semmosten kans en laihduta grammaakaan
Mutta ok, haluaisin mennä lasten kanssa uimahalliin, mutten näillä kiloilla khtaa.
-ap
nutrauksella olen päässyt ennen hyviin tuloksiin kun taas ns. elämäntaparemontti ei ole koskaan onnistunut. Sillä siis aloitellaan, mutta ei 1.1 vaan tänään!
megaläski alotti teki sata ihravatsalihas liikettä jo. Ja aikoo pysyy suklaasta erossa.
mutta 1.1.2012 alkaa ja kunnolla. 170cm ja 85kg.
Nutrilettia kaapissa muutama pussi, niitä normi kevyen ruokavalion apuna käytän.
Osanutrauksella. Ja 20 kiloa joo. Tavoite saada se pois juhannukseen mennessä.
Muuten nutraamalla, mutta töissä lounas ja vähän ja kevyesti.
Kilot ovat kertyneet kilpirauhasen vajaatoimintaan sairastumisen seurauksena ja nyt syksyllä en ole juurikaan ehtinyt liikkua. Tarkistan ruokavalion ja palaan takaisin punttitreeneihin, senttejä pitää saada pois kesäksi, kilot eivät mulle niinkään merkkaa, kun kropan koostumus alkaa muuttumaan. yhdet housut on, joihin pitää toukokuun lopussa mahtua. En dieettaa, syön normaalia, proteiinipitoista ruokaa, punaviinin jätän nyt uuden vuoden juhlien jälkeen vähemmälle ;)
mukana pittuutta 171 ja elopainoo 96
mega läski.
alotan nyt.