Suuri Laihdutus Ketju !
Kaikki mukaan jotka alkaa 1.1. 2012.
Minä alan nutraamaan, kaksikymmentä kiloa pitäis tiputtaa ja viimeistään eilen!
Kommentit (48)
kans yksi osallistuja lisää...toki en aloita laihista vaan elämäntaparemontin, joten nutraamaan en ala. Pudotettavaa ois 30kiloa, mutta tavoite on kesään 2013. Joten ekaksi etapiksi otan kesän alun 2012 ja siihen mennessä reilu 10kg pitäs olla pois.
Pituutta 164cm ja painoa hurjat 86 kiloa (en ihan just viimeaikoina ole uskaltautunut vaa'alle).
Pudotettavaa siis hurjasti ja puolikas nutripakka kaapissa, eli sillä aloitetaan ja siirrytään samalla kevyeen ruokavalioon.
-Pullero-
kävin just vaa'alla ja sellanen 8kg pitäis saada pois...oon 161cm ja 66,7kg näytti vaaka =(
Vaaka näyttää ihan liikaa,pituutta 165cm ja painoa oli 68kg tiistaina :(,läskit lähinnä keskivartalon kohdalla.Vaatteita löytyy vaatehuoneellinen joihin ei mahdu ja uusia(isompia) en todellakaan osta!
Tavoitteena syödä pienempiä annoksia ja lopettaa se järjetön sokerituotteiden mussutus(ja kerralla kauhee määrä)!
Olen myös alkanut epäileen tuon aivan liian suuren sokerin määrän olevan taustalla selittämättömään lapsettomuuteen ja sen että en juo oikeestaan vettä.
Syy miks näin ajattelen,niin mulla sokerista(Ja veden puuttesta?) kaikennäköisiä suolisto-ym. vaivoja ja sitten se että olen miettinyt miten asiat olleet kahden aiemman lapsen(-97 ja -03)kohdalla(kertalaakista kummallakin raskaaksi)...
Eli söin normisti,olin hoikempi,(olin nuorempi :D),söin paljon vähemmän sokerituotteita ja join reippaasti vettä.
Jos tästä ei ole apua sekä kilojen karisteluun että tuohon jälkimmäiseen niin sit ei ole.
Mutta tästä lähdetään liikkeelle!!
olen kanssa sitä mieltä , että voitas me oikeet lihavat laittaa oma ketju .... Vaikka voihan se si olla kivaa laihana tulla laihutteleen tänne ;DDDDDD
Ne ap.n 80 ja risat oli muuten järkyttävät 87 kiloa :-0
No nyt on hyvä nutri-into päällä, kyllä ne tästä lähtee!
pituutta 156 ja painoa 74...kauhea tankki siis..pakko saada ainaki 15 kg pois..
2 nutriviikkoa tänään täynnä, paino tippunut 6 kiloa : )
20 kiloa voi hyvinkin lähteä, kun olen tiukasti päättänyt.
Mä tulen mukaan jos sopii! Olen normaalipainoinen mut raskauskiloja on jäänyt n.10 :/ eli ennen olin hoikka ja haluan takaisin siihen! Niin yksinkertaisella, kuin herkuttomalla ruokavaliolla (ei sokeria eli suklaatakarkkiapullaakakkua....ei sipsejä tai muuta epäterveellistä!!) on muutamassa päivässä tippunut (aloitin maanantaina) 1,5kg ! Siis nyt äsken kun kävin vaa'alla niin näytti 2kg vähemmän kuin alkutilanne, mut johtuu varmasti siitä kun pitkän yön jäljiltä tyhjä vatsa..mut vihdoin sain motivaation laihduttaa!!!
tähän porukkaan edes tuppautua:(
Ärsyttää nämä apua painan 66 vaikka oon 164 cm eli H.I.R.V.E.E L.Ä.S.K.I!!!!!
Painun syömään suklaata
..juuri tän takia mä en edes viitsi kertoa painoani, koska tuntuu, että tänne helposti tulee sit tollaiset normaalipainoiset vaan leijumaan sillä että "minäpä en olekaan läski ja SILTI haluan laihduttaa, olkaapas minulle nyt kateellisia!" :/
älkää naiset luovuttako! mukaan vaan :) sillä painolla ei ole mitään väliä niin kauan kun tänne ei tule anorektikot pitämään mitään omaa laihdutus-kerhoa (siis laihduttakoon joo vaan aivan rauhassa, ei haittaa mua, mutta perustakaa oma threadi sille:) ) , pääasia on se että me emme ole tyytyväisiä siihen lukemaan mitä vaaka näyttää, emmekä varsinkaan peilikuvaan, joten asialle on nyt aika tehdä jotain!!
nyt mammat, tsemppiä!! Kaikki suklaat johonkin sukulaisille nyt viimeistään, ei omaan napaan!!! YÖK!
Minä rupesin lukemaan tätä laihdutusblogia. Siellä on ihan hyviä uusia ideoita http://yourguidetoloseweight.blogspot.com/
-huomenna aloitetaan uudestaan, kuka lähtee mukaan?
Ap täällä taas hei! -huomenna aloitetaan uudestaan, kuka lähtee mukaan?
kuinka monen tammikuun ajan olet huijannut itseäsi, että "tänä vuonna se onnistuu!"? =D
Tää on aina yhtä jännää miten pahansuopia ihmiset on toisen laihtumisyritystä kohtaan.
-ap, joka ei edes uskalla ajatella, mitä painaisi ilman jokavuotista nutrikuuriaan.
Ajattelin kans liittyä tähän! Olen laihduttanut ns. aina.
Olisiko teillä vinkkejä mitä tulisi tehä ruokavaliolle jotta laihtuisin, painoni on jämähtänyt jo yli 2kk enkä vain yksinkertaisesti laihdu vaikka pitäisi.En syö pastaa/perunaa/riisiä tai leipää. Vältän hiilihydraatteja jonkin verran.
Päivän ruokavalioni on yleensä tämmöinen:
Aamupala: n. 4 hedelmää(omena, mandariini, päärynä, kiivi, viinirypäleitä, persikka, vesimelonia, appelsiinin puolikas, hunajamelonia.. jne näistä siis yleensä 4)
Lounas: kouluruokaa (½lautasesta salaattia jota on tarjolla + 1/4 kalaa/lihaa/kanaa jne. mitä sattuukaan olemaan
Päivällinen: Iso lautanen salaatinpohjana + kurkkua + tomaatti + persikan puolikas + vähän ananasta + 250g raejuustoa + 150g kanaa/kalaa/lihaa
Iltapala: 4-6 hedelmää (tai/ja iso kupillinen marjoja (mansikka, vadelma ja mustikka)) + maitoa ja jugurttia joskus.
Miksi siis en laihdu tällä ruokavaliolla? Syön paljon hedelmitä mutta nehän ovat ns. kevyttä ruokaa, eikä vatsani täyty van yhdestä hedelmästä joten syön monta aina.
Liikun n. 4 kertaa viikossa 1½h!
Mitä voisin syödä hedelmien tilalla, tai muutenkin muuttaa ruokavaliossanu, koskaniistä tulee paljon hiilihydraatteja joita koitan minimoida. En kuitenkaa halua täyspäisesti karpata(syyä paljon pekonia, munakokkeleiti, pihvejä ja muita yllinkyllin joka aterialla!)
Olen siis 161cm ja painan 70kg. Haaveissa kesään mennessä -10kg... tuleekohan tästä mahdotonta
152cm ja 70.3kg todella paljon pudotettavaa