Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laittanut säästöön 2000 e

Vierailija
28.12.2011 |

joka kuukausi sen jälkeen kun tuloni nousivat kesäkuussa. Nyt tuloni nousevat taas, luultavasti.

Teen nyt niin paljon työtä, että en vain ehdi kuluttaa kaikkea rahaa. Juuri nyt en vain keksi mitään parempaakaan, mihin elämääni tahtoisin käyttää.

Mitä tekisin säästämilläni rahoilla. Lyhentäisin asuntolainaa nopeammin, ostaisin isomman kodin? mihinkään ulkomaanmatkoihin ei nyt ole aikaa. Ja perheeni kanssa aion rahat käyttää, sillä kyllä hekin auttavat sen ansaitsemisessa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti maksaisin asuntolainan nopeasti pois, ja sen jälkeen ehkä katselisin vaihtoa isompaan.

Vierailija
2/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuukausi säästöön palkasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuukausi säästöön palkasta?

Siis mää en niin nää tota ongelmaa, en milllllään osaa samastua. MUTTA, jos itsellä olisi moinen ongelma, niin ehdottomasti lainat ja muut velat pois nopeammalla aikataululla. Miksei reissuun vois iskeä rahaa, meille ainakin tekis hyvää.

Vierailija
4/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toki se tarkoittaa että aika vähän mihinkään tuhlataan. Koko nettopalkka on 3700 e/kk.

Ei ole kauaakaan (5 vuotta), kun itse olin hoitovapaalla työstä, jossa käteen jäi n. 1000 e/kk. Kotihoidotuesta jäi käteen 294 e/kk. Nyt on aika kovin eri, löysin paikkani.

Mutta joo, saahan tuon rahan tietenkin käytettyä. Asuntolainaan meinaan sen laittaa nyt mietittyäni. Autonkin voisi vaihtaa, sisustusta uusia ja reissuja tehdä. Kyllä se kaikki hyvin katoaa kun vaan keksii mikä on järjestys.

ap

Vierailija
5/5 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tulla vaikka yhtäkkinen sairastuminen, tapaturma, työttömyys. Lainojen jälkeen vaan säästöön, ei sitä ole pakko pistää menemään. Sitten kun sulle tulee joku rahareikä niin ompa säästössä mistä ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi