Mä en tajuu tätä jatkuvaa nälkää!!!
Eihän mun ruokavalio mikään maailman terveellisin ole.. Mut mä oon ollut tolkuttoman nälkäinen koko päivän. Olen syönyt:
Aamulla 4 dl smoothien jossa marjoja, rasvatonta rahkaa, luonnonjogurttia
Töissä kuppi kahvia + 6 kpl Fazerin sinisiä konvehteja
Ennen lounasta 3 kpl niitä lasten karnevaali-keksejä ja 3 Geisha-konvehtia
Lounaaksi 1,5 dl thai keittoa + 2 dl hedelmäsmoothieta
Omena
5 dl juotavaa rasvatonta jogurttia.
Mikä voi olla et on kokoajan nälkä!!?? Yleensä toi suklaan mättäminen vie nälän.. Lisäksi oon ihan turvoksissa, silmät kuin viirut ja maha ilmapallo.. Olen kuitenkin urheilullinen ja hoikka, painoa vain 50 kg.
Kommentit (5)
koittaisit kuule ihan ruisleipää, kaurapuuroa, kunnon kotiruokaa, marjoja ... Kyllä se olo alkaa pikkuhiljaa kohenemaan.
ruokavaliossasi on esim. rasvoja ollenkaan?
hiilareita lähes pelkästään, proteiinit ja terveelliset rasvat puuttuvat kokonaan. Hiilarit saa verensokerin heittelemään ja sitä kautta näläntunteen heräämään.
Teeppä seuraavaksi kunnon makaronilaatikko! Tai syö edes turkkilaista jugurttia jos semmosella haluat elää
...ethän sä syö kunnon ruokaa ollenkaan! Ruokavaliosi on välipalaa välipalan jälkeen, et saa päivän aikana kertaakaan riittävän paljon ruokaa. Laatu ja määrä molemmat kusee.
Nälkä sulla on, koska kroppa yrittää kertoa, että anna ny saatana ravintoaineita.
Heitä hittoon nuo jukurtit ja keksit ja keitot ja konvehdit ja ota tilalle kotiruokaa lisukkeineen.