Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain anopilta niin paskan kirjan lahjaksi että ihan ärsyttää!!!

Vierailija
28.12.2011 |

Tietää tasan tarkkaan mitä minä luen ja osti sitten Rosa Liksomin "hytti numero 6"-sontakirjan, argh! Kyrpiä ja tussuja koko kirja täynnä, ei napannut niin yhtään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain anopiltani muovikassillisen kirpparilta hankittuja koon 54 vaatteita. Anoppi kertoi paketin antaessaan että "myyjä oli laihtunut 40 kiloa, sulle nää voisi sopia. Jos eivät mahdu niin pistä eteenpäin."

Olen toki ylipainoinen, mutten ihan tuossa määrin...

Vierailija
22/26 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain anopiltani muovikassillisen kirpparilta hankittuja koon 54 vaatteita. Anoppi kertoi paketin antaessaan että "myyjä oli laihtunut 40 kiloa, sulle nää voisi sopia. Jos eivät mahdu niin pistä eteenpäin."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/26 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletteko ylipäätään puheväleissä anoppinne kanssa? Ihailen kyllä suureti jos pystytte olemaan vaan että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mulla ei hermot kestäisi.

Vierailija
25/26 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletteko ylipäätään puheväleissä anoppinne kanssa? Ihailen kyllä suureti jos pystytte olemaan vaan että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mulla ei hermot kestäisi.

Sain anopiltani muovikassillisen kirpparilta hankittuja koon 54 vaatteita. Anoppi kertoi paketin antaessaan että "myyjä oli laihtunut 40 kiloa, sulle nää voisi sopia. Jos eivät mahdu niin pistä eteenpäin." Olen toki ylipainoinen, mutten ihan tuossa määrin...

Varmaan repeisin täysin. Onhan tuo niin absurdin vittumainen lahja ja tapa antaa se. Ihan kuin jostain komediasta. Ei kai tuosta voisi edes loukaantua, niin törkeä juttu, että menee täysin anopin häpeäksi.

Vierailija
26/26 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis

Anoppi antoi meille (lue minulle) kihlajaislahjaksi Valittujen palojen laihduttajan keittokirjan. BMI oli tuolloin just ja just 19, eikä mieskään ollut järin iso. Muistaakseni tuo kirja oli vielä painonvartijoille tarkoitettu, joten resepteistä puuttui rasva ja maku kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan