sain anopilta niin paskan kirjan lahjaksi että ihan ärsyttää!!!
Tietää tasan tarkkaan mitä minä luen ja osti sitten Rosa Liksomin "hytti numero 6"-sontakirjan, argh! Kyrpiä ja tussuja koko kirja täynnä, ei napannut niin yhtään.
Kommentit (26)
Sain anopiltani muovikassillisen kirpparilta hankittuja koon 54 vaatteita. Anoppi kertoi paketin antaessaan että "myyjä oli laihtunut 40 kiloa, sulle nää voisi sopia. Jos eivät mahdu niin pistä eteenpäin."
Olen toki ylipainoinen, mutten ihan tuossa määrin...
Sain anopiltani muovikassillisen kirpparilta hankittuja koon 54 vaatteita. Anoppi kertoi paketin antaessaan että "myyjä oli laihtunut 40 kiloa, sulle nää voisi sopia. Jos eivät mahdu niin pistä eteenpäin."
Vai oletteko ylipäätään puheväleissä anoppinne kanssa? Ihailen kyllä suureti jos pystytte olemaan vaan että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mulla ei hermot kestäisi.
Vai oletteko ylipäätään puheväleissä anoppinne kanssa? Ihailen kyllä suureti jos pystytte olemaan vaan että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mulla ei hermot kestäisi.
Sain anopiltani muovikassillisen kirpparilta hankittuja koon 54 vaatteita. Anoppi kertoi paketin antaessaan että "myyjä oli laihtunut 40 kiloa, sulle nää voisi sopia. Jos eivät mahdu niin pistä eteenpäin." Olen toki ylipainoinen, mutten ihan tuossa määrin...
Varmaan repeisin täysin. Onhan tuo niin absurdin vittumainen lahja ja tapa antaa se. Ihan kuin jostain komediasta. Ei kai tuosta voisi edes loukaantua, niin törkeä juttu, että menee täysin anopin häpeäksi.
ohis
Anoppi antoi meille (lue minulle) kihlajaislahjaksi Valittujen palojen laihduttajan keittokirjan. BMI oli tuolloin just ja just 19, eikä mieskään ollut järin iso. Muistaakseni tuo kirja oli vielä painonvartijoille tarkoitettu, joten resepteistä puuttui rasva ja maku kokonaan.