Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te vain yhden kanssa sängyssä olleet, eikö tee mieli muita?

Vierailija
28.12.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa, että se ensimmäinen olisi tähän astisista paras. Sänkymielessä. Ja suutelijana. Henkilönä ja persoonana ei todellakaan mulle sopiva.

Vierailija
2/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin tuota miettinyt, että eikö tekisi mieli. Vielä ei ole tehnyt.

Varmasti sitten kokeilen, jos tulee tilaisuus ja tekee mieli. Mutta tällä hetkellä tuntuu, että ihan sama, onko se seksikumppani yksi ja sama vai onko niitä kymmenen. Kunhan tulee tarpeet tyydytetyiksi.

Voiko se sitten olla niin erilaista eri ihmisten kanssa? Sama asiahan siinä kuitenkin vaan tapahtuu. Ja sen yhdenkin kanssa voi olla eri asennoissa, jne.

Mutta jos alkaa tehdä muita mieli, niin sitten kokeilen. Ehkä voisi ehdottaa miehelle parinvaihtoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa, että se ensimmäinen olisi tähän astisista paras. Sänkymielessä. Ja suutelijana. Henkilönä ja persoonana ei todellakaan mulle sopiva.

Vierailija
4/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sopivasti estynyt, niin ajatus muusta miehestä nostaa karvat pystyyn. :D

Vierailija
5/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuntuisi turhalta lähteä jokseenkin toimivasta parisuhteesta vain kokeillakseen muita.

Vierailija
6/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyhommiin liittyy niin paljon muutakin kuin itse suoritus.

Kai sitten olen hieman vähemmän seksuaalinen ihminen mitä joskus olen ajatellut. Vaikka saahan sitä yhden miehenkin kanssa ihan tarpeeksi.

Vierailija
7/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkyhommat monivuotisen työparini kanssa. Ollaan tultu vuosien varrella läheisiksi ystäviksi, mutta en ole rohjennut kysyäkään että mites olisi hetekahommat, kun tämä palkkatyö sujuu meillä loistavasti

Vierailija
8/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla muiden kuin puolisoni kanssa. Siltä tuntuu tällä hetkellä ja toivottavasti aina.

Vierailija
9/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivottavasti ei rupea tekemäänkään mieli, mul on täydellinen mies, ihan kaikilta osin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan