Mistä hinnasta paneskelisit appeasi?
Kommentit (12)
Mukava mies, mutta ulkomuodoltaan melko epämiellyttävä. Saisin varmaan traumat tapahtuneesta ja seksielämä menisi pilalle, enpä siis panisi... Tosin jos oikeasti tarjottaisiin jotain miljoonaa niin varmaan menisi uudelleen harkintaan. On kyllä niin kuvottava ajatus, yök.
Ei se epämiellyttävä ole, ihan hyvin säilynyt kuusivitonen, siisti ja normaalijärkinen... mutta mies liikkuu kuin laiskiainen ja mutisee. Aivan absurdi ajatus muutenkin sen miehen seksipuuhat :D
Eli paha sanoa. Varmaan jos tarpeeksi saisi, voisin. Tarpeeksi on sellainen elämää muuttava summa, 200 000?
voisi en, hän on ollut haudassa jo yli 10 vuotta:( Mukava mies oli, mutta hyvin epäilyttävä kysymys. Lapsille hän oli ihana!
mikä hiton galluptehtailija täällä näitä postailee? Useampi "panisitko rahasta" -kysely jo. Usko(kaa) nyt, ei ole yleistä, että naiset haluaisivat panna yhtään ketään rahasta. Ei ole opiskelijan kevyt iltatyö. Huorat eivät ole opiskelijoita, mutta jotkut ilmeisesti sanovat niin huojentaakseen perheenisän kolkuttelevaa omaatuntoa. Jos elämä on niin sekaisin, että lähtee huoraamaan ei opinnoista varmasti tule yhtään mitään. Jos uskoo johonkin autan köyhää opiskelijaa ja tyttö saa samalla seksiä (v*ttu miten yksinkertainen mies voikaan olla) tuntea itsensä suorastaan hyväntekijäksi, vaikka oikeasti on pelkkä paskaläjä .
mikä hiton galluptehtailija täällä näitä postailee? Useampi "panisitko rahasta" -kysely jo. Usko(kaa) nyt, ei ole yleistä, että naiset haluaisivat panna yhtään ketään rahasta. Ei ole opiskelijan kevyt iltatyö. Huorat eivät ole opiskelijoita, mutta jotkut ilmeisesti sanovat niin huojentaakseen perheenisän kolkuttelevaa omaatuntoa. Jos elämä on niin sekaisin, että lähtee huoraamaan ei opinnoista varmasti tule yhtään mitään. Jos uskoo johonkin autan köyhää opiskelijaa ja tyttö saa samalla seksiä (v*ttu miten yksinkertainen mies voikaan olla) tuntea itsensä suorastaan hyväntekijäksi, vaikka oikeasti on pelkkä paskaläjä .
Melkoinen reaktio. Minä en panisi ketään ruokarahaa saadakseni, koska rahaa on muutenkin ihan sopivasti ja tuollainen satanen ei muuttaisi oleellisesti mitään. Ammatikseni en huoraisi, kuten en tekisi muutakaan epämiellyttävää työtä (seksi miehen kanssa, johon ei tunne vetoa on lähinnä epämiellyttävää ja varsinkin, jos sitä pitäisi tehdä päivittäin)
Sen sijaan en näkisi mitään ongelmaa panna saadakseni ison summan rahaa, siis sata tonnia tai enemmän. Olisi umpityhmää olla tekemättä sitä, niin perheen kuin itseni kannalta.
Toki jos oma moraali sotii pahasti tuollaista vastaan, kannattaa jättää väliin. Minulle yhdenillan jutut tms eivät ole ongelma sinänsä (en kyllä petä puolisoani ja tuollaisen tarjouksen kohdalla juttelisin puolisoni kanssa etukäteen). Jos tuo tekee minusta huoran, fine.
Seksi ei ole mulle kaupaunkäynnin väline. Appi ei ole 'ihan ensimmäisenä', jos mietin kenen kanssa sänkyyn voisin mennä.
Mulle riittää mun puoliso, enkä mä mitään rahaa liikuta seksin tähden suuntaan enkä toiseen.
Raha ei muutenkaan ole mulle motiivi tehdä asioita.
Ap ilmeisesti ajattelee toisin kun tuollainen kysymys tulee mieleen.
Raha ei varmaan ollut motiivi, mutta siihen lähtenyt on nyt Yh. Puoliso oli sairaalassa syövän takia ja varmasti sillä nykyisellä yh:lla oli monenlaiset huolet, lapset eivät olleet pitkäaikaisen puolison. Jäivät kiinni, kun tuttu oli nähnyt suutelun parkkipaikalla ja ovensuussa. Kun asia tuli ilmi, isä oli kertonut sairaalassa olleelle pojalleen.
Syöpä siis hoidettiin ja puoliso muutti pois.
Jos tuollainen tilaisuus tulisi isostakaan summasta, lienee paras miettiä, että appenne on varmasti ex appi. Minäkään en voisi kuvitella olevani henkilön kanssa, joka on ollut vanhempieni kanssa, pystyisittekö itse? En usko, että puolisonne kykenisi. Jos suhde on tarkoitus saada päättymään niin, ettei toinen jää kaipaamaan teitä, tuo lienee yksi parhaista konsteista.
En panisi _ketään_ rahasta.
Appeni on paras ystäväni, jonka kanssa puhun kaikesta.